Samsung: Απευθύνεται στον επιχειρηματικό κόσμο

Η αμερικανική Samsung Electronics America, θυγατρική της κορεάτικης Samsung Electronics, λάνσαρε μια καμπάνια παγκόσμιας προβολής, η οποία είναι σχεδιασμένη για να προωθήσει τη δέσμευση της εταιρείας στην καινοτομία και την επιχειρηματικότητα. Η καμπάνια ονομάζεται «New Business Experience» και έχει στόχο να δώσει ισχύ στην δημοτικότητα της εταιρείας στον επιχειρηματικό κόσμο.

Παρόλο που η εταιρεία ανακοίνωσε την έναρξη της καμπάνιας τέλη Μαΐου, η κορύφωση των ενεργειών ξεκίνησε τον Ιούλιο και θα ολοκληρωθεί τον Αύγουστο. Η διαφήμιση τρέχει σε ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Κίνα, Σιγκαπούρη, Ρωσία και Βραζιλία και περιλαμβάνει online με video και banner και έντυπη.

«Επεκτείνουμε το ήδη δυνατό brand της Samsung στην αγορά του business-to-business», σχολίασε ο Tod Pike, senior vice president της Samsung στο τμήμα Business.

Δειτε Επισης

Πάουελ: «Ο πληθωρισμός παραμένει ψηλά – Δεν βλέπω, ωστόσο, νέα αύξηση»
Ρεκόρ στην αγορά κατοικίας-Το είδος και η αξία των διαμερισμάτων που προτιμώνται
Αδικεί επενδυτές και όσους έχουν προτεραιότητα στήριξης η πρόταση για φορολόγηση υπερκερδών τραπεζών
Νίκος Χριστοδουλίδης: Διαχρονικά υψηλό το αίσθημα ευθύνης των κοινωνικών εταίρων
Όμιλος Λεπτός: Η ιστορία από το 1960, τα έργα ορόσημα και οι δραστηριότητες σήμερα
Στο 50% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία το Πάσχα-Ετοιμάζονται για δύσκολη χρονιά οι ξενοδόχοι
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Προειδοποιούν οι επόπτες... Παραμένουν αυξημένοι οι κίνδυνοι για το χρηματοπιστωτικό σύστημα της Ε.Ε.
Είκοσι νέες ψηφιακές υπηρεσίες εντός του 2024-Τα πλάνα του Υφ. Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής
Βγάζει ξανά στην...αναφορά την Kition ο Χριστοδουλίδης-«Το κράτος δεν μπορεί να εκβιάζεται από οποιονδήποτε»