House Of Brands. HOB: Κάθε πελάτης και πρόκληση

InBusinessNews  23/08/2021 07:45
House Of Brands. HOB: Κάθε πελάτης και πρόκληση

House Of Brands. HOB: Κάθε πελάτης και πρόκληση

InBusinessNews  23/08/2021 07:45

H House Of Brands. HOB, με έδρα τη Λεμεσό, συμπλήρωσε φέτος τα τέσσερα της χρόνια και παρά το νεαρό της ηλικίας της, η εννεαμελής ομάδα ολοκλήρωσε ήδη πέραν των 950 projects. Το διαφημιστικό γραφείο, με σήμα κατατεθέν την κόκκινη μπάλα και το ακρωνύμιο HOB, αγαπήθηκε από την τοπική αγορά τόσο για τις δημιουργικές προτάσεις της όσο και για τον τρόπο διαχείρισης του πελατολογίου της.

Κάθε πελάτης και πρόκληση

Η εταιρεία εστιάζει σε αποκλειστικές ετήσιες συνεργασίες που εκτελούνται με συνέπεια, διαρκή επικοινωνία, συχνές  αξιολόγησεις επίτευξης στόχων και συνεργασία αμφότερων πλευρών. Βασικός άξονας λειτουργίας είναι το μότο της HOB ότι κάθε πελάτης είναι μία μοναδική πρόκληση και συνάμα ένας επιπλέον εργοδότης της ομάδας! Η HOB αναλαμβάνει το συνολικό στήσιμο, την ανάπτυξη και την επικοινωνία της εικόνας μίας εταιρείας, ενός οργανισμού ή προϊόντος.                                                                                                      

Θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν οι όροι Branding Development & Strategic Marketing & Communication. Όμως, σε μία HOB ερμηνεία αυτό αναλύεται ως έρευνα, ανάλυση ανταγωνισμού και στοχευμένου κοινού κάθε πελάτη-πομπού. Ακόμα, σχεδιασμός της εικόνας και του περιεχομένου σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας και την αναμενόμενη ερμηνεία από τον εκάστοτε δέκτη - υποψήφιο καταναλωτή και αξιοποίηση των επιμέρους μέσων που θα χρησιμοποιηθούν για τη διάχυση των μηνυμάτων και την εξάπλωση της επικοινωνίας.

Άρα το εικαστικό και η εικόνα τοποθετούνται στο πλαίσιο μίας δυναμικής στρατηγικής και επεκτείνονται επικοινωνιακά σύμφωνα με τα επιλεγμένα μοντέλα επικοινωνίας. Όπως λέει και η ομάδα της HOB, ένας εντυπωσιακός σχεδιασμός εικαστικού θα πρέπει να μπορεί να τοποθετηθεί στην αγορά και να μετατραπεί σε καταναλωτικό προϊόν.

Παιχνίδι με την κόκκινη μπάλα
Την κόκκινη μπάλα εμπιστεύονται, μεταξύ πολλών άλλων, εταιρείες όπως οι PNS Restaurants (Epsilon, Frankies, Milkbar κα), Columbia Shipmanagement, Alasia Hotel, D.Zavos, Bistrot 55, Σύνδεσμος Αρχιμαγείρων Κύπρου, Αρκατένα Φωτεινή, Victoria Tents, Τhe Hub Café, Wolfgang’s Steakhouse, La Isla, Τhe Breadhouse, η μεγαλύτερη αλυσίδα περιπτέρων παγκύπρια και πανελλαδικά MMS, ενώ μέσα από τη συνεργασία με τον Δήμο Λεμεσού και το Αθλητικό Γραφείο του Δήμου, του οποίου ανέλαβαν το συνολικό Brand Development, πανηγύρισαν τη διεκδίκηση του τίτλου της Ευρωπαϊκής Πρωτεύουσας Αθλητισμού.    

Νέοι συνεργάτες στην πανδημία
Η HOB, εφάρμοζε ανέκαθεν πολιτική ηλεκτρονικής επικοινωνίας με τους πελάτες της, ενώ οι δια ζώσης συναντήσεις περιορίζονταν ούτως η άλλως, για σκοπούς εύρυθμης λειτουργίας και οικονομίας χρόνου αμφότερων πλευρών. Ως εκ τούτου, δεν υπήρξε ιδιαίτερη αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας κατά την πανδημία.                               

«Παρατηρήσαμε μία εντυπωσιακή άνοδο εργασιών ένεκα της ανάγκης νέων πελατών να αναπτύξουν ή να επανατοποθετήσουν τις επωνυμίες τους και να λειτουργήσουν συνδυαστικά τις τεχνικές marketing offline και online, ATL και BTL», αναφέρει η General Manager της εταιρείας, Γεωργία Χρυσάνθου. «Επιπλέον, οι νέοι πελάτες συνειδητοποίησαν ότι το περιεχόμενο της επικοινωνίας είναι καίριο και θέλησαν να βάλουν σε πιο σωστή βάση τα επικοινωνιακά τους υλικά και εργαλεία τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά (internal marketing και συνέργειες με τα τμήματα ανθρωπίνου δυναμικού)», σημειώνει.

Ανθρωποκεντρικό marketing
«Με χαρά βλέπουμε μία στροφή στην εξυπηρέτηση του πελάτη-πολίτη, εξού και η ανάδειξη των loyalty apps και των mystery shopping. Το marketing, παρά τις ψηφιακές εκτάσεις του, γίνεται και πάλι ανθρωποκεντρικό, όπως άλλωστε πρέπει. Αναμένουμε να δούμε λοιπόν, τον πελάτη να πρωταγωνιστεί στις τάσεις της επόμενης πενταετίας και λύσεις όσον αφορά την ενημέρωση, την ψυχαγωγία του (gaming, pop up shops) και τις αγοραστικές του ανάγκες (bonus apps, tailor made wallet apps) να μεταφράζονται σε εξατομικευμένες προτάσεις. Εικαστικά, περιεχόμενα και τεχνολογία αναμένεται να εντυπωσιάσουν», υπογραμμίζει.

Νέα εταιρικά πλάνα
Η HOB έχει μια σειρά από πλάνα για το μέλλον. Σήμερα, ετοιμάζει το δεύτερο της γραφείο στη Λευκωσία, είναι στα σκαριά συνεργασία με εκπαιδευτικό ίδρυμα για τον κλάδο του Marketing, ενώ ο τομέας της έρευνας και της εκπαίδευσης του ανθρώπινου δυναμικού έχει ήδη τοποθετηθεί στους προϋπολογισμούς της ως το καίριο επενδυτικό κεφάλαιο - Invest On Personal Development.

facts & figures

Έτος ίδρυσης: 2017

Χρόνια λειτουργίας: 4

Συνεργασία με οίκους του εξωτερικού: Η HOB εξυπηρετεί κατευθείαν πελάτες του εξωτερικού, όπως Mental Health Organization, Embassy Freight Beirut και ενέργειες της Columbia Shipmanagement διεθνώς

Διευθυντική ομάδα: Γεωργία Χρυσάνθου, General Manager-PHD Candidate

Νατάσα Χρυσάνθου, Communications Manager-MΑ

Βάσω Ποουτίδου, Art Director-MA

Συνεργάτες/Partners: Epic, Hellenic Βank και University of Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus)

RELATED ARTICLES

Πίσω στην αρχή της σελίδας