The Boys at Number 5: Hot spot για νεαρούς επαγγελματίες

The Boys at Number 5: Hot spot για νεαρούς επαγγελματίες

The Boys at Number 5: Hot spot για νεαρούς επαγγελματίες

Ευρισκόμενο σε λειτουργία από το καλοκαίρι του 2014, το γνωστό σε όλους μαγαζί The Boys at Number 5, θεωρείται ένας από τους καλύτερους κατεξοχήν προορισμούς για brunch και πρόγευμα.

Ανοιχτό επτά μέρες την εβδομάδα, από τις 8.00π.μ. μέχρι και τις 15.30μ.μ., προσφέρει καθημερινά φρέσκα πιάτα πρωινού και brunch, ενώ από Δευτέρα μέχρι και Παρασκευή προστίθενται στο menu και τα Healthy Bowls, με τα οποία ο πελάτης μπορεί να διαμορφώσει το δικό του γεύμα διαλέγοντας μέσα από μια γκάμα προεπιλεγμένων υλικών, που αλλάζουν εβδομαδιαία ή μηνιαία, ανάλογα.

Ο ιδρυτής και CEO του μαγαζιού, Κωνσταντίνος Κουγιάλης, αναφέρει σε συνέντευξη του στο InBusinessNews ότι επίσης τις Πέμπτες διοργανώνεται και το Boozy Nights, το οποίο ξεκινά πάλι σύντομα μετά την παύση του λόγω καλοκαιρινών διακοπών.

Hot spot για νεαρούς επαγγελματίες

Το μοντέρνο αυτό μαγαζί φαίνεται να ελκύει περισσότερο νεαρές ηλικίες των 24-34, αλλά και τους νεαρότερους των ηλικιών 18-24.

«Οι πελάτες μας είναι ένα συνονθύλευμα νεαρών επαγγελματιών, locals που προτιμούν να κάνουν τα meetings τους σε ένα πιο ευχάριστο περιβάλλον από ένα κρύο conference room», αναφέρει ο κ. Κουγιάλης.

Το πελατολόγιο επεκτείνεται και σε ξένους πολίτες, που έχουν κάνει την Κύπρο τον τόπο εργασίας τους, όπως Ισραηλινούς, Άγγλους, Γάλλους, Άραβες, αλλά και Ελλαδίτες φοιτητές.

Οι προκλήσεις στον κλάδο της εστίασης

Οι απρόβλεπτες πλέον συνήθειες του κόσμου μετά την πανδημία, καθώς και η έλλειψη συνέπειας και ενημέρωσης από το κράτος, όπως υποστηρίζει ο κ. Κουγιάλης, είναι τα κυριότερα θέματα που απασχολούν τον ιδρυτή του The Boys at Number 5.

Όπως σημειώνει, τα ωράρια και οι συνήθειες των πελατών έχουν αλλάξει, με αποτέλεσμα να προκύπτει δυσκολία στην πρόβλεψη των ημερών και ωρών αιχμής, κάτι που δυσχεραίνει τη σωστή αξιοποίηση του έμψυχου δυναμικού της επιχείρησης. Επιπρόσθετα, σύμφωνα με τον ίδιο, η έλλειψη εθνικής στρατηγικής σε βάθος χρόνου για την αντιμετώπιση των επερχόμενων συνεπειών της πανδημίας δεν επιτρέπουν στις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες να κινηθούν άνετα προς τα εμπρός.

Παρ' όλα αυτά, ο κ. Κουγίαλης χωρίς να χάνει την πίστη και αισιοοδοξία του, πέρυσι εν μέσω πανδημίας προχώρησε στο άνοιγμα ενός καινούργιου concept, το Foyer by The Boys, το οποίο και στέγασε στο παλιό χώρο του The Boys.

Ανάκτηση ισορροπιών και επέκταση στο εξωτερικό

Ταυτόχρονα, η προσαρμογή και σταθεροποίηση στα νέα δεδομένα είναι το πιο άμεσο πλάνο για την επιχείρηση.

«Αυτή τη στιγμή προσπαθούμε να εδραιώσουμε την όποια ισορροπία επήλθε μετά από τον τελευταίο ένα και πλέον χρόνο δυσκολιών ένεκα πανδημίας», σημείωσε ο κ. Κουγίαλης, φέροντας ως παράδειγμα την υπηρεσία delivery που χρειάστηκε να εντάξει στο workflow του μαγαζιού και η οποία στήριξε την επιχείρηση. Αυτό ήταν ταυτόχρονα και μια πρόκληση, μιας και οι υπηρεσίες της κουζίνας δεν είχαν σχεδιαστεί εξαρχής για να εξυπηρετούν την κατ' οίκον διανομή.   

Ο ιδρυτής του The Boys at Number 5 ολοκλήρωσε  τη συνέντευξή του με την ευχάριστη ανακοίνωση της επέκτασης του brand σε πόλη του εξωτερικού, η οποία ενδέχεται να γίνει μέσα στους επόμενους μήνες.

FACTS AND FIGURES

Έτος ίδρυσης: 2014

Ιδρυτής/CEO: Κωνσταντίνος Ν. Κουγιάλης

Αριθμός προσωπικού: 15

Συνεργάτες/Partners: Epic, Hellenic Βank και University of Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus)

RELATED ARTICLES

Πίσω στην αρχή της σελίδας