Πώς πάνε τα ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας Κύπρου

Μάριος Ιωάννου  04/09/2021 06:35
Πώς πάνε τα ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας Κύπρου

Πώς πάνε τα ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας Κύπρου

Μάριος Ιωάννου  04/09/2021 06:35

Σε τρεις βασικούς πυλώνες στηρίζεται το πρόγραμμα ψηφιακής μεταμόρφωσης της Τράπεζας Κύπρου, το οποίο ξεκίνησε το 2017 και έχει αρχίσει να προσφέρει μια εμφανώς βελτιωμένη εμπειρία στους πελάτες.

Στα μισά μειώθηκαν τα καταστήματα

Την ίδια στιγμή, η μείωση του αριθμού των καταστημάτων μέχρι σήμερα, φαίνεται να έχει βελτιώσει ακόμη περισσότερο το λειτουργικό μοντέλο της Τράπεζας, με τα καταστήματα να έχουν μειωθεί στα μισά σε σχέση με το 2013.

Διαβάστε ακόμα:

Στο IN Business Σεπτεμβρίου: ΟΕΒ, 60 χρόνια η δύναμη του επιχειρείν

ECOMMBX: Με πυξίδα τις αυξανόμενες ανάγκες της αγοράς

Όπως αναφέρεται στα αποτέλεσμα της Τράπεζας Κύπρου για την πρώτη εξαμηνία του 2021, η Διεύθυνση παραμένει επικεντρωμένη στην περαιτέρω βελτίωση της αποδοτικότητας μέσω περαιτέρω εξορθολογισμού του αριθμού καταστημάτων, περαιτέρω επιλογών για την αποχώρηση εργαζομένων πλήρους απασχόλησης, του περιορισμού των εξόδων αναδιάρθρωσης με την ολοκλήρωση της μείωσης του κινδύνου στον ισολογισμό, της ενίσχυσης του ελέγχου αγορών, καθώς και της μείωσης των συνολικών λειτουργικών εξόδων κατά περίπου 10% στο μεσοπρόθεσμο διάστημα σε σύγκριση με το 2019, παρά τον πληθωρισμό, η οποία αναμένεται να διευκολυνθεί από το Πρόγραμμα Ψηφιακού Μετασχηματισμού.

Στις αρχές του 2021 δημιουργήθηκε το Γραφείο Μετασχηματισμού, ενισχύοντας περαιτέρω τη δέσμευση στο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού της Τράπεζας.

Διαβάστε ακόμα:

Τι σχεδιάζουν οι ασφαλιστικές της Τράπεζας Κύπρου

REMU: Deals €76 εκατ. και χαρτοφυλάκιο ακινήτων €1,4 δισ.

Τρ. Κύπρου: Break even τα αποτελέσματα εξαμήνου

Το πρόγραμμα μετασχηματισμού αναμένεται, σύμφωνα με την Τράπεζα, να καταστήσει δυνατή την υλοποίηση της στρατηγικής με βασικές αλλαγές που εστιάζουν σε ένα πιο αποδοτικό λειτουργικό μοντέλο, στη βελτίωση της κερδοφορίας και στη βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης των πελατών και του μοντέλου παροχής υπηρεσιών και προϊόντων με έμφαση στον πελάτη.

Οι τρεις άξονες για την ψηφιακή μεταμόρφωση
Οι τρεις στρατηγικοί άξονες στους οποίους επικεντρώνεται το πρόγραμμα ψηφιακής μεταμόρφωσης είναι η ανάπτυξη ψηφιακών υπηρεσιών και προϊόντων που βελτιώνουν την εμπειρία του πελάτη, η βελτίωση εσωτερικών διαδικασιών, και η εισαγωγή νέων τρόπων εργασίας για τη βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος.

Τους τελευταίους μήνες, μια σειρά από νέες δυνατότητες που προωθούν λειτουργίες αυτοεξυπηρέτησης έχουν διατεθεί στους συνδρομητές μέσω της τραπεζικής εφαρμογής για κινητά.

Δεύτερη φάση KYC
Αρχικά, διατέθηκε η δεύτερη φάση της ψηφιακής αναθεώρησης και ενημέρωσης των προσωπικών δεδομένων (KYC), η οποία περιλάμβανε τη διαδικασία αυτόματης αναγνώρισης ταυτότητας. Αυτή επιτρέπει στους χρήστες να ενημερώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία, περιλαμβανομένης της ταυτότητας και των στοιχείων διαβατηρίου, που κατέχει η τράπεζα, μέσω της εφαρμογής για κινητά.

Σημειώνεται ότι σε πολλές περιπτώσεις, οι ενημερώσεις πραγματοποιούνται σε πραγματικό χρόνο χωρίς να χρειάζεται να το ελέγξει κάποιο μέλος του προσωπικού, συμβάλλοντας έτσι και στην εξοικονόμηση λειτουργικών εξόδων.

Ασφαλιστικά προϊόντα μέσω app
Επιπλέον, οι χρήστες έχουν πλέον τη δυνατότητα να αγοράζουν ασφαλιστικά προϊόντα κατοικιών και οχημάτων από τις Γενικές Ασφάλειες Κύπρου, μέσω μιας εύκολης διαδικασίας στην εφαρμογή της Τράπεζας Κύπρου για κινητά.

Αυτό προσφέρει περισσότερες επιλογές και πρόσθετες υπηρεσίες στους πελάτες της τράπεζας μέσω των ψηφιακών καναλιών. Παράλληλα, οι πελάτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να λαμβάνουν οδηγίες και πλοήγηση στα καταστήματα και στο δίκτυο ATM της τράπεζας, γρήγορα και εύκολα μέσω της εφαρμογής για κινητά.

Ψηφιακά κανάλια επιλέγουν το 77%
Η υιοθέτηση των ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών από τους πελάτες συνέχισε να αυξάνεται και να κερδίζει δυναμική το δεύτερο τρίμηνο του 2021 και τον Ιούλιο 2021.

Συγκεκριμένα, στα τέλη Ιουλίου 2021, το 86.6% του αριθμού των συναλλαγών που αφορούν καταθέσεις, αναλήψεις μετρητών και μεταφορές εντός και εκτός Τράπεζας, πραγματοποιήθηκαν μέσω ψηφιακών καναλιών, καταγράφοντας αύξηση κατά περίπου 22.0 ε.μ. από 64.6% τον Σεπτέμβριο 2017, όταν ξεκίνησε το πρόγραμμα ψηφιακής μεταμόρφωσης.

Ταυτόχρονα, το 77% των ιδιωτών πελατών επιλέγουν ψηφιακά κανάλια για την εκτέλεση των συναλλαγών τους, σημειώνοντας αύξηση κατά περίπου 17.4 ε.μ. από 59.6% τον Σεπτέμβριο 2017.

112.000 επέλεξαν QuickPay
Στα τέλη Ιουλίου 2021, οι ενεργοί χρήστες της τραπεζικής εφαρμογής για κινητά και οι ενεργοί χρήστες QuickPay αυξήθηκαν κατά 18% και 53% αντίστοιχα σε ετήσια βάση.

Ο υψηλότερος αριθμός χρηστών QuickPay μέχρι στιγμής καταγράφηκε τον Ιούλιο 2021 με 112 χιλιάδες ενεργούς χρήστες. Αντίστοιχα, ο υψηλότερος αριθμός πληρωμών QuickPay μέχρι στιγμής καταγράφηκε τον Ιούλιο του 2021 με 321.000 συναλλαγές.

Ταυτόχρονα, ως μέρος του προγράμματος ψηφιακής μεταμόρφωσης, βρίσκονται σε εξέλιξη σημαντικές αλλαγές για την εγκαθίδρυση ενός μοντέρνου και πιο αποδοτικού εργασιακού περιβάλλοντος.

Έχουν εισαχθεί επίσης νέες τεχνολογίες και εργαλεία που θα αλλάξουν δραστικά την εμπειρία των εργαζομένων, βελτιώνοντας τη συνεργασία και την ανταλλαγή γνώσεων σε ολόκληρο τον οργανισμό.

Περαιτέρω βελτιώσεις θα υλοποιηθούν το 2021 και τα αποτελέσματα των προσπαθειών αυτών θα φανούν τους επόμενους μήνες, τονίζεται καταληκτικά.

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ

Σχετικά Άρθρα

Πίσω στην αρχή της σελίδας