Συνεργασία Carrefour-Google στη Γαλλία

H γαλλική αλυσίδα σουπερμάρκετ Carrefour ενώνει τις δυνάμεις της με την Google, κάνοντας τα προϊόντα της διαθέσιμα σε μια νέα ιστοσελίδα αγορών της αμερικάνικης μηχανής αναζήτησης, ανακοίνωσαν οι δύο εταιρείες τη Δευτέρα. 

Το deal προβλέπει επίσης ότι οι καταναλωτές θα μπορούν να αγοράσουν τρόφιμα από την Carrefour μέσω της εφαρμογής Google Assistant.

Παράλληλα, θα δημιουργηθεί ένα εργαστήριο καινοτομίας μεταξύ των δύο εταιρειών και θα επιταχυνθεί η διαδικασία ψηφιοποίησης του ομίλου Carrefour.

«Ο κοινός στόχος της συνεργασίας αυτής είναι να ενώσει την τεχνογνωσία και των δύο εταιρειών για να προσφέρει στους καταναλωτές νέες και καινοτόμες καταναλωτικές εμπειρίες στη Γαλλία, είτε αυτό είναι σε κατάστημα, είτε στο διαδίκτυο, είτε σε έξυπνα κινητά ή με τη χρήση φωνής» αναφέρεται στην ανακοίνωση των δύο εταιρειών.

Όπως μεταδίδει το Reuters, είναι η πρώτη συνεργασία της Google στη Γαλλία.

Η συνεργασία των δύο εταιρειών, η οποία θα ξεκινήσει στις αρχές του 2019, πραγματοποιείται σε μια εποχή μεγάλων αναταράξεων στην αγορά λιανικής τροφίμων της Γαλλίας, εν μέσω μιας μεγάλης μετακίνησης προς τις διαδικτυακές αγορές.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

Τουρκία: Φρένο στις αυξήσεις επιτοκίων-Μαζεύει τις απώλειες η λίρα
Δημοσκόπηση Reuters: Η παγκόσμια οικονομία θα συνεχίσει την ανάπτυξή της μέχρι το 2025
Ρωσία: Αμετάβλητα στο 16% τα επιτόκια-Νέο υψηλό για το ρούβλι
Έρευνα ΕΚΤ: Βελτιώνεται η εικόνα που έχουν οι καταναλωτές για τον πληθωρισμό
Οδεύει προς τα $10.000 ο χαλκός μετά την προσφορά της BHP για την Anglo American
Αύξηση 3% στα καθαρά κέρδη πρώτου τριμήνου της TotalEnergies
TikTok: Αναζητεί «παραθυράκια» να αποφύγει το πρόστιμο της Ε.Ε.
Την μικρότερη ανάπτυξη διετίας σημείωσε η οικονομία των ΗΠΑ το α΄ τρίμηνο
Γεν: «Βουτιά» 34 ετών παρά την παρέμβαση των αρχών
Προς νέο mega deal στον κλάδο της εξόρυξης-Πρόταση εξαγοράς της Anglo American από ΒΗΡ