Bionic: Μετά την Black Friday, τα Cyber Deals

Διπλάσια αύξηση καταγράφηκε στη ζήτηση προϊόντων τεχνολογίας την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου, ανήμερα της Black Friday στη Bionic.

Η εταιρεία επέλεξε και φέτος να διατηρήσει τις προσφορές της μόνο για τη συγκεκριμένη μέρα στα καταστήματά της, όπως κάνει κάθε χρόνο τα τελευταία έξι χρόνια.

Όπως ανέφερε στο InBusinessNews o Διευθυντής Πωλήσεων της Bionic Electronics, Κώστας Κασταμούλας, οι καταναλωτές ήταν ιδιαίτερα ενήμεροι λόγω της καμπάνιας που είχε αρχίσει αρκετό καιρό πριν, με αποτέλεσμα η επισκεψιμότητα στον διαδικτυακό κατάλογο να διπλασιαστεί σε σχέση με την αντίστοιχη Black Friday του 2017 και τις πωλήσεις και η επισκεψιμότητα να αυξηθεί περίπου κατά 50%.

Διαβάστε ακόμα: Επιστροφή ξένων καταθετών με €129 εκατ. σε ένα μήνα

Samsung και LG τηλεοράσεις
Την τιμητική τους είχαν τόσο οι τηλεοράσεις όσο και το gaming, στο οποίο καταγράφηκε τεράστια αύξηση σε σχέση με πέρσι.

Όσον αφορά τις τηλεοράσεις, στις προτιμήσεις των καταναλωτών ήταν μοντέλα της Samsung και της LG, καθώς η Bionic επενδύει σε brands πρώτης κατηγορίας. 

Διαβάστε ακόμα: 130 χιλιάδες πήγαν στο Nicosia Mall

Πρωταγωνίστησε η Huawei
Στα smart phones, πρώτο σε πωλήσεις ήταν το P20 Lite της Huawei, ενώ οι καταναλωτές επέλεξαν επίσης μοντέλα της Xiaomi και της Samsung.

«Οι πελάτες μας ήταν αρκετά ενημερωμένοι, ενώ τα ερωτήματά τους για το Black Friday είχαν αρχίσει σχεδόν δύο μήνες προηγουμένως», επεσήμανε ο κ. Κασταμούλας, σημειώνοντας ότι η εταιρεία διατήρησε τον θεσμό στο ίδιο concept με άλλες χρονιές, δηλαδή με προσφορές και εκπτώσεις μόνο για μία ημέρα στα καταστήματα της αλυσίδας. 

Διαβάστε ακόμα: Τα έργα €407 εκατ. που θα προκηρυχθούν το 2019

Διήμερο Cyber Deals
Ωστόσο, η Black Friday επεκτάθηκε διαδικτυακά το διήμερο 25-26 Νοεμβρίου, με Cyber Deals, δηλαδή online προσφορές.

Για τον συγκεκριμένο θεσμό που είναι γνωστός διεθνώς ως Cyber Monday και γίνεται κάθε χρόνο μετά την Black Friday, παρατηρήθηκε σημαντικό ενδιαφέρον ιδιαίτερα από νεαρές ηλικίες, που είναι λάτρεις της τεχνολογίας και ενημερώνονται για τις τελευταίες εξελίξεις.

Δειτε Επισης

Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Wolt+ Weeks: Εκπτώσεις μέχρι το 50% στο Wolt market και το 40% σε επιλεγμένα εστιατόρια μέχρι τις 29 Ιουνίου
M. Αντωνίου: Γιατί το «e-kalathi» δεν οδηγεί στη φθηνότερη υπεραγορά-Η ατυχής επιλογή προϊόντων και η πρώτη αποτίμηση
Συμφόρηση απόψεων για το άνοιγμα της Μακαρίου...«Πρέπει να είναι προορισμός και όχι κέντρο διέλευσης»
Α. Χατζηαδάμου: Δυσμενής διάκριση η μη συμμετοχή καταστημάτων που λειτουργούν ως υπεραγορές στο e-kalathi
Με ειδοποίηση πτώσης τιμής το «e-kalathi»... Η επίσημη πρώτη και ο οδηγός χρήσης για την ηλεκτρονική πλατφόρμα
Τα κύρια συμπεράσματα και οι θέσεις των θεσμικών και επιχειρηματικών φορέων για τη λεωφόρο Μακαρίου