powered by

Οι νικητές των 7ων “ΙΝ Βusiness Grocery Retail Awards”

Πέντε προϊόντα βραβεύτηκαν στα 7α “ΙΝ Βusiness Grocery Retail Awards”, τα οποία διοργανώθηκαν στο πλαίσιο του «17ου Συνεδρίου Λιανικού Εμπορίου».

Τα βραβεία αποτελούν αναγνώριση ως προς τα Προϊόντα Ευρείας Κατανάλωσης (FMCGs) που διέπρεψαν μέσα στη χρονιά που μας πέρασε.

Τα προϊόντα που βραβεύτηκαν στα 7α «ΙΝ Βusiness Grocery Retail Awards» είναι:

Βιολογικό Αιγινό Γιαούρτι Χαραλαμπίδης Κρίστης


Το Βιολογικό Αιγινό Γιαούρτι Χαραλαμπίδης Κρίστης διακρίθηκε στα 7α “ΙΝ Βusiness Grocery Retail Awards”.

Το βραβείο παρέλαβε ο Κωνσταντίνος Δημητρίου, Διευθυντής Πωλήσεων Grocery, Charalambides Christis.

Το 100% Βιολογικό Αιγινό Γιαούρτι Χαραλαμπίδης Κρίστης είναι η  πιο αιγινή και υγιεινή διατροφική επιλογή. Τοπικής παραγωγής, από βιολογικό γάλα της πρότυπης βιολογικής φάρμας ALPINA, όπου εκτρέφονται κατσίκια, που διαβιώνουν σε φυσικές συνθήκες και τρέφονται μόνο με πιστοποιημένες βιολογικές ζωοτροφές και χορτάρι.

Περιέχει πρωτεΐνες, βιταμίνες Α και D αλλά και ιχνοστοιχεία όπως ασβέστιο, φωσφόρο και κάλιο, όλα ποιοτικά συστατικά του αιγινού γάλακτος. Με τις πιο αυστηρές πιστοποιήσεις της ΕΕ. 

Διαβάστε ακόμα:
Γ. Θεοδότου: Σύγχρονο ηλεκτρονικό κατάστημα σύντομα στις ΑΛΦΑΜΕΓΑ
Πως θα λειτουργούν τα καταστήματα πέραν των 500τμ σε Λεμεσό και Πάφο
Ολ.Τουμάζος: Έξι τάσεις και μαθήματα της πανδημίας
Ειδικές τιμές από €26 σε 40 ξενοδοχεία της Κύπρου
 

Βeyond Meat Burger / Argosy Trading Company


Βραβείο “ΙΝ Βusiness Grocery Retail Awards” απέσπασε το Βeyond Meat Burger / Argosy Trading Company.

Το βραβείο παρέλαβε η Μαρία Μαυρίδου, Category Development Manager, Argosy Trading Company Ltd.

Το Βeyond Meat Burger είναι ένα εξαιρετικής ποιότητας υποκατάστατο κρέατος, με γεύση και υφή πολύ κοντινή σε κρέας, αν και φτιαγμένο από λαχανικά.

Είναι ένας συνδυασμός από μπιζέλι, φασόλι, παντζάρι και ρύζι που μπορεί να δώσει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά στον καταναλωτή - πλούσιο σε φυτική πρωτεΐνη, χωρίς τροποποιημένους γενετικούς οργανισμούς, σόγια ή γλουτένη.

Η υπόσχεση του brand είναι να επιτρέπει στους καταναλωτές να τρώνε αυτό που αγαπάνε - ζουμερά & νόστιμα μπέργκερ.

 

Γαλατάκι Σοκολάτα Χωρίς Πρόσθετη Ζάχαρη Χαραλαμπίδης Κρίστης


Το Γαλατάκι Σοκολάτα Χωρίς Πρόσθετη Ζάχαρη Χαραλαμπίδης Κρίστης βραβεύτηκε στα 7α “ΙΝ Βusiness Grocery Retail Awards”.

Το απόλυτο Κυπριακό love brand, τώρα και χωρίς πρόσθετη ζάχαρη! Η Χαραλαμπίδης Κρίστης, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τις ανάγκες των καταναλωτών παρουσίασε στην αγορά το νέο γαλατάκι σοκολάτας 250ml, χωρίς πρόσθετη ζάχαρη. Ιδανικό για όσους  δεν θέλουν να καταναλώνουν ζάχαρη χωρίς να χάνουν γεύση!

Είναι το μόνο από φρέσκο κυπριακό γάλα με αγνά και θρεπτικά συστατικά για τον οργανισμό, υψηλής θρεπτικής αξίας, πλούσιο σε πολύτιμες πρωτεΐνες, βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και ασβέστιο. 

innocent smoothies Tryfon Tseriotis Ltd


Τα innocent smoothies της Tryfon Tseriotis Ltd βραβεύτηκαν στα 7α “ΙΝ Βusiness Grocery Retail Awards”.

Tα innnocent smoothies εμφανίστηκαν στην Αγγλία πριν από 21 χρόνια με σκοπό να προσφέρουν νόστιμους, υγιεινούς και εύκολους τρόπους, ώστε η διατροφή μας να περιέχει περισσότερα φρούτα και λαχανικά. Eίναι φτιαγμένα από θρυμματισμένα φρούτα και για αυτό έχουν περισσότερες φυτικές ίνες και παχύρευστη υφή.

Παρασκευάζονται από μη συμπυκνωμένο χυμό, χωρίς πρόσθετη ζάχαρη, χωρίς συντηρητικά…no funny business! Eίναι ελαφρώς παστεριωμένα για αυτό διατηρούν αναλλοίωτη την γεύση των φρούτων και πρέπει να διατηρούνται στο ψυγείο.

Τα innocent smoothies λανσαρίστηκαν στην Κυπριακή αγορά τον Μάιο του 2019.

Starbucks® by Nespresso® Vassos Eliades Ltd



Βραβείο στα 7α “ΙΝ Βusiness Grocery Retail Awards” απέσπασε το Starbucks® by Nespresso® Vassos Eliades Ltd

Το βραβείο παρέλαβε ο Γιάννης Τύμβιος, Marketing Manager, Vassos Eliades Ltd.

Η Nestlé φέρνει τον καφέ Starbucks® στο σπίτι. Οι δύο εταιρείες συνεργάζονται στενά για να φέρουν τις ήδη υπάρχουσες ποικιλίες καφέ των καταστημάτων Starbucks®, σε καταναλωτικά συσκευασμένα προϊόντα Starbucks®.

Η νέα σειρά καφέ που δημιουργήθηκε, διατίθεται σε supermarket, προσφέροντας στους λάτρεις του καφέ τη δυνατότητα να απολαύσουν από το σπίτι τους τα μοναδικά ροφήματα καφέ Starbucks®.

H συνεργασία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και το λανσάρισμα κάψουλων Starbucks® για μηχανές Nespresso®. Με το λανσάρισμα αυτό, η Nestlé κατάφερε να αναδιαμορφώσει την κατηγορία του καφέ, την αγορά και προσθέτοντας αξία στους καταναλωτές.

Δειτε Επισης

Επίσκεψη Σκουρίδη και ενίσχυση συνεργασίας με ΗΠΑ σε επιστήμη, έρευνα, καινοτομία και επιχειρηματικότητα
Anymaster: Η πλατφόρμα με χρηματοδότηση από τη Lamda επεκτείνεται στην Αθήνα
Επεκτείνει τις συνεργασίες του με ακαδημαϊκά ιδρύματα στην Ασία το ΤΕΠΑΚ-Συμφωνίες με τρία κινέζικα πανεπιστήμια
23ο Συνέδριο Leadership and HR Management: Ηγεσία, ταλέντο και ανθρώπινο δυναμικό (video)
Ημερίδα «20 χρόνια ανίχνευσης ακοής» από το Κέντρο Προληπτικής Παιδιατρικής «Αμερίκος Αργυρίου»
Στα γραφεία της Allianz Κύπρου το τρόπαιο του EuroBasket
Το πρόγραμμα του 8ου Εθνικού Διαγωνισμού Δεξιοτήτων SkillsCyprus 2024 (video)
Βαθιά συγκίνηση και ικανοποίηση…Όσα δήλωσαν οι βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Business Leader Awards (video)
Γυρίζει σελίδα ο «Πολίτης»-Κατ' αρχήν συμφωνία με Κρις Παναγιώτου για εξαγορά του ομίλου
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του CFA Society Cyprus: Οι στόχοι και δράσεις του Συνδέσμου