MAISON DU PARFAIT - Ένα e-shop αποκλειστικά για Παρφέ

Tον Ιανουάριο του 2020, έπειτα από ένα εξάμηνο σχεδιασμού και προετοιμασίας, έκανε την εμφάνισή του το Maison Du Parfait, το πρώτο και μοναδικό διαδικτυακό κατάστημα των γνωστών κεραστικών Παρφέ. Η Marketing Executive του Maison Du Parfait, Ελένη Ορφανίδου, μας μίλησε για την ιδέα, την επιχείρηση και τα προϊόντα.

H ΙΔΕΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ Ε-SHOP
Το διαδικτυακό μας κατάστημα, Maison Du Parfait, προσφέρει αποκλειστικά τα Παρφέ κατά παραγγελία. Ένα χρόνο τώρα λειτουργίας και εν μέσω πανδημίας, έχει ήδη καταφέρει να αποκτήσει πιστούς «ακόλουθους» τόσο σε όλες τις πόλεις της Κύπρου όσο και στο εξωτερικό. Ο στόχος πίσω από τον σχεδιασμό του Maison Du Parfait και την παρουσία του στο κοινό ήταν τριπλός:

 (1) Η διάθεση των αυθεντικών Παρφέ μέσω διαδικτυακού καταστήματος εντός κι εκτός των ορίων της Κύπρου.

(2) Να συστήσουμε ξανά τα Παρφέ στον κόσμο ως ένδειξη εξέλιξης, πάντοτε όμως πιστοί στην ίδια αυθεντική αποκλειστική συνταγή. Δημιουργήσαμε τότε τις μοναδικές σοκολατένιες εκδοχές των Παρφέ: σοκολάτα γάλακτος, λευκή σοκολάτα, σοκολάτα με γεύση φράουλα και σοκολάτα με γεύση μέντα. Τον Οκτώβριο φτιάξαμε τη σοκολατένια εκδοχή με γεύση πορτοκάλι και πρόσφατα, ως αφιέρωμα για τη γιορτή των ερωτευμένων, δημιουργήσαμε την επικάλυψη σοκολάτας με γεύση ρόδου.

(3) Θέλαμε το προϊόν αυτό να φέρνει μαζί του ως πρόταση κάτι από Κύπρο. Έτσι, με τα μαγικά χέρια του σχεδιαστή μας Χρίστου Μαρκίδη (@cmark.0), δημιουργήσαμε το μοναδικό πράσινο μεταλλικό κουτί, στο οποίο προσφέρονται τα φρέσκα Παρφέ από το διαδικτυακό μας κατάστημα. Το κουτί στο μπροστινό μέρος παραπέμπει στη λευκαρίτικη κληρονομιά, ενώ το λογότυπο του Maison Du Parfait παραπέμπει στα τείχη της Λευκωσίας.

Με την επιλογή του Maison Du Parfait ο αγοραστής γίνεται μυσταγωγός στις γεύσεις, στην κληρονομιά και στην ιστορία της Κύπρου. Κι όλο αυτό γίνεται διαδικτυακά, μέσω του διαδικτυακού καταστήματος του Maison Du Parfait.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Λειτουργούμε αποκλειστικά ως online πλατφόρμα μέσω του διαδικτυακού μας καταστήματος. Αυτό αποτελούσε στόχο απ’ τη δημιουργία του Maison Du Parfait. Η τεχνολογία πίσω από ένα διαδικτυακό κατάστημα είναι ήδη αρκετά εξειδικευμένη, η δε ενημέρωση αέναη. Το Maison Du Parfait είχε τη τύχη και την τιμή να συνεργαστεί με τους καλύτερους στο είδος τους υπό την καθοδήγηση του Θεόδωρου Διονυσίου της Novel Digital Agency (@noveldigital). Θα λέγαμε ότι αυτή είναι και η πρόκληση - πρόσκληση δημιουργίας και διατήρησης διαδικτυακού καταστήματος. Καθώς το Maison du Parfait αφοσιώθηκε σε ένα μόνο προϊόν και το έχει κάνει διαθέσιμο σε διάφορες εκδοχές, στην ουσία λειτουργεί με περιορισμένους κωδικούς. Στον τομέα παρουσίασης των Παρφέ στο διαδικτυακό μας κατάστημα είχαμε την τύχη να συνεργαστούμε με μια εξαίρετη εικαστικό και φωτογράφο, την Αθηνά Φρεναρίτου (@my_all_constructions), η οποία κατάφερε να αναδείξει ίσως και για πρώτη φορά τα Παρφέ με τόσο ξεκάθαρο τρόπο. Ένα διαδικτυακό κατάστημα βασίζεται πολύ περισσότερο στην εικόνα ενός προϊόντος. Η ορθή απεικόνιση ενός προϊόντος περιλαμβάνει πολλά περισσότερα από μια απλή φωτογράφιση.

ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ
Το Maison Du Parfait έχει τη δική του διαδικτυακή παρουσία, κάνοντας χρήση της open source πλατφόρμας WordPress και WooCommerce. Κύριοι στόχοι του έργου ήταν οι ακόλουθοι:

• Αύξηση των πωλήσεων και μείωση της εξάρτησής τους από το λιανικό εμπόριο.

• Βελτίωση της επικοινωνίας μεταξύ επιχείρησης και χρηστών με τη χρήση εργαλείων και τεχνολογιών για digital concierge.

• Μείωση του χρόνου που χρειάζεται ο υποψήφιος πελάτης για την παραλαβή του προϊόντος.

• Γνωστοποίηση του προϊόντος στο εξωτερικό.

• Καταγραφή και ανάλυση των ψηφιακών δεδομένων των χρηστών, που προέρχονται τόσο από το ηλεκτρονικό κατάστημα όσο και από τα online κοινωνικά προφίλ της επιχείρησης.

ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ Ε-COMMERCE
Αν και θα μπορούσαμε να επεκταθούμε πολύ όσον αφορά τα οφέλη του e-commerce, θα περιοριστούμε στα ακόλουθα: Σε μια έρευνα 180 σελίδων του ΟΟΣΑ το 1999 σημειώθηκε ως πρόβλεψη ότι το διαδικτυακό εμπόριο θα διαδραμάτιζε ρόλο καταλύτη, δημιουργώντας νέα μοντέλα οργάνωσης, παραγωγής και διεξαγωγής του εμπορίου. Θα άλλαζε τις στρατηγικές εταιρειών, καθώς τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των επιχειρήσεων θα μεταβάλλονταν σε μια νέα αρένα, τη διαδικτυακή, όπου οι έννοιες χώρου, τόπου και χρόνου θα αποκτούσαν νέα σημασία. Έχοντας βιώσει τις αλλαγές που έφερε το διαδικτυακό εμπόριο, μπορούμε να δούμε ότι οι προβλέψεις έχουν επιβεβαιωθεί. Συγκεκριμένα, μικρότερες εταιρείες έχουν να κερδίσουν πολλά από μια διαδικτυακή παρουσία, καθώς έχουν πλέον πρόσβαση σε μεγαλύτερη μερίδα καταναλωτών σε πιο διευρυμένη γεωγραφική εμβέλεια. Η κοινωνική επίδραση του διαδικτυακού εμπορίου είναι σημαντική και συνεχής, καθώς οι παραδοσιακές επιχειρηματικές δομές έχουν αλλάξει, με αποτέλεσμα κάποιες θέσεις εργασίας σταδιακά να καταργούνται ή να αντικαθίστανται με νέες, βασισμένες περισσότερο στη τεχνολογία, με όλα τα κοινωνικά επακόλουθα κατά την περίοδο μετάβασης.

Το διαδικτυακό εμπόριο μπορεί να ενισχύσει τη θέση μιας εταιρείας στην αγορά με τους ακόλουθους τρόπους:

• Επίτευξη αμεσότητας μεταξύ πωλητή και καταναλωτή.

• Νέα, πιο αποτελεσματικά μέσα προώθησης.

• Δυνατότητα πιο ανταγωνιστικής λειτουργίας.

• Διαφορετική και πιο γρήγορη αγοραστική εμπειρία.

Η δική μας εμπειρία λειτουργίας διαδικτυακού καταστήματος είναι πολύ θετική. Φροντίζουμε να δημιουργούμε υλικό που να ξεπερνά τις προσδοκίες των πελατών μας τόσο σε εικαστικό όσο και σε ενημερωτικό επίπεδο. Έχοντας διαδικτυακό κατάστημα γίνεται πολύ γρήγορα αντιληπτό ότι η αμεσότητα με το αγοραστικό κοινό είναι αρκετά απαιτητική.

ΠΛΑΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ
Σήμερα, η εταιρεία προσφέρει παράδοση στο χώρο επιλογής των πελατών της είτε εντός της μέρας είτε την επομένη, ειδικά για παραδόσεις εκτός Λευκωσίας. Όσον αφορά τα πλάνα που αφορούν την εξέλιξή της, αυτά σχετίζονται με την ενίσχυση και την ενημέρωση της τεχνολογικής βάσης της διαδικτυακής της παρουσίας και την επεξεργασία επενδυτικών προτάσεων επέκτασης στο εξωτερικό.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Ιστοσελίδα: www.maisonduparfait.com

Social media: Facebook/Instagram: @maisonduparfait

Δειτε Επισης

Ελλάδα: €500 εκατ. οι επενδύσεις στον τομέα οπτικοακουστικών παραγωγών
Η  Infocredit Group οργάνωσε το 2ο Credit Risk Management Forum(pics)
Η Πετρολίνα συγχαίρει τον Απόλλωνα για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος
R. Attard: Ζωτικός ο ρόλος της ΕΥ στον μετασχηματισμό των επιχειρήσεων
H Ευρώπη γίνεται το νέο κέντρο στην παγκόσμια βιομηχανία μπαταριών ηλεκτροκίνησης
Ψηφιακή επανάσταση: Πώς καθορίζονται οι νέοι ορίζοντες της Κύπρου
Πολιτική και Τεχνολογία: Εναλλακτικές μορφές συμμετοχικής δημοκρατίας
Θεμελιώνοντας την ειρήνη μέσω της επιχειρηματικότητας
Ο «πατέρας» της εμβρυικής ιατρικής στο 2ο Cyprus Forum
Πέταξαν πρώτη φορά για Μάλτα οι Κυπριακές Αερογραμμές