Οι νικητές των 7ων “ΙΝ Βusiness Grocery Retail Awards”

Πέντε προϊόντα βραβεύτηκαν στα 7α “ΙΝ Βusiness Grocery Retail Awards”, τα οποία διοργανώθηκαν στο πλαίσιο του «17ου Συνεδρίου Λιανικού Εμπορίου».

Τα βραβεία αποτελούν αναγνώριση ως προς τα Προϊόντα Ευρείας Κατανάλωσης (FMCGs) που διέπρεψαν μέσα στη χρονιά που μας πέρασε.

Τα προϊόντα που βραβεύτηκαν στα 7α «ΙΝ Βusiness Grocery Retail Awards» είναι:

Βιολογικό Αιγινό Γιαούρτι Χαραλαμπίδης Κρίστης


Το Βιολογικό Αιγινό Γιαούρτι Χαραλαμπίδης Κρίστης διακρίθηκε στα 7α “ΙΝ Βusiness Grocery Retail Awards”.

Το βραβείο παρέλαβε ο Κωνσταντίνος Δημητρίου, Διευθυντής Πωλήσεων Grocery, Charalambides Christis.

Το 100% Βιολογικό Αιγινό Γιαούρτι Χαραλαμπίδης Κρίστης είναι η  πιο αιγινή και υγιεινή διατροφική επιλογή. Τοπικής παραγωγής, από βιολογικό γάλα της πρότυπης βιολογικής φάρμας ALPINA, όπου εκτρέφονται κατσίκια, που διαβιώνουν σε φυσικές συνθήκες και τρέφονται μόνο με πιστοποιημένες βιολογικές ζωοτροφές και χορτάρι.

Περιέχει πρωτεΐνες, βιταμίνες Α και D αλλά και ιχνοστοιχεία όπως ασβέστιο, φωσφόρο και κάλιο, όλα ποιοτικά συστατικά του αιγινού γάλακτος. Με τις πιο αυστηρές πιστοποιήσεις της ΕΕ. 

Διαβάστε ακόμα:
Γ. Θεοδότου: Σύγχρονο ηλεκτρονικό κατάστημα σύντομα στις ΑΛΦΑΜΕΓΑ
Πως θα λειτουργούν τα καταστήματα πέραν των 500τμ σε Λεμεσό και Πάφο
Ολ.Τουμάζος: Έξι τάσεις και μαθήματα της πανδημίας
Ειδικές τιμές από €26 σε 40 ξενοδοχεία της Κύπρου
 

Βeyond Meat Burger / Argosy Trading Company


Βραβείο “ΙΝ Βusiness Grocery Retail Awards” απέσπασε το Βeyond Meat Burger / Argosy Trading Company.

Το βραβείο παρέλαβε η Μαρία Μαυρίδου, Category Development Manager, Argosy Trading Company Ltd.

Το Βeyond Meat Burger είναι ένα εξαιρετικής ποιότητας υποκατάστατο κρέατος, με γεύση και υφή πολύ κοντινή σε κρέας, αν και φτιαγμένο από λαχανικά.

Είναι ένας συνδυασμός από μπιζέλι, φασόλι, παντζάρι και ρύζι που μπορεί να δώσει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά στον καταναλωτή - πλούσιο σε φυτική πρωτεΐνη, χωρίς τροποποιημένους γενετικούς οργανισμούς, σόγια ή γλουτένη.

Η υπόσχεση του brand είναι να επιτρέπει στους καταναλωτές να τρώνε αυτό που αγαπάνε - ζουμερά & νόστιμα μπέργκερ.

 

Γαλατάκι Σοκολάτα Χωρίς Πρόσθετη Ζάχαρη Χαραλαμπίδης Κρίστης


Το Γαλατάκι Σοκολάτα Χωρίς Πρόσθετη Ζάχαρη Χαραλαμπίδης Κρίστης βραβεύτηκε στα 7α “ΙΝ Βusiness Grocery Retail Awards”.

Το απόλυτο Κυπριακό love brand, τώρα και χωρίς πρόσθετη ζάχαρη! Η Χαραλαμπίδης Κρίστης, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τις ανάγκες των καταναλωτών παρουσίασε στην αγορά το νέο γαλατάκι σοκολάτας 250ml, χωρίς πρόσθετη ζάχαρη. Ιδανικό για όσους  δεν θέλουν να καταναλώνουν ζάχαρη χωρίς να χάνουν γεύση!

Είναι το μόνο από φρέσκο κυπριακό γάλα με αγνά και θρεπτικά συστατικά για τον οργανισμό, υψηλής θρεπτικής αξίας, πλούσιο σε πολύτιμες πρωτεΐνες, βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και ασβέστιο. 

innocent smoothies Tryfon Tseriotis Ltd


Τα innocent smoothies της Tryfon Tseriotis Ltd βραβεύτηκαν στα 7α “ΙΝ Βusiness Grocery Retail Awards”.

Tα innnocent smoothies εμφανίστηκαν στην Αγγλία πριν από 21 χρόνια με σκοπό να προσφέρουν νόστιμους, υγιεινούς και εύκολους τρόπους, ώστε η διατροφή μας να περιέχει περισσότερα φρούτα και λαχανικά. Eίναι φτιαγμένα από θρυμματισμένα φρούτα και για αυτό έχουν περισσότερες φυτικές ίνες και παχύρευστη υφή.

Παρασκευάζονται από μη συμπυκνωμένο χυμό, χωρίς πρόσθετη ζάχαρη, χωρίς συντηρητικά…no funny business! Eίναι ελαφρώς παστεριωμένα για αυτό διατηρούν αναλλοίωτη την γεύση των φρούτων και πρέπει να διατηρούνται στο ψυγείο.

Τα innocent smoothies λανσαρίστηκαν στην Κυπριακή αγορά τον Μάιο του 2019.

Starbucks® by Nespresso® Vassos Eliades Ltd



Βραβείο στα 7α “ΙΝ Βusiness Grocery Retail Awards” απέσπασε το Starbucks® by Nespresso® Vassos Eliades Ltd

Το βραβείο παρέλαβε ο Γιάννης Τύμβιος, Marketing Manager, Vassos Eliades Ltd.

Η Nestlé φέρνει τον καφέ Starbucks® στο σπίτι. Οι δύο εταιρείες συνεργάζονται στενά για να φέρουν τις ήδη υπάρχουσες ποικιλίες καφέ των καταστημάτων Starbucks®, σε καταναλωτικά συσκευασμένα προϊόντα Starbucks®.

Η νέα σειρά καφέ που δημιουργήθηκε, διατίθεται σε supermarket, προσφέροντας στους λάτρεις του καφέ τη δυνατότητα να απολαύσουν από το σπίτι τους τα μοναδικά ροφήματα καφέ Starbucks®.

H συνεργασία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και το λανσάρισμα κάψουλων Starbucks® για μηχανές Nespresso®. Με το λανσάρισμα αυτό, η Nestlé κατάφερε να αναδιαμορφώσει την κατηγορία του καφέ, την αγορά και προσθέτοντας αξία στους καταναλωτές.

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Living the American Dream
Fooderloo: Ένα καινοτόμο app που μειώνει το food waste και εξοικονομεί χρήματα στις επιχειρήσεις
Ακίνητα: Οι πιο περιζήτητες περιοχές ανά επαρχία-Τι καταδεικνύει έρευνα της Deloitte
Τελεσίγραφο Βαφεάδη στην Kition για την εγγυητική-Προθεσμία δύο ημερών, μετά τα πράγματα θα είναι διαφορετικά
Κώστας Κουμής: Τα τρία αρνητικά δεδομένα της φετινής χρονιάς και η αισιοδοξία για τις επιδόσεις του τουρισμού
Και εγένετω Σύνδεσμος Κανονιστικής Συμμόρφωσης Κύπρου(CCA)-Ποια η αποστολή του
Σημαντικές πρωτοβουλίες ΕΚΚ για ενίσχυση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού των νέων
Π. Χριστοδούλου: Επιτυγχάνεται η πολυπόθητη εναρμόνιση των όρων εργοδότησης του προσωπικού
Century Travel Group και Goget Retail Microfinance σε μια συνεργασία προς όφελος του Κύπριου ταξιδιώτη
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς