Σ. Κονδύλης: Σχεδιάζουμε επενδύσεις €16 εκατ.

Για την Lidl η κάθε μέρα είναι πρόκληση και οι προκλήσεις αποτελούν ευκαιρίες εξέλιξης, επισημαίνει ο Σπύρος Κονδύλης, Γενικός Διευθυντής Lidl Κύπρου, υπογραμμίζοντας πως με αίσθημα ευθύνης και αντλώντας έμπνευση από τις αξίες της εταιρείας στηρίχθηκαν οι εργαζόμενοι και κοινωνία. Διευκρινίζει πως δεν έχει αλλάξει επί της ουσίας το πλάνο της εταιρείας ακόμη και μετά το lockdown. Μάλιστα, προγραμματίζονται επενδύσεις ύψους €16 εκατ., με στόχο το 2021 να εξελιχθεί ακόμη περισσότερο το δίκτυο των καταστημάτων της Lidl Κύπρου.

Καλές οι πωλήσεις
Η αλήθεια είναι πως το λιανικό εμπόριο, όσον αφορά τις πωλήσεις, δεν πλήγηκε σε μεγάλο βαθμό, όπως έγινε με άλλους τομείς.

Εκεί που επηρεαστήκαμε ήταν καθαρά στη διαχείριση των εργαζομένων μας, που είχαν να αντιμετωπίσουν μια πρωτόγνωρη κατάσταση και να αντεπεξέλθουν. Προσαρμοστήκαμε γρήγορα και αποτελεσματικά στις δύσκολες συνθήκες, αντιμετωπίζοντας ένα ταχύτατα μεταβαλλόμενο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον.

Δράσεις ευθύνης
Με υψηλό αίσθημα ευθύνης και αντλώντας έμπνευση από τις αξίες της εταιρείας μας, στηρίξαμε τους εργαζόμενούς μας και την κοινωνία. Παράλληλα, προσφέραμε τη βοήθειά μας στον Κυπριακό Ερυθρό Σταυρό για τις έκτακτες ανάγκες που προέκυψαν στην κοινωνία. Πολύ περισσότερο, σε ό,τι αφορά τα ανθρώπινα δικαιώματα, σεβαστήκαμε τους πελάτες μας και σύμφωνα με τις οδηγίες και τα διατάγματα της Κυβέρνησης, τηρήσαμε πιστά τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας εντός και εκτός των καταστημάτων μας.

Αλλαγές προτιμήσεων
Παρατηρήσαμε μια μεγάλη αύξηση προτίμησης στα συσκευασμένα προϊόντα. Το ποσοστό των καταναλωτών που προτιμούν τα προϊόντα βιομηχανικής επεξεργασίας, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, έχει αυξηθεί την περίοδο της πανδημίας κατά 30%. Διαχρονικά είχαμε ως φιλοσοφία να εγγυούμαστε την ποιότητα των φρέσκων προϊόντων μας. Γι’ αυτό τον λόγο όλα τα τυριά, τα αλλαντικά, τα φρέσκα ψάρια, αλλά και τα κρεατικά μας, είναι συσκευασμένα. Σε όλα χρησιμοποιείται πάντα η συσκευασία τροποποιημένης ατμόσφαιρας, που εγγυάται την ασφάλεια και την παράταση της ζωής τους.

Μέτρα και συνέπεια
Τα μέτρα που πάρθηκαν από τις υπεραγορές, αλλά και το κράτος, όσον αφορά την υγιεινή και την ασφάλεια του προσωπικού, αλλά και των πελατών, καθώς και η συνέπεια στο θέμα της διαθεσιμότητας ήταν αρκετά για να νιώσει ο πελάτης ασφάλεια όλη αυτή την περίοδο μέχρι και σήμερα. Στη Lidl Κύπρου βασική μας προτεραιότητα είναι η υγεία και η ασφάλεια των εργαζομένων μας, την οποία διασφαλίζουμε με τον καλύτερο τρόπο. Γι’ αυτό τον λόγο πάρθηκαν έγκαιρα μέτρα πριν καν έχουμε στη χώρα κάποιο κρούσμα.

Τest για όλους
Συγκεκριμένα, παρείχαμε όλες τις διευκολύνσεις στο προσωπικό μας για να συμμετέχει στα διαγνωστικά τεστ σε όλες τις πόλεις. Τα αποτελέσματα ήταν αρνητικά και στα 17 καταστήματά μας και αφορούν στο σύνολο των εργαζομένων μας μέχρι και τις 28.04.2020. Ακόμα, ανάμεσα σε άλλα, εξασφαλίσαμε πρόσβαση σε 24ωρη τηλεφωνική γραμμή συμβουλευτικής υποστήριξης, καθημερινή ενημέρωση μέσω εταιρικού app, αλλά και δυνατότητα στους εργαζόμενους για τηλεργασία.

Παροχή bonus
Ως ελάχιστο ευχαριστώ προς τους ανθρώπους μας προχωρήσαμε στην παροχή έκτακτου bonus €200.000 για την υπερπροσπάθεια που κατέβαλαν κάτω από πρωτόγνωρες συνθήκες. Η οικογένεια της Lidl ανέδειξε τη συλλογικότητα, με καθολική συμμετοχή στις έκτακτες ανάγκες που προέκυψαν. Οι άνθρωποί μας είναι οι δικοί μας ήρωες, που ξεπέρασαν τον εαυτό τους, δίνοντας καθημερινά μαθήματα ομαδικότητας και προσφοράς.

Επενδύσεων συνέχεια
Το πλάνο μας, ακόμη και μετά το lockdown, δεν έχει επί της ουσίας αλλάξει. Όπως το είχαμε προγραμματίσει, σχεδιάζουμε επενδύσεις ύψους 16 εκατ. ευρώ, με στόχο το 2021 να εξελίξουμε ακόμη περισσότερο το δίκτυο των καταστημάτων μας.
Αρχές του δεύτερου εξαμήνου αναμένεται η οικογένεια της Lidl Κύπρου να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο, ξεπερνώντας σε αριθμό τους 650 συνεργάτες και να έχουμε ολοκληρώσει το νέο μας κατάστημα στην Λεμεσό.

Ευκαιρία εξέλιξης
Για την Lidl η κάθε μέρα είναι πρόκληση και οι προκλήσεις αποτελούν ευκαιρίες εξέλιξης.

Στον κλάδο του λιανικού εμπορίου οι προσφορές και οι χαμηλές τιμές θα αποτελούν σταθερά σημαντικό μέρος της επιχειρηματικής δραστηριότητάς μας. Η ευκαιρία εξέλιξης προέρχεται από τους πελάτες, οι οποίοι αναζητούν κάτι περισσότερο από απλά χαμηλές τιμές. Αναζητούν βιώσιμα προϊόντα, που παράγονται με υπευθυνότητα από μία εταιρεία η οποία νοιάζεται για το περιβάλλον και την κοινωνία με ολιστική προσέγγιση. Το μέλλον του λιανεμπορίου τροφίμων δεν είναι απαραίτητα ψηφιακό. Έχει να κάνει με τη δημιουργία ολιστικής καταναλωτικής εμπειρίας και την υλοποίηση μιας πράσινης, βιώσιμης και πιο υπεύθυνης ατζέντας προς όφελος όλων.

Δειτε Επισης

Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά