Lidl: Διαφημίζει πρώτη φορά τη μάρκα της, «Deluxe»

Την πρώτη της πανεθνική τηλεοπτική εκστρατεία στο Ηνωμένο Βασίλειο για προώθηση της δικής της σειράς μάρκας Deluxe ξεκινά η Lidl.
 
Το ντεμπούτο των διαφημίσεων ξεκινά στις 31 Οκτωβρίου σε όλα τα μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια και ποικίλουν σε μήκος από 10 μέχρι 30 δευτερόλεπτα και θα κρατήσουν μέχρι τα Χριστούγεννα, σε μια προσπάθεια για ακόμα μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεων. Οι διαφημίσει παρουσιάζουν close-up πλάνα των προϊόντων Deluxe, όπως ζεστό κρασί, ολόκληρη μαγειρεμένο αστακό και γερμανικό κέικ φρούτων.
 
Η Lidl εισήγαγε τη μάρκα Deluxe στη γκάμα της το 2008, ως εποχιακό εμπορικό σήμα, αλλά το 2012 επεκτάθηκε, καθώς οι πωλήσεις των προϊόντων αυτών διπλασιάστηκαν από £19,5 εκατ. το 2011 σε πάνω από £40 εκατομμύρια το 2012 .Σύμφωνα με την εταιρεία τα προϊόντα Deluxe είναι πλέον τα πρώτα σε πωλήσεις και ελπίζει ότι οι διαφημίσεις θα βοηθήσουν στην κατά 50% αύξηση των πωλήσεων αυτό το έτος, δηλαδή, σε £63.8 εκατ.
 
Τα discount supermarkets όπως, οι Lidl και Aldi έχουν παρουσιάσει σημαντική αύξηση των πωλήσεων τους τελευταίους μήνες, αυξάνοντας με τον τρόπο αυτό την «πίεση» στις μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων τροφίμων. 
 
Πηγή: www.marketingweek.co.uk
 

Δειτε Επισης

Φέτος το Πάσχα οι προσφορές είναι επικές-Smartphones με €0 αρχικά και €200 έκπτωση
Υπουργείο Εμπορίου: Εφαρμόζονται κανονισμοί για έλεγχο της μεσιτείας όπλων
Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών