Το ταξίδι της μετεγκατάστασης και γιατί οι ξένες tech εταιρείες... ψηφίζουν Κύπρο-Η Palta και η Wargaming

Η Κύπρος κατακτά σταδιακά τις tech εταιρείες που αναζητούν μια δικαιοδοσία ιδανική για να δραστηριοποιηθούν, κάτι που αποδεικνύεται μέσα από case studies υφιστάμενων ξένων εταιρειών.

Στο «2nd Cyprus: The New Global Tech & Innovation Hub Summit», ο Aleχey Gubarev, Co-Founder & Board Member στη Palta και Co-Founder & Board Member στο TechIsland και ο Roman Zanin, General Counsel, Tax & Compliance της Wargaming, εξήγησαν γιατί και πώς εταιρείες δίνουν… ψήφο εμπιστοσύνης στο νησί μας.

«Εκπληκτικά στην Κύπρο, παρά τις αρχικές δυσκολίες»

Στο πλαίσιο της συζήτησης, ο Aleχey Gubarev, είπε αρχικά πως ο πόλεμος στην Ουκρανία ανάγκασε πολλές εταιρείες να σκεφτούν τι να κάνουν υπό τις νέες συνθήκες και κατά πόσο θα φύγουν από τη χώρα.

Η Κύπρος ήταν μία επιλογή στην οποία μπορούσε να γίνει η μετακίνηση αριθμού προσωπικού, σχολίασε, επισημαίνοντας πως η χώρα μας ως ένα αναδυόμενο τεχνολογικό hub, ήταν ιδανικός προορισμός.

Αναφέρθηκε σε προσωπικό βαθιά αφοσιωμένο και με δεξιότητες που πλέον διαμένει στην Κύπρο, λέγοντας ότι το 2022 ήταν «εκπληκτικό», αν και υπήρξαν δυσκολίες, ιδίως σε σχέση με την εξεύρεση σχολείων για τα μέλη των οικογενειών τους.

Τα αποτελέσματα είναι εμφανή σήμερα υπογράμμισε, σχολιάζοντας, τη μεγάλη βελτίωση της κατάστασης και την επίλυση πολλών ζητημάτων.

Ο ίδιος, δίνοντας τις δικές του εισηγήσεις προς τις Αρχές, πρότεινε όπως δώσουν έμφαση στο να γίνουν η Κύπρος και τα πολυάριθμα οφέλη της για τις ξένες εταιρείες και επενδύσεις πιο γνωστά προς τα έξω, όπως και το να βελτιωθεί η εικόνα της χώρας.

Τον προβληματισμό του εξέφρασε και για τον τραπεζικό τομέα, συστήνοντας όπως γίνει ακόμη πιο φιλικός για τους επιχειρηματίες, ως προς την ευκολία στις συναλλαγές (ιδίως κατά τις μεταφορές χρημάτων) και τον χρόνο που αυτές χρειάζεται μέχρι να ολοκληρωθούν.

Τέσσερις στους δέκα, τοπικό ταλέντο στην Wargaming

Από πλευράς του, ο Roman Zanin της Wargaming παρουσίασε το ταξίδι της γνωστής εταιρείας με προορισμό την Κύπρο και τον τεράστιο αριθμών υπηρεσιών της, που διοχετεύονται παγκόσμια από το νησί μας.

Με βάση στατιστικά στοιχεία που παρουσίασε επί σκηνής, γύρω στα 450 άτομα εργάζονται στην Κύπρο για την Wargaming, εκ των οποίων το 40% τοπικό ταλέντο.

Το μεγαλύτερο ποσοστό των εργαζομένων ανήκει στο software engineering και τις corporative services, 17% και 16% αντίστοιχα.

Η μεγαλύτερη μετεγκατάσταση στην Κύπρο έγινε το 2022, όπως προκύπτει από τα γραφικά που παρουσιάστηκαν. Νωρίτερα, ο Roman Zanin αναφέρθηκε στη βιομηχανία του gaming και την τεράστια δυναμική του.

«Το ανθρώπινο δυναμικό, οι προϋπολογισμοί και ο χρόνος για τη δημιουργία παιχνιδιών έχουν αυξηθεί σημαντικά την τελευταία δεκαετία σε όλες τις πλατφόρμες (PC, κονσόλες και κινητά) και εκατοντάδες-ή και χιλιάδες-προσωπικού απαιτούνται για την κατασκευή ενός παιχνιδιού», είπε.

Στα σημεία βελτίωσης, ο ομιλητής τόνισε την ανάγκη να δοθεί έμφαση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων για περισσότερα ταλέντα, σημειώνοντας πως ήδη η εταιρεία είναι σε επικοινωνία με τα πανεπιστήμια του τόπου.

Δειτε Επισης

Δημήτρης Σκουρίδης: Προς αξιοποίηση στην υγειονομική περίθαλψη η τεχνητή νοημοσύνη
Πώς το ΑΙ κάνει πιο αποτελεσματικό το ERP
«GROW with SAP»: Υιοθετήστε το cloud ERP με τη Supernova
Google: Αλλάζει τις αναζητήσεις στο ίντερνετ με χρήση AI
Smart Solutions και οι νέες δυνατότητες για τους Οργανισμούς στο «Cisco Experience»
Πόλος έλξης για νεοφυείς εταιρείες η Πάφος-Θα εγκατασταθούν άλλες τρεις
Η άνοδος του cloud CRM
Αδειοδότηση για δίκτυα ψηφιακής τηλεόρασης-Σε δημόσια διαβούλευση μέχρι 10 Ιουνίου
Microsoft: Eπένδυση €4 δις στη Γαλλία για κατασκευή υποδομών cloud και τεχνητής νοημοσύνης
Πώς η ελληνική Kaizen Gaming κατάφερε να βρίσκεται στην κορυφή των εταιρειών GameTech παγκοσμίως