Μ. Λουκαΐδης: Το λιανεμπόριο επωφελήθηκε, ας κάνουμε win win ό,τι δεν δούλεψε

Ο τομέας του λιανικού εμπορίου είχε την τύχη να μην υποφέρει τόσο από τις επιπτώσεις του κορωνοϊού όσο άλλοι τομείς, όπως ξενοδοχεία, εστιατόρια, διοργανωτές γάμων, συνεδρίων, τόνισε ο Μάριος Λουκαΐδης, Σύμβουλος, Synpraxis Management Services Ltd.

Ο προεδρεύων του 17ου Συνεδρίου Λιανικού Εμπορίου ανέφερε ότι ο καταναλωτής συμπεριφέρθηκε παράξενα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, χωρίς να αφήνει για παράδειγμα χαρτί τουαλέτας στα ράφια των υπεραγορών.

Επηρεάστηκαν οι προμηθευτές HORECA
Παρόλο που, όπως είπε, δεν υπήρξαν ουσιαστικές επιπτώσεις στο λιανικό εμπόριο, εντούτοις ο τομέας βρέθηκε αντιμέτωπος με αυξημένο κόστος για την τήρηση των απαιτούμενων μέτρων και τη διαχείριση του προσωπικού των καταστημάτων.

«Η καλή πλευρά είναι ότι η αγορά του λιανικού εμπορίου δεν πλήγηκε, αλλά αντίθετα επωφελήθηκε από την κρίση», επεσήμανε σχετικά, εξηγώντας, ωστόσο, ότι οι προμηθευτές επηρεάστηκαν, καθώς κάποιοι από αυτούς προμήθευαν ξενοδοχεία και εστιατόρια, τα οποία έχουν πληγεί εξαιτίας της πανδημίας.

Ο κ. Λουκαΐδης κάλεσε τους εμπλεκόμενους στο λιανικό εμπόριο να διδαχθούν τόσο από τα θετικά όσο και από τα μαθήματα της πανδημίας. «Ό,τι δεν δούλεψε, να το βελτιώσουμε να κάνουμε αυτή τη συγκυρία win win. Ας πάρουμε τη στιγμή, δημιουργώντας ένα κίνημα, όπως το black lives matter», πρόσθεσε.

Ανάμεσα στις θετικές συνέπειες της πανδημίας είναι η δυνατότητα παρουσιάσεων από το σπίτι και οι παραγγελίες χωρίς την απαίτηση για φυσική παρουσία.

Αναφερόμενος στους εργαζόμενους της πρώτης γραμμής στο λιανικό εμπόριο, τους χαρακτήρισε ήρωες, οι οποίοι εργάστηκαν ως ομάδα κάτω από τρομερή πίεση, χειριζόμενοι κάποιες φορές δύσκολους πελάτες, οι οποίοι, λόγω της πίεσης που ένιωθαν λόγω εγκλεισμού κατά τη διάρκεια του lockdown, δεν είχαν τις καλύτερες συμπεριφορές απέναντι στο προσωπικό των καταστημάτων.

Μιλώντας για το τεράστιο ποσοστό οικογενειακών επιχειρήσεων στην Κύπρο, ο Μάριος Λουκαΐδης τόνισε ότι θα πρέπει να σταθούμε δίπλα στις οικογένειες για να χτίσουμε το μέλλον.

Δειτε Επισης

Η νέα ψηφιακή καμπάνια Shell GO+ της Coral Cyprus (Shell Licensee)
Τι σημαίνει η συμφωνία ΗΠΑ-Ε.Ε. για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
Ετήσια αύξηση 10,4% στις πωλήσεις πετρελαιοειδών-Πώς κινήθηκαν τα πρατήρια
Φον ντερ Λάιεν: Η εμπορική συμφωνία με τις ΗΠΑ προσφέρει σταθερότητα σε αβέβαιους καιρούς
«Η αρχή ενός νέου εμπορίου με τις ΗΠΑ»-Πώς αντιδρούν οι Έλληνες εξαγωγείς
Τι σηματοδοτεί η συμφωνία ΗΠΑ-Ε.Ε. για δασμούς 15%...Επώδυνος συμβιβασμός ή επωφελές deal;
Mall of Cyprus: Οι τελευταίες πινελιές στο Kiabi, πότε αναμένεται το soft opening και η νέα εποχή με το Players Arcade
Έδωσαν τα χέρια Τραμπ και Ούρσουλα-Μέγα deal ΗΠΑ και Ε.Ε. με δασμούς 15% στα ευρωπαϊκά προϊόντα
Πέραν των €33 δισ. έσοδα ΦΠΑ το 2024 μέσω συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ενώπιον της ΕΠΑ η εξαγορά του Foody Market από τις υπεραγορές Αλφαμέγα