130 χιλιάδες πήγαν στο Nicosia Mall

Περίπου 130 χιλιάδες κόσμου επισκέφθηκαν το Nicosia Mall κατά τις πρώτες πέντε ημέρες λειτουργίας του. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, μιλώντας στο InBusinessNews, o πρόεδρος της εταιρείας Nicosia Mall Holdings, Μάριος Καλοχωρίτης, κατά το πρώτο πενθήμερο λειτουργίας, επισκέφθηκε το Nicosia Mall το 15% του πληθυσμού. 
 
Η μέρα με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα ήταν η Κυριακή, κατά την οποία υπολογίζεται ότι στο νέο mall βρέθηκε περίπου 35 χιλιάδες κόσμος.
 
Διαβάστε ακόμα: Τα έργα €407 εκατ. που θα προκηρυχθούν το 2019
 
Ικανοποιημένοι οι tenants
Ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του νέου εμπορικού κέντρου δηλώνουν μεγάλοι όμιλοι, τα καταστήματα των οποίων στεγάζονται στο Nicosia Mall. Μιλώντας στο InBusinessNews, γνωστοί tenants έκαναν λόγο για μια πολύ καλή αρχή, με υπεράνω των προσδοκιών επισκεψιμότητα.  Διευκρίνισαν βεβαίως ότι σ’ αυτό βοήθησε και το τριήμερο προσφορών λόγω Black Friday, σημειώνοντας ότι  το επόμενο διάστημα το εμπορικό κέντρο θα μπει σε καθημερινούς  ρυθμούς
 
Διαβάστε ακόμα: Επιστροφή ξένων καταθετών με €129 εκατ. σε ένα μήνα
 
Ο Όμιλος Voici La Mode, ο οποίος διαθέτει έξι καταστήματα στο Nicosia Mall (Marks & Spencer, Evans, Wallis, Dorothy Perkins, Celio, Topshop – Topman), εκφράζει ικανοποίηση, σημειώνοντας πως οι τόσο η κίνηση όσο και οι πωλήσεις ήταν κοντά στις αρχικές προσδοκίες για το τριήμερο. Όπως ανέφερε εκπρόσωπος του Ομίλου, οι κανονικοί ρυθμοί του mall θα φανούν μετά τις γιορτές, ωστόσο όλα δείχνουν πως ο κόσμος θα το αγκαλιάσει.
 
Στο ίδιο μήκος κύματος και οι εντυπώσεις του ομίλου εταιρειών εστίασης PHC, ο οποίος στεγάζει στο Nicosia Mall εφτά συνολικά εστιατόρια και café. Πρόκειται για τα καταστήματα Nero, Burger King, Pizza Hut, Taco Bell, KFC, Verde και Tavernaki. Μιλώντας στο InBusinessNews, o Chief Marketing Officer της PHC, Vicken Sarkissian, έκανε λόγο για κινητικότητα υπεράνω των προσδοκιών, ενώ εξέφρασε την εκτίμηση ότι αντίστοιχη θα είναι η κίνηση και τον μήνα Δεκέμβριο, λόγω και των γιορτών.  Υπογράμμισε, παράλληλα, ότι συμμετοχή του Ομίλου στο εμπορικό κέντρο ήταν στρατηγική επιλογή. Τα malls, πρόσθεσε, είναι χώροι οι οποίοι προσελκύουν περισσότερο κόσμο, τόσο για ψώνια, όσο και για φαγητό ή καφέ.
 
Διαβάστε ακόμα: Bionic: Μετά την Black Friday, τα Cyber Deals
 
Την ίδια ώρα, ικανοποίηση εξέφρασε και  ο Γενικός Διευθυντής των αλυσίδων Terranova – Piazza Italia, Παντελής Φτελέχας. Ανέφερε ότι το τριήμερο που πέρασε οι πωλήσεις ήταν οι αναμενόμενες.
Εξάλλου, ο Operations Manager της αλυσίδας εστιατορίων  Ocean Basket, Μιχάλης Σκορδής, εξέφρασε την εκτίμηση ότι όλο τον Δεκέμβριο η κίνηση των καταναλωτών στο εμπορικό κέντρο θα είναι αυξημένη. Ανέφερε, παράλληλα, πως η παρουσία της αλυσίδας στο mall ήταν μια στρατηγική επιλογή.
 
 
 
Μέτρηση με People Counter
Όπως προαναφέρθηκε, περίπου 130 καταναλωτές επισκέφθηκαν το εμπορικό κέντρο από την Πέμπτη μέχρι την Κυριακή, βάσει των δεδομένων που έχουν καταγραφεί. Η μέτρηση της επισκέψιμότητας γίνεται μέσω του λογισμικού Shopper Tacker, σε αντίθεση με τα άλλα εμπορικά κέντρα της Κύπρου τα οποία διαθέτουν σύστημα People Counter. Εξηγώντας τη διαφορά των δύο συστημάτων, ο κ. Καλοχωρίτης ανέφερε ότι  το σύστημα People Counter μετρά τον αριθμό όσων μπαίνουν σε ένα εμπορικό κέντρο, χωρίς να ξεχωρίζει αν το ίδιο άτομο εισήλθε στο mall περισσότερες από μια φορές σε λίγη ώρα.
 
Στον αντίποδα το λογισμικό Shopper Tacker του Nicosia Mall λειτουργεί με εντελώς διαφορετικό τρόπο. Επί της ουσίας, μετρά ξεχωριστά τον κάθε καταναλωτή, χρησιμοποιώντας 3d Sensors. Ο κ. Καλοχωρίτης διευκρίνισε ότι το σύστημα αυτό δεν καταγράφει προσωπικά δεδομένα.
 

Δειτε Επισης

Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά