Γ. Ζερβίδης: Νέες στρατηγικές μάρκετινγκ εν μέσω τεχνολογικών εξελίξεων

Η τεχνολογία απαιτεί νέους τρόπους από τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ μέσω των οποίων τα brands θα έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, προειδοποίησε ο Γιώργος Ζερβίδης, Marketing & Brand Strategist της Trainer.

Σε χαιρετισμό που απηύθυνε στο 18ο Digital Marketing Forum, ο κ.Ζερβίδης μίλησε αρχικά για τις σαρωτικές και ραγδαίες αλλαγές στον κόσμο της τεχνολογίας. Αλλαγές, με τεράστια επιρροή στο μάρκετινγκ.

«Είναι σημαντικό να προσπαθήσουμε να αντιληφθούμε πού θα μας πάει το μέλλον», είπε. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, η ροή των πληροφοριών τα τελευταία πέντε χρόνια είναι πολλαπλάσια της ροής πληροφοριών που λαμβάναμε ως καταναλωτές από την αρχή της ιστορίας.

Σε λίγα χρόνια θα χρησιμοποιούμε εικονική πραγματικότητα και άλλα εργαλεία της τεχνολογίας, στο πλαίσιο των οποίων οι marketiers «θα πρέπει να βρουν τρόπους να εγκαινιάζουν στρατηγικές και να δημιουργούν περιεχόμενο», επισήμανε ο ομιλητής.

«Σε μια εποχή όπου ο κύκλος ζωής των brands όλο ένα και μικραίνει, θα πρέπει να βρούμε τρόπους μέσα από το digital marketing να μεγαλώσουμε την διάρκεια ζωής τους, ώστε να εξυπηρετούμε τους πελάτες», τόνισε ο Marketing & Brand Strategist της Trainer.

Δειτε Επισης

Γιατί έρχονται στην Κύπρο οι Google, Amazon, SalesForce & Binance;
NEDECO: Σχεδιάστε σήμερα τη μελλοντική σας ανάπτυξη και βιωσιμότητα
Αλλαγής σκυτάλης στα ηνία της Cablenet-Νέος CEO ο Ιωάννης Μαυρίδης
Η AWS ανακοινώνει νέες καινοτόμες λειτουργίες για το Amazon Bedrock
ConsulTech: Ενώνει δυνάμεις με την αμερικανική TKI με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων
Είκοσι νέες ψηφιακές υπηρεσίες εντός του 2024-Τα πλάνα του Υφ. Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής
Με μεγάλη επιτυχία το «2ο Cyprus: The New Global Tech & Innovation Hub Summit» (pics)
Η Quadcode ενώνει δυνάμεις με την Capacitor Partners για το μεγαλύτερο Hackathon στην Κύπρο
Η Κύπρος ως ιδανικός προορισμός για να ζει, να εργάζεται και να δραστηριοποιεί κανείς τις επιχειρήσεις του
Παγκράτιος Βανέζης: Η σημασία ενός ισχυρού καθεστώτος διανοητικής ιδιοκτησίας