Τέλος οι κατάλογοι ΙΚΕΑ: Το έντυπο που τυπώθηκε περισσότερες φορές και από την Βίβλο

Η IKEA πρόκειται να σταματήσει την εκτύπωση του καταλόγου της, του εντύπου που τυπώθηκε περισσότερες φορές από τη Βίβλο και το Κοράνι.

Όπως αναφέρουν οι Financial Times, η γνωστή αλυσίδα επίπλων ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι ο τρέχων κατάλογος που κυκλοφόρησε τον Αύγουστο θα είναι ο τελευταίος, καθώς όλο και περισσότεροι αγοραστές μετακινούνται στο διαδίκτυο και λιγότεροι διαβάζουν ένα φυλλάδιο που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1951 από τον ιδρυτή της Ikea, Ίνγκβαρ Κάμπραντ.

«Είναι μια συναισθηματική απόφαση, αλλά είναι μια λογική απόφαση», δήλωσε η Inter Ikea, ιδιοκτήτρια της μάρκας.

Αξίζει να αναφερθεί ότι το 2015, η Ikea παρήγαγε περισσότερα από 200 εκατομμύρια αντίγραφα του καταλόγου με μια πλήρη γκάμα προϊόντων από βιβλιοθήκες Billy έως καναπέδες Ektorp. Το γυαλιστερό φυλλάδιο αποτέλεσε σημείο αναφοράς σε κάθε οικογενειακό σπίτι και φοιτητικό διαμέρισμα σε όλο τον κόσμο.

Ο πρώτος κατάλογος δημιουργήθηκε από τον Kamprad, στη νότια Σουηδία και διανεμήθηκε σε 285.000 αντίγραφα, επτά χρόνια πριν από το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος της IKEA. Σταδιακά επεκτάθηκε σε όλο τον κόσμο και ο τρέχων κατάλογος του 2021 έφτασε τα 40 εκατομμύρια αντίτυπα.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις της IKEA αυξήθηκαν κατά 45% έως τα τέλη Αυγούστου φέτος, ενώ πραγματοποιήθηκαν 4 δισεκατομμύρια επισκέψεις στον ιστότοπό της. Οι διευθυντές της Ikea λένε ότι οι αγοραστές συνδυάζουν ολοένα και περισσότερο διαδικτυακές και φυσικές αγορές, επιλέγοντας τα έπιπλά τους είτε μέσω διαδικτύου είτε καθήμενοι σε αυτά, στα φυσικά καταστήματα.

ΠΗΓΗ: FT

Δειτε Επισης

Φέτος το Πάσχα οι προσφορές είναι επικές-Smartphones με €0 αρχικά και €200 έκπτωση
Υπουργείο Εμπορίου: Εφαρμόζονται κανονισμοί για έλεγχο της μεσιτείας όπλων
Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών