Powered by

Louis: Πούλησε το Celestyal Experience

Η Louis plc ανακοινώνει ότι η θυγατρική της Celestyal Cruises Ltd έχει πωλήσει το κρουαζιερόπλοιο της m/v “Celestyal Experience”.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση στο ΧΑΚ, λόγω των παρατεταμένων επιπτώσεων της Πανδημίας COVID-19, αποφασίστηκε να μην αυξηθεί επί του παρόντος το μέγεθος του στόλου της Celestyal Cruises Ltd, αλλά να παραμείνει με τα κρουαζιερόπλοια “Celestyal Olympia” και “Celestyal Crystal”, τα οποία κάλυπταν τις ανάγκες της μέχρι τώρα.

Παράλληλα, η πώληση αναμένεται ότι θα βοηθήσει στην ενίσχυση της ρευστότητας της Celestyal Cruises Ltd.
 

Από την πώληση αυτή, που έγινε πάνω σε καθαρά εμπορική βάση, έχει προκύψει λογιστικό κέρδος ύψους περίπου $3,6 εκατ.(€3,05 εκατ.).

Η ανακοίνωση της Celestyal Cruises 

Εξάλλου, σε ανακοίνωσή της η Celestyal Cruises αναφέρει τα ακόλουθα: 

H Celestyal Cruises παρακολουθώντας στενά τις παρατεταμένες επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19 που συνεχίζουν να επικρατούν στην αγορά αναθεώρησε τις βραχυπρόθεσμες προοπτικές όσον αφορά την προβλεπόμενη ζήτηση και την αντίστοιχη δραστηριοποίηση του στόλου της.

Σε αυτό το πλαίσιο και ύστερα από εξέταση και μελέτη όλων των παραμέτρων, η εταιρεία προχώρησε σε πώληση του κρουαζιερόπλοιου Experience, συνεχίζοντας κανονικά να λειτουργεί με τον ίδιο αριθμό κρουαζιερόπλοιων που είχε στη διάθεσή της και πριν από την πανδημία.

Η συγκεκριμένη απόφαση παρέχει στην εταιρεία ενισχυμένη ρευστότητα, η οποία σε συνδυασμό με το μηδενικό χρέος προς τρίτους δημιουργούν ένα σταθερό οικονομικό υπόβαθρο που διασφαλίζει την επιτυχημένη επανεκκίνηση των κρουαζιέρων της το Μάρτιο του 2022.

Η Celestyal Cruises θα συνεχίσει τη λειτουργία της με τα δύο δημοφιλή κρουαζιερόπλοιά της, το Celestyal Crystal και το Celestyal Olympia, στα οποία έχουν πραγματοποιηθεί σημαντικές επενδύσεις τα τελευταία χρόνια. Οι επενδύσεις αυτές συνέβαλαν αφενός στη βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών αφετέρου στην πλήρη ευθυγράμμιση με το όραμα της Εταιρείας.

Ο επαναπροσδιορισμός της στρατηγικής ανάπτυξης του στόλου της εταιρείας της επιτρέπει να επικεντρωθεί στην ανάκτηση μιας νέας δυναμικής, αντίστοιχης με αυτή που είχε πριν από την πανδημία, ενώ συγχρόνως θα συνεχίσει να διερευνά ευκαιρίες για την ανανέωση του στόλου της όταν είναι η κατάλληλη στιγμή.

Όσοι επιβάτες έχουν ήδη προβεί σε κρατήσεις για τις κρουαζιέρες που θα πραγματοποιούνταν με το Experience θα λάβουν σχετική ενημέρωση από την Celestyal Cruises. Οι προγραμματισμένες κρουαζιέρες θα εκτελεστούν με το κρουαζιερόπλοιο Celestyal Crystal.

Δειτε Επισης

Minthis Resort: Πασχαλινή πολυτέλεια σε έναν παράδεισο εκλεπτυσμένης απόλαυσης
Κώστας Κουμής: Επιβεβαιώνεται η μεγάλη συνεισφορά του αθλητικού τουρισμού στην τουριστική οικονομία
Στο 50% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία το Πάσχα-Ετοιμάζονται για δύσκολη χρονιά οι ξενοδόχοι
WIZZ Experiences: Νέα πρόσθετη υπηρεσία για τους επιβάτες της Wizz Air
Στα €1,4 δισ. οι δαπάνες για ταξίδια Κυπρίων στο εξωτερικό το 2022
Ψηφίζουν εξωτερικό για τις πασχαλινές διακοπές τους οι Κύπριοι-Για 48ωρα οι κρατήσεις στο εσωτερικό
Ρεκόρ στις αφίξεις τουριστών κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο η Πορτογαλία
ΕΤΑΠ Λευκωσίας: Διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στο GreenHost Project
Απογειώθηκαν τα ταξίδια των Κυπρίων-Πού αποδίδεται η αύξηση και οι δημοφιλέστεροι προορισμοί
Λαμπερό reopening για το The Retail Village στο Nammos Limassol του Parklane Resort & Spa (pics)