ΤΟΜ: 1.300 κλήσεις πολιτών που αναμένουν ραντεβού για αερόσακο-Προχωρούν με αυξημένο ρυθμό οι αντιπροσωπείες

Σε 1.300 κλήσεις πολιτών, οι οποίοι αναμένουν ακόμη να τους κλείσουν ραντεβού οι αντιπροσωπείες για αντικατάσταση του ελαττωματικού αερόσακου του οχήματος τους, ανταποκρίθηκε το τηλεφωνικό κέντρο του Τμήματος Οδικών Μεταφορών (ΤΟΜ) που λειτουργεί για αυτό τον σκοπό από τις 2 Μαΐου του 2025.

Σε δηλώσεις στο ΚΥΠΕ ο Διευθυντής του ΤΟΜ Γιώργος Λουκά είπε ότι οι 1.300 κλήσεις που έχουν ληφθεί από τις 2 Μάϊου «επικεντρώνονται κυρίως στις εταιρείες Mazda, Honda και Toyota» και αφορούν πολίτες που απευθύνθηκαν στις αντιπροσωπείες αλλά αυτές δεν επικοινώνησαν ακόμη μαζί τους για να τους κλείσουν ραντεβού για αντικατάσταση του ελαττωματικού αερόσακου του οχήματός τους.

Ερωτηθείς κατά πόσον οι πολίτες αυτοί έχουν πληρώσει και αναμένουν τις εταιρείες να διευθετήσουν το ραντεβού, ο κ. Λουκά είπε ότι οι Mazda και Toyota χρεώνουν για την αντικατάσταση του αερόσακου, προσθέτοντας για την Honda δεν υπάρχει χρέωση από ό,τι γνωρίζει.

Ωστόσο, ο κ. Λουκά είπε ότι γνωρίζει πως «προχωρούν οι αντιπροσωπείες, με αυξημένους ρυθμούς».

Αναφορικά με τις περιπτώσεις των πολιτών, για τις οποίες δεν έχουν προχωρήσει ακόμα οι αντιπροσωπείες με τη διευθέτηση ραντεβού, είπε ότι αφορούν κυρίως οχήματα για τα οποία δεν έχουν έρθει ακόμη τα εξαρτήματα στην Κύπρο και τα οποία αφορούν συγκεκριμένα μοντέλα.

Ο Διευθυντής του ΤΟΜ είπε στο ΚΥΠΕ ότι οι αντιπροσωπείες προχωρούν και κλείνουν ραντεβού για τα μοντέλα τους για τα οποία έχουν ήδη παραλάβει εξαρτήματα από το εξωτερικό, προσθέτοντας ότι οι εταιρείες «έχουν μεγάλες παραλαβές» και «αναμένουν περισσότερα εξαρτήματα για συγκεκριμένα μοντέλα».

Ερωτηθείς κατά πόσο θα αντικατασταθούν όλοι οι ελαττωματικοί αερόσακοι μέχρι τις 2 Οκτωβρίου 2025 που έχει τεθεί ως χρονικό περιθώριο, ο κ. Λουκά εξέφρασε αισιοδοξία λόγω του ρυθμού με τον οποίο εργάζονται οι μεγάλες εταιρείες.

Είπε ακόμη ότι πέραν από αυτούς που απευθυνθήκαν και έδωσαν τα στοιχεία τους στους διανομείς και περιμένουν να διευθετηθεί το ραντεβού τους, «υπάρχει και ο κόσμος ο οποίος ακόμα δεν έχει απευθυνθεί».

Ο Διευθυντής του ΤΟΜ έκανε έκκληση στους πολίτες που δεν έχουν απευθυνθεί στους διανομείς «να προχωρήσουν, να στείλουν τα στοιχεία τους για να κλείσουν ραντεβού».

Δειτε Επισης

Ο Όμιλος BAT ενισχύει τη δέσμευσή του για πρόληψη της πρόσβασης ανηλίκων στα προϊόντα καπνού και νικοτίνης
Οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ αφιερώνουν τον μήνα Ιούνιο στον Κυπριακό Ερυθρό Σταυρό
Σημαντική ανακοίνωση από Πετρολίνα–Προσοχή σε παραπλανητικά μηνύματα
Έπεσε η αυλαία των συνεδριάσεων της ερευνητικής για τους takata-Το αργότερο μέχρι 12 Ιουλίου έτοιμο το πόρισμα
Η NUXE παρουσίασε τα νέα αντηλιακά Gold Tanning oils SPF30 & SPF50
Total Protection™ No-Show™ Sunscreen SPF 50-Το νέο αντιηλιακό της COLORESCIENCE
Lidl Κύπρου: Ανέδειξε την αξία της συνεργασίας με Εβροφάρμα-Ένα press trip στην καρδιά της ελληνικής παραγωγής
Τέσσερα χρόνια Κωτσόβολος στην Κύπρο: Εκεί που οδηγούν όλοι οι δρόμοι
Προς ολοκλήρωση το έργο της Ερευνητικής για τους takata-Πότε θα είναι έτοιμο το πόρισμα
Τα υβριδικά αυτοκίνητα αφήνουν πίσω τα βενζινοκίνητα-Οι μάρκες που επέλεξαν οι αγοραστές