Heineken: Αυξάνει τη διαφημιστική δαπάνη το 2014

Η Heineken πρόκειται να αυξήσει τη διαφημιστική δαπάνη μέσα στο 2014, ειδικότερα για τις μπύρες Sol και Desperados, λόγω της μείωσης κατανάλωσης που παρατηρήθηκε στα δύο brands στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Μέσα στο 2013 η διαφημιστική δαπάνη ήταν 12.6% των εσόδων της εταιρείας, ένα ποσοστό που πρόκειται να αυξηθεί μέσα στο 2014. 
 
Το πλάνο της Heineken θα επικεντρωθεί στους τομείς του brand development, της καινοτομίας και της καλύτερης οργάνωσης των διαφημιστικών επενδύσεων. Ο τελικός στόχος της κίνησης αυτής είναι να αυξηθούντα έσοδα της εταιρείας κατά 1.3% μέσα στο 2014. 
 

Δειτε Επισης

Wall Street: Πτώση για τον Nasdaq μετά το νέο ρεκόρ
Στο 2,7% υποχώρησε ο πληθωρισμός στον Καναδά
Bank of America: Γιατί ποντάρει σε πωλήσεις μετοχών στην Ευρώπη
«Βροχή» καταγγελιών κατά του κολοσσού fast fashion Temu
Βρετανία: Αυξήθηκαν οι μισθοί αλλά και η ανεργία το α’ τρίμηνο του 2024
Χρυσός: Σε νέα ιστορικά υψηλά λόγω επιτοκίων και γεωπολιτικών εξελίξεων
Αμετάβλητα τα επιτόκια από την Κεντρική Τράπεζα της Κίνας
Η Ευρώπη ψάχνει απεγνωσμένα για κεφάλαια
Ebury: Το δολάριο υποχωρεί στον απόηχο των στοιχείων του πληθωρισμού
Ο χαλκός χτυπάει ιστορικό ρεκόρ: Για πρώτη φορά πάνω από τα $11.000-Στοιχήματα ότι έρχεται έλλειψη