Bionic: Μετά την Black Friday, τα Cyber Deals

Διπλάσια αύξηση καταγράφηκε στη ζήτηση προϊόντων τεχνολογίας την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου, ανήμερα της Black Friday στη Bionic.

Η εταιρεία επέλεξε και φέτος να διατηρήσει τις προσφορές της μόνο για τη συγκεκριμένη μέρα στα καταστήματά της, όπως κάνει κάθε χρόνο τα τελευταία έξι χρόνια.

Όπως ανέφερε στο InBusinessNews o Διευθυντής Πωλήσεων της Bionic Electronics, Κώστας Κασταμούλας, οι καταναλωτές ήταν ιδιαίτερα ενήμεροι λόγω της καμπάνιας που είχε αρχίσει αρκετό καιρό πριν, με αποτέλεσμα η επισκεψιμότητα στον διαδικτυακό κατάλογο να διπλασιαστεί σε σχέση με την αντίστοιχη Black Friday του 2017 και τις πωλήσεις και η επισκεψιμότητα να αυξηθεί περίπου κατά 50%.

Διαβάστε ακόμα: Επιστροφή ξένων καταθετών με €129 εκατ. σε ένα μήνα

Samsung και LG τηλεοράσεις
Την τιμητική τους είχαν τόσο οι τηλεοράσεις όσο και το gaming, στο οποίο καταγράφηκε τεράστια αύξηση σε σχέση με πέρσι.

Όσον αφορά τις τηλεοράσεις, στις προτιμήσεις των καταναλωτών ήταν μοντέλα της Samsung και της LG, καθώς η Bionic επενδύει σε brands πρώτης κατηγορίας. 

Διαβάστε ακόμα: 130 χιλιάδες πήγαν στο Nicosia Mall

Πρωταγωνίστησε η Huawei
Στα smart phones, πρώτο σε πωλήσεις ήταν το P20 Lite της Huawei, ενώ οι καταναλωτές επέλεξαν επίσης μοντέλα της Xiaomi και της Samsung.

«Οι πελάτες μας ήταν αρκετά ενημερωμένοι, ενώ τα ερωτήματά τους για το Black Friday είχαν αρχίσει σχεδόν δύο μήνες προηγουμένως», επεσήμανε ο κ. Κασταμούλας, σημειώνοντας ότι η εταιρεία διατήρησε τον θεσμό στο ίδιο concept με άλλες χρονιές, δηλαδή με προσφορές και εκπτώσεις μόνο για μία ημέρα στα καταστήματα της αλυσίδας. 

Διαβάστε ακόμα: Τα έργα €407 εκατ. που θα προκηρυχθούν το 2019

Διήμερο Cyber Deals
Ωστόσο, η Black Friday επεκτάθηκε διαδικτυακά το διήμερο 25-26 Νοεμβρίου, με Cyber Deals, δηλαδή online προσφορές.

Για τον συγκεκριμένο θεσμό που είναι γνωστός διεθνώς ως Cyber Monday και γίνεται κάθε χρόνο μετά την Black Friday, παρατηρήθηκε σημαντικό ενδιαφέρον ιδιαίτερα από νεαρές ηλικίες, που είναι λάτρεις της τεχνολογίας και ενημερώνονται για τις τελευταίες εξελίξεις.

Δειτε Επισης

Μαρία Παναγιώτου: Υπάρχει ενδιαφέρον για το e-κοφίνι, ξεπέρασαν τους 1200 οι συμμετέχοντες
Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές