Αποκάλυψη του PlayStation 4 σε έκθεση στις ΗΠΑ

Το PlayStation 4 είναι πλέον γεγονός, καθώς παρουσιάστηκε στην έκθεση ηλεκτρονικής ψυχαγωγίας «E3» (Electronic Entertainment Exposition) που λαμβάνει χώρα αυτές τις μέρες στις ΗΠΑ. 
 
Η Sony παρουσίασε την (σχεδόν) τελική μορφή του νέου συστήματος ψυχαγωγίας που θα μας συντροφεύει τα επόμενα χρόνια. Πριν λίγους μήνες, στα τέλη του περασμένου Φλεβάρη, η εταιρεία πραγματοποίησε ένα ειδικό event στο οποίο αποκάλυψε την ύπαρξη του PlayStation 4, αρκετά από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, δυνατότητες και υπηρεσίες, όπως βέβαια και παιχνίδια. Αυτό που όμως δεν έδειξε ήταν το ίδιο το μηχάνημα – κάτι που έκανε την Τρίτη 11 Ιουνίου. 
Η Sony όμως δεν αρκέστηκε στην αποκάλυψη του design για το PlayStation 4. Απεναντίας, απελευθέρωσε το βαρύ πυροβολικό της, που δεν είναι άλλο από τις ανακοινώσεις περί τιμής, απαγόρευσης χρήσης μεταχειρισμένων παιχνιδιών και απαραίτητης σύνδεσης με το Internet.
 
Σε μια άλλη εξέλιξη, στην αντίπερα όχθη, τις τελευταίες ημέρες, ξεσηκώθηκε παγκοσμίως από τους χρήστες, μια άνευ προηγουμένου θύελλα, σχετικά με τις ανακοινώσεις της εταιρείας Microsoft και τη νέα κονσόλα της «Xbox One». Η εν λόγω εταιρεία αποφάσισε να αλλάξει το καθεστώς «ιδιοκτησίας» ενός προϊόντος. Όσον αφορά τα παιχνίδια του Xbox One οι χρήστες δεν θα αγοράζουν καθεαυτό το παιχνίδι, όταν πληρώνουν για την απόκτηση του δίσκου Blu-ray, αλλά το «δικαίωμα χρήσης» του. Αυτό συνεπάγεται διάφορους ανήκουστους μέχρι σήμερα, στο gaming περιορισμούς όπως, η απαραίτητη σύνδεση με το Internet, ώστε το Xbox One να επικοινωνεί με την Microsoft μια φορά το 24ωρο (για έλεγχο των δικαιωμάτων χρήσης), ενώ όταν ο χρήστης επισκέπτεται φίλο του με το δικό του παιχνίδι, ο έλεγχος γίνεται κάθε μια ώρα. Έτσι, το Xbox One σταματά την αναπαραγωγή παιχνιδιών μέσα σε 24 ώρες απουσίας σύνδεσης στο σπίτι ή σε μια ώρα αν ο χρήστης βρίσκεται στην κονσόλα ενός φίλου. Ανάλογα προβλήματα εγείρονται στη μεταπώληση ενός παιχνιδιού, καθώς αυτή δεν θα είναι επιτρεπτή μεταξύ καταναλωτών, παρά μόνο μεταξύ καταναλωτή και καταστήματος- αρκεί το τελευταίο να συμμετέχει σε ένα ειδικό πρόγραμμα- συμφωνία με τη Microsoft. Ταυτόχρονα, το Xbox One θα είναι κλειδωμένο κατά περιοχή (region locked), που μεταφράζεται ότι ένα αμερικάνικο παιχνίδι δεν θα μπορεί να αναπαραχθεί σε ένα ευρωπαϊκό Xbox One. Μ’ αυτές τις ανακοινώσεις, η Microsoft έφερε τα «πάνω- κάτω» στην βιομηχανία των videogame, προκαλώντας τη μέγιστη αρνητική αντίδραση από το σύνολο των gamer, χρηστών, αλλά και του δημοσιογραφικού κόσμου. Τέλος, η τιμή του Xbox One είναι στα 499 ευρώ. 
 
Με τη νέα κονσόλα του PlayStation 4 λοιπόν, η Sony έρχεται να «επιβληθεί» έναντι της Microsoft, εκμεταλλευόμενη την άκρως απωθητική - και αλαζονική κατά πολλούς - εικόνα της προς το καταναλωτικό. 
 
Αντίθετα με τη Microsoft, η Sony διατηρεί όσα ίσχυαν εδώ και 30 χρόνια, χωρίς κανένα περιορισμό ούτε στη χρήση ενός παιχνιδιού ούτε στη μεταπώληση, ενώ η τιμή του αγγίζει τα 399 ευρώ (ο σκληρός δίσκος έχει χωρητικότητα 500GB).
Κατά την παρουσίασή του Playstation 4 την έκθεση, οι καταναλωτές έδειξαν ότι λαμβάνουν πολύ σοβαρά υπόψη την έννοια της ιδιοκτησίας ενός προϊόντος, καταδικάζοντας την ενέργεια της Microsoft.
Πηγή: www.zougla.gr
 
 
 

Δειτε Επισης

Γιατί έρχονται στην Κύπρο οι Google, Amazon, SalesForce & Binance;
NEDECO: Σχεδιάστε σήμερα τη μελλοντική σας ανάπτυξη και βιωσιμότητα
Αλλαγής σκυτάλης στα ηνία της Cablenet-Νέος CEO ο Ιωάννης Μαυρίδης
Η AWS ανακοινώνει νέες καινοτόμες λειτουργίες για το Amazon Bedrock
ConsulTech: Ενώνει δυνάμεις με την αμερικανική TKI με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων
Είκοσι νέες ψηφιακές υπηρεσίες εντός του 2024-Τα πλάνα του Υφ. Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής
Με μεγάλη επιτυχία το «2ο Cyprus: The New Global Tech & Innovation Hub Summit» (pics)
Η Quadcode ενώνει δυνάμεις με την Capacitor Partners για το μεγαλύτερο Hackathon στην Κύπρο
Η Κύπρος ως ιδανικός προορισμός για να ζει, να εργάζεται και να δραστηριοποιεί κανείς τις επιχειρήσεις του
Παγκράτιος Βανέζης: Η σημασία ενός ισχυρού καθεστώτος διανοητικής ιδιοκτησίας