ΦΕΔ: Κώδικας Δεοντολογίας Διαφημίσεων Αλκοολούχων Ποτών

Ο Φορέας Ελέγχου Διαφήμισης (ΦΕΔ) και ο οργανισμός «Ποτό με Μέτρο» δημιούργησαν έναν Κώδικα Δεοντολογίας για διαφημίσεις αλκοολούχων ποτών. Ο κώδικας αφορά στις διαφημίσεις όλων των οινοπνευματωδών ποτών -πλην της μπύρας για την οποία υπάρχει ξεχωριστό παράρτημα. Ο κώδικας περιλαμβάνει συνολικά 10 άρθρα και ουσιαστικός του στόχος είναι να βεβαιώσει ότι το περιεχόμενο των διαφημίσεων δεν οδηγεί με κανένα τρόπο σε ανεύθυνη ή/και υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.

Ο οργανισμός «Ποτό με Μέτρο» δημιουργήθηκε το 2013 και αποτελεί πρωτοβουλία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αλκοολούχων Ποτών Κύπρου και του Συνδέσμου Οινοποιείων Κύπρου με στόχο την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ. Εκ μέρους του «Ποτό με Μέτρο», οι Βασίλης Πετρίδης και Αντώνης Χατζηπαύλου δήλωσαν:  «Η δημιουργία ενός κώδικα δεοντολογίας για τις διαφημίσεις αλκοολούχων ποτών και η αυτορύθμιση του κλάδου σύμφωνα με τον κώδικα, ήταν ζητούμενο μας εδώ και αρκετό καιρό. Συμφωνήσαμε ότι θα ήταν μια από τις πρώτες δράσεις μας σαν «ΠμΜ» και σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε υλοποιήσει τον κώδικα και να δεσμευόμαστε ότι οι διαφημίσεις μας θα πληρούν τους κανόνες του».

Δειτε Επισης

NEDECO: Σχεδιάστε σήμερα τη μελλοντική σας ανάπτυξη και βιωσιμότητα
Αλλαγής σκυτάλης στα ηνία της Cablenet-Νέος CEO ο Ιωάννης Μαυρίδης
Η AWS ανακοινώνει νέες καινοτόμες λειτουργίες για το Amazon Bedrock
ConsulTech: Ενώνει δυνάμεις με την αμερικανική TKI με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων
Είκοσι νέες ψηφιακές υπηρεσίες εντός του 2024-Τα πλάνα του Υφ. Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής
Με μεγάλη επιτυχία το «2ο Cyprus: The New Global Tech & Innovation Hub Summit» (pics)
Η Quadcode ενώνει δυνάμεις με την Capacitor Partners για το μεγαλύτερο Hackathon στην Κύπρο
Η Κύπρος ως ιδανικός προορισμός για να ζει, να εργάζεται και να δραστηριοποιεί κανείς τις επιχειρήσεις του
Παγκράτιος Βανέζης: Η σημασία ενός ισχυρού καθεστώτος διανοητικής ιδιοκτησίας
Βασίλης Ψύρρας: Το εξελισσόμενο νομικό πλαίσιο της Κύπρου και οι ICT Leaders