Κρουαζιερόπλοια: Καλωσορίσατε στη Λεμεσό

Άλλες επτά, τουλάχιστον, εκδηλώσεις καλωσορίσματος μεγάλων κρουαζιερόπλοιων προγραμματίζονται μέχρι το τέλος της χρονιάς στη Λεμεσό, με τους αρμόδιους φορείς να αναγνωρίζουν ότι ο τουρισμός κρουαζιέρας ανακάμπτει και θα αποφέρει περαιτέρω καρπούς εντός της επόμενης τριετίας.

Η πρώτη υποδοχή για φέτος πραγματοποιήθηκε στις 11 Απριλίου στο λιμάνι της πόλης, με την κάθοδο του κρουαζιερόπλοιου Mein Schiff 5, το οποίο μετέφερε 2.800 επιβάτες και περισσότερα από 1.000 μέλη πληρώματος. Ακολούθησε η υποδοχή άλλων δύο πλοίων, του Europa στις 17 Απριλίου και του Queen Mary 2 στις 29 Απριλίου, ενώ μέχρι τέλος Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθούν συνολικά δέκα εκδηλώσεις.

Διαβάστε ακόμα: Σενάριο δημιουργίας πανεπιστημιακής σχολής στην Αθηένου

Οι υποδοχές επισκεπτών στη νέα αίθουσα επιβατών αποτελούν πρωτοβουλία του Δήμου Λεμεσού, σε συντονισμό με την Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Λεμεσού και πραγματοποιούνται με την οικονομική υποστήριξη του ΚΟΤ. Ωστόσο, επειδή μέχρι πρότινος ο χώρος του λιμανιού δεν προσφερόταν για μία τέτοια διοργάνωση, οι εκδηλώσεις καλωσορίσματος γίνονταν στην πλατεία του Μεσαιωνικού Κάστρου, όπου οι τουρίστες τύγχαναν υποδοχής από παραδοσιακό συγκρότημα και είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν κυπριακά κεράσματα, εδέσματα και ποτά, όπως κουμανταρία, ζιβανία και σιουσιούκο.  Με την ολοκλήρωση της νέας αίθουσας επιβατών του Λιμανιού Λεμεσού και τη δημιουργία της κατάλληλης υποδομής, οι εκδηλώσεις μεταφέρθηκαν πλέον στο λιμάνι. 

Σημαντικές αφίξεις
Οι σχετικές υποδοχές πραγματοποιούνται σε επιλεγμένα κρουαζιερόπλοια, τα οποία είτε επισκέπτονται τη Λεμεσό για πρώτη φορά είτε είναι αρκετά μεγάλα και μεταφέρουν χιλιάδες επισκέπτες στο νησί. Στόχος του καλωσορίσματος είναι να δοθεί στον επισκέπτη μία ευχάριστη πρώτη εντύπωση για τη Λεμεσό, την οποία θα γνωρίσει στην περιήγηση που θα ακολουθήσει, κατά τη διάρκεια της οποίας θα κάνει και τις αγορές του από τοπικές επιχειρήσεις. Παράλληλα, οι εκδηλώσεις λειτουργούν θετικά στις σχέσεις της Λεμεσού με τις εταιρείες κρουαζιερόπλοιων.

Όπως ανέφερε στην Επιχειρηματική Λεμεσό του ΕΒΕ Λεμεσού η διευθύντρια της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Λεμεσού, Μαρία Στυλιανού Μιχαηλίδου, ο τουρισμός κρουαζιέρας αποτελεί σημαντική ένεση για την τοπική οικονομία, δηλαδή καταστήματα, εστιατόρια, καφετέριες, μεταφορές και αξιοθέατα, σημειώνοντας ότι στο παρελθόν το συγκεκριμένο είδος τουρισμού ανθούσε, με το Λιμάνι Λεμεσού να καταγράφει σημαντικό αριθμό επισκεπτών.

Διαβάστε ακόμα: Hollywood καλεί Κύπρο...

«Παρόλο που τα τελευταία χρόνια ήταν υποτονικός ο εν λόγω τομέας, εντούτοις πλέον γίνεται νέα προσπάθεια από όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς, την DP World που ανέλαβε τον τομέα κρουαζιέρας στο Λιμάνι Λεμεσού, τον Δήμο Λεμεσού, την Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λεμεσού και τον ΚΟΤ, προκειμένου η Λεμεσός να αποτελέσει ξανά δημοφιλή τουρισμό κρουαζιέρας, επεσήμανε σχετικά.

€80 από κάθε επισκέπτη
Πάντως, παρά τις θετικές ενδείξεις που καταγράφει από φέτος ο τουρισμός κρουαζιέρας, οι προσπάθειες αναμένεται να αποφέρουν καρπούς σε μία τριετία.

Όπως τόνισε η κ. Στυλιανού Μιχαηλίδου, έρευνες καταδεικνύουν ότι ο κάθε επισκέπτης, ο οποίος καταφθάνει στην πόλη από ένα κρουαζιερόπλοιο, δαπανά γύρω στα 80 ευρώ για έξοδα εκδρομής, φαγητό, μεταφορά και ψώνια. Αξίζει να αναφερθεί ότι οι επισκέπτες πραγματοποιούν περιηγήσεις σε αξιοθέατα της πόλης, όπως επίσης και σε ορεινές περιοχές. Στόχος είναι, εφόσον αποκομίσουν μια καλή εικόνα για την Κύπρο, να επανέλθουν στο νησί για διακοπές.

Διαβάστε ακόμα: 82 δήμοι και κοινότητες της Κύπρου κοντά σε δωρεάν Wi-Fi

Δειτε Επισης

Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνωρίση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Χορηγός του αγώνα Duathlon η CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)
Πώς αξιολογούν τα ΚΕΠ οι πολίτες-Τα ευρήματα έρευνας του Υπουργείου Οικονομικών
Συνεργασία Ablebook-Buyway365 που προωθεί την προσβασιμότητα
Influencer marketing: Πώς λειτουργεί ως εργαλείο ενδυνάμωσης των brands
10 χρόνια προσφοράς Andrey & Julia Dashin’s Foundation