Γ. Θεοδότου: Σύγχρονο ηλεκτρονικό κατάστημα σύντομα στις ΑΛΦΑΜΕΓΑ

InBusinessNews  26/11/2020 10:19
Γ. Θεοδότου: Σύγχρονο ηλεκτρονικό κατάστημα σύντομα στις ΑΛΦΑΜΕΓΑ

Γ. Θεοδότου: Σύγχρονο ηλεκτρονικό κατάστημα σύντομα στις ΑΛΦΑΜΕΓΑ

InBusinessNews  26/11/2020 10:19

Στην περαιτέρω επέκταση στο ηλεκτρονικό εμπόριο στοχεύουν οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ, ετοιμάζοντας το δικό τους σύγχρονο ηλεκτρονικό κατάστημα, ανέφερε ο Γιώργος Θεοδότου.

RELATED ARTICLES



Μιλώντας στο πλαίσιο του «17ου Συνεδρίου Λιανικού Εμπορίου» ο Διευθυντής Marketing και Διευθύνων Σύμβουλος των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ τόνισε ότι πολύ σύντομα θα ανακοινωθούν οι λεπτομέρειες για το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο, όπως είπε, βρίσκεται στην τελική ευθεία.

Διαβάστε ακόμα: Ολ.Τουμάζος: Έξι τάσεις και μαθήματα της πανδημίας

Στο τελικό στάδιο βρίσκεται ακόμα η κυκλοφορία πλατφόρμας e suppliers που θα διευκολύνει τους προμηθευτές.

Διαβάστε ακόμα: Μ. Λουκαΐδης: Το λιανεμπόριο επωφελήθηκε, ας κάνουμε win win ό,τι δεν δούλεψε

Ψηφιακό το μέλλον του λιανικού εμπορίου
Σημειώνοντας ότι το μέλλον του λιανικού εμπορίου θα είναι ψηφιακό, εξέφρασε την εκτίμηση ότι η ψηφιακή ωρίμανση του καταναλωτικού κοινού θα έρθει πολύ νωρίτερα από ό,τι αναμενόταν.

Διαβάστε ακόμα: ΣΟΑΚ: 15 εισηγήσεις για προσέλκυση ξένων επενδύσεων

Στο νέο τοπίο ο ανταγωνισμός δεν αφορά μόνο τιμές, αλλά μία αναβαθμισμένη και ποιοτική εμπειρία ψωνίσματος εντός των καταστημάτων ή μέσω εναλλακτικών καναλιών εξυπηρέτησης.

Διαβάστε ακόμα: Οι νικητές των 7ων “ΙΝ Βusiness Grocery Retail Awards”

Σύμφωνα με τον κ. Θεοδότου, οκτώ μήνες μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, το τοπίο στο λιανικό εμπόριο είναι εντελώς διαφορετικό, τονίζοντας ότι ο εν λόγω τομέας κατάφερε να κρατήσει σε κίνηση την οικονομία

Χαρακτηρίζοντας μονόδρομο τον ψηφιακό μετασχηματισμό, σημείωσε ότι η κίνηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ευδιάκριτη.

Την ώρα που εντείνονται οι προσπάθειες για να μην διακοπεί η εφοδιαστική αλυσίδα, μεγαλώνει η ανάγκη για ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, με πολλά ηλεκτρονικά καταστήματά να κάνουν την εμφάνισή τους

«Επρόκειτο για ένα σχεδόν ανεξερεύνητο τοπίο στον τομέα των FMCGs, με πολλές εταιρείες να καλούνται να επανεξετάσουν το επιχειρηματικό τους μοντέλο», επεσήμανε ο CEO των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ.

Επικαλούμενος πρόσφατη έρευνα, υπογράμμισε ότι 38% των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι προχώρησαν σε διαδικτυακές αγορές, ενώ από αυτές ποσοστό 43% αφορούσαν ψώνια σε υπεραγορές.

Self checkouts και ηλεκτρονικές ετικέτες
Με το λιανικό εμπόριο να προσηλώνεται στην τεχνολογική εξέλιξη, τεχνολογίες όπως τα self checkouts και οι ηλεκτρονικές ετικέτες που εφαρμόστηκαν στις Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ είχαν αρκετά πλεονεκτήματα, όπως η μείωση κόστους και η εξάλειψη σφαλμάτων.

«Αυξήθηκαν οι ηλεκτρονικές ετικέτες αποφεύγοντας σφάλματα χωρίς να επωμίζεται το προσωπικό την αλλαγή τους», ανέφερε σχετικά ο κ. Θεοδότου, ενώ ταυτόχρονα αυξήθηκε ο χρόνος που περνά ο σύγχρονος καταναλωτής online.

Αναφερόμενος στη νέα πραγματικότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ψηφιακής εποχής, επεσήμανε ότι σε μία νύχτα οι εταιρείες υποχρεώθηκαν να ενισχύσουν την παρουσία τους διαδικτυακά, με εναλλακτικά κανάλια, ενώ σε πλεονεκτική θέση βρέθηκαν όσες είχαν προνοήσει.

Προβλέπεται μείωση της αγοραστικής δύναμης
Σχετικά με το μέλλον του λιανικού εμπορίου, ο Γιώργος Θεοδότου διευκρίνισε ότι δεν μπορούν να γίνουν σαφείς προβλέψεις για τη συμπεριφορά των καταναλωτών εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων, εξηγώντας ότι τα πάντα θα εξαρτηθούν από το χρονικό σημείο που θα αντιμετωπιστεί η πανδημία.

«Αναλυτές προβλέπουν μείωση της αγοραστικής δύναμης του καταναλωτή και στροφή προς τα απολύτως αναγκαία. Η οικονομική αβεβαιότητα ενδεχομένως να επηρεάσει την αγοραστική δύναμη των νοικοκυριών», σημείωσε σχετικά.

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ

Σχετικά Άρθρα

Πίσω στην αρχή της σελίδας