Τι μπορούμε να σας πούμε για το content marketing; Πολλά!

Το content marketing είναι καθοριστικό για μία ισχυρή ψηφιακή στρατηγική. Είναι το content, το περιεχόμενο, αυτό που φέρνει την αλληλεπίδραση, την αύξηση της αναγνωρισιμότητας και εν τέλει τις πωλήσεις (conversion). Μόνο και μόνο αν αναλογιστούμε πως το 26% των χρηστών είναι συνεχώς στο διαδίκτυο, γίνεται εύκολα αντιληπτή η σημασία του καλού περιεχομένου. 

Στην Base Element, μέσα από τα πολλά χρόνια τριβής μας με το digital marketing, μάθαμε πολλά: από τα κανάλια που λειτουργούν καλύτερα μέχρι τον εντοπισμό του κατάλληλου ακροατηρίου. Πιο κάτω παραθέτουμε μερικά «μυστικά» που μπορούν να βοηθήσουν κι εσάς να αναπτύξετε ή να βελτιώσετε το δικό σας περιεχόμενο.

 

1. Επικεντρωθείτε στην ποιότητα, όχι στην ποσότητα
​​​​​​​Είναι σημαντικό να μην χάνεται η «μεγάλη εικόνα», το μήνυμά σας όταν αναπτύσσετε το περιεχόμενο. Αν θέλετε να αυξήσετε την αλληλεπίδραση και την επικοινωνία με το κοινό σας, τότε σίγουρα δεν πρέπει να αναλώσετε τις δυνάμει σας σε αχρείαστο περιεχόμενο ή σε περιεχόμενο που δεν συνάδει με τον χρήστη στον οποίο στοχεύετε. 

Πόσο περιεχόμενο είναι αρκετό για να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα; Αυτήν την απάντηση θα σας την δώσει η ίδια η κατανόηση από τους content marketers και digital experts σας του προϊόντος σας, της εμπορικής σας πρότασης και του κοινού σας.

 

2. Μην αγνοείτε τις τάσεις στο τομέα σας και τον ανταγωνισμό
Το περιεχόμενο που δημιουργείτε, θα πρέπει να συσχετίζεται με τις τάσεις στον τομέα δραστηριοποίησης σας. Καθώς αυτές οι τάσεις αλλάζουν τις ανάγκες του κοινού σας και ενδεχομένως και την τεχνολογία που χρησιμοποιείτε, οι content marketers σας θα πρέπει να είναι σε ετοιμότητα κι να έχουν πλήρη αντίληψη των εξελίξεων οποιαδήποτε στιγμή ώστε να μην βρεθούν να γράφουν για πράγματα που πλέον δεν ισχύουν. Σημαντικό επίσης να ελέγχετε το περιεχόμενο του ανταγωνισμού ώστε να είστε πάντα ένα βήμα μπροστά ή έστω να μην είστε πιο πίσω.  

 

3. Η αυθεντικότητα και η εμμονή στις αρχές της εταιρείας σας είναι το κλειδί
Καθώς αναπτύσσετε το περιεχόμενό σας, θα αντιληφθείτε ότι το να παραμένετε αληθινοί, ειλικρινείς και πιστοί στις αρχές της εταιρείες σας, είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Πρέπει  να είστε αυθεντικοί στα κείμενα σας, στα θέματα που καλύπτετε και στον αντίκτυπο που επιθυμείτε να δημιουργήσετε. Το κοινό σας είναι πολύ έξυπνο και μπορεί να αντιληφθεί πότε λέτε αλήθεια ή ψέματα. Αν έχουν την παραμικρή αμφιβολία γι’ αυτά που τους λέτε, να είστε σίγουροι ότι θα… την κάνουν με γοργά πηδηματάκια προς κάποιο άλλο brand.

 

4. Η δομή του περιεχομένου σας μπορεί να καθορίσει την επιτυχία ή την αποτυχία σας
Η επιλογή δημιουργίας ενός βίντεο ή ενός blog post μπορεί να ακούγετε ως μία απλή απόφαση, ωστόσο, στην πραγματικότητα έχει τεράστια σημασία. Τέτοιες αποφάσεις πρέπει να λαμβάνονται με βάση το κοινό σας και τις προτιμήσεις του. Τα νεαρότερα κοινά, για παράδειγμα, αρέσκονται στα βίντεο σε αντίθεση με τα μεγαλύτερα σε ηλικία κοινά. Τα κοινά Β2Β προτιμούν πιο ενημερωτικής φύσεως posts από τα Β2C. Βρείτε το format που ταιριάζει καλύτερα στο κοινό σας και δουλέψτε με αυτό.

 

5. Τι να κάνεις το περιεχόμενο αν δεν το βλέπει κανείς;
Έχετε γράψει ένα εξαιρετικό blog post αλλά κανείς δεν επισκέφθηκε τη σελίδα σας κι έτσι κανείς δεν είχε την ευκαιρία να το διαβάσει. Τέτοια συμβάντα προκύπτουν συχνά επειδή οι content marketers αμελούν να δημιουργήσουν μία ισχυρή στρατηγική διανομής του περιεχομένου. Είναι βασικό μέρος της εργασίας ενός content marketer να μπορεί να κατανοήσει και να αναγνωρίσει τα ψηφιακά κανάλια στα οποία το κοινό του αφιερώνει χρόνο, ώστε το περιεχόμενο να διοχετεύεται σ’ αυτά με τον ορθό τρόπο. Αν το πλάνο προβολής εμπλουτιστεί και με μία πληρωμένη διαφημιστική εκστρατεία, τότε αυξάνονται κατακόρυφα οι πιθανότητες το περιεχόμενό σας να είναι ορατό στο κοινό το οποίο επιθυμείτε.    


6. Το SEO μετράει όλο και περισσότερο
Μία εξίσου σημαντική παράμετρος, αφορά στο SEO (Search Engine Optimization) το οποίο πρέπει να το λαμβάνετε υπόψη από την πρώτη μέρα υλοποίησης της στρατηγικής περιεχομένου σας. Σύμφωνα με το 72% των marketers, το σχετικό περιεχόμενο αποτελεί τη Νούμερο Ένα τακτική για καλό SEO. Γι’ αυτό είναι καλύτερα να είναι στη βέλτιστη της μορφή από την αρχή παρά να προσπαθείτε εκ των υστέρων να τη βελτιώσετε. Ούτε εσείς θέλετε να χάσετε πολύτιμο χρόνο, ούτε το περιεχόμενο σας να παραμείνει αναξιοποίητο. Βρείτε λοιπόν εκ των προτέρων τα κατάλληλα key words και ενημερώστε κατάλληλα όλους τους εμπλεκόμενους.  

 

7. Δώστε έμφαση στα βασικά
Τι εννοούμε; Τα βασικά έχουν την αξία τους. Μην αμελήσετε τη σωστή ορθογραφία και σύνταξη για χάρη των εντυπωσιακών φράσεων και σχεδιασμού. Ένα ορθογραφικό λάθος πραγματικά φαίνεται άσχημο σε ένα post ή μία ιστοσελίδα και επηρεάζει την ευρύτερη αξιοπιστία του brand σας. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει μακροχρόνια ζημιά στη φήμη του brand σας η οποία πολύ δύσκολα μπορεί να αποκατασταθεί.  

 

8. Κατανοήστε το ακροατήριό σας
Επιμένουμε να δίδουμε ιδιαίτερη έμφαση στην παράμετρο του κοινού, καθώς προτού προχωρήσετε με την υλοποίηση του περιεχομένου σας, είναι αναγκαίο να κατανοήσετε τι αρέσκονται να διαβάζουν/βλέπουν οι αναγνώστες σας. Δεν χρειάζεται βέβαια να ξέρετε τι κάνουν, που ζουν, ποια είναι η κοινωνική τους κατάσταση. Φτάνει να ξέρετε τα «θέλω» και τις ανάγκες τους. Μόνο έτσι θα μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο το οποίο θα είναι πραγματικό ελκυστικό γι’ αυτούς.  

Μέσα από την πολυετή εμπειρία μας ως digital marketing agency έχουμε μάθει μερικά πράγματα τα οποία μπορούν να βοηθήσουν κι εσάς να πάρετε την στρατηγική περιεχομένου (Content Marketing Strategy) σας στο επόμενο επίπεδο με σωστό, δομημένο και αποδοτικό τρόπο.

*Digital Marketing Executive, Base Element

Δειτε Επισης

Ανθρώπινο δικαίωμα η ασφάλεια και υγεία στην εργασία
Το μούδιασμα στην αγορά ακινήτων, η προοπτική και οι προκλήσεις
Εναλλακτικές επενδύσεις και διασπορά χαρτοφυλακίου
H τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει ριζικά το μέλλον του λιανικού εμπορίου
Μετατροπή των προκλήσεων σε ευκαιρίες στην εποχή των αποσυνδεδεμένων πληρωμών
Το Metaverse και το ψηφιακό μάρκετινγκ
Η σημασία της εφαρμογής της εταιρικής διακυβέρνησης και κοινωνικής ευθύνης σε μία εταιρεία
Η χρηματοοικονομική επιμόρφωση ασφαλής δρόμος για οικονομική ευημερία
Η πορεία προς την ενεργειακή αναβάθμιση του κυπριακού real estate
Οι βραχυχρόνιες μισθώσεις και η συνεισφορά τους στον στόχο για βιώσιμη ανάπτυξη