ΤΟΜ: 1.300 κλήσεις πολιτών που αναμένουν ραντεβού για αερόσακο-Προχωρούν με αυξημένο ρυθμό οι αντιπροσωπείες

Σε 1.300 κλήσεις πολιτών, οι οποίοι αναμένουν ακόμη να τους κλείσουν ραντεβού οι αντιπροσωπείες για αντικατάσταση του ελαττωματικού αερόσακου του οχήματος τους, ανταποκρίθηκε το τηλεφωνικό κέντρο του Τμήματος Οδικών Μεταφορών (ΤΟΜ) που λειτουργεί για αυτό τον σκοπό από τις 2 Μαΐου του 2025.

Σε δηλώσεις στο ΚΥΠΕ ο Διευθυντής του ΤΟΜ Γιώργος Λουκά είπε ότι οι 1.300 κλήσεις που έχουν ληφθεί από τις 2 Μάϊου «επικεντρώνονται κυρίως στις εταιρείες Mazda, Honda και Toyota» και αφορούν πολίτες που απευθύνθηκαν στις αντιπροσωπείες αλλά αυτές δεν επικοινώνησαν ακόμη μαζί τους για να τους κλείσουν ραντεβού για αντικατάσταση του ελαττωματικού αερόσακου του οχήματός τους.

Ερωτηθείς κατά πόσον οι πολίτες αυτοί έχουν πληρώσει και αναμένουν τις εταιρείες να διευθετήσουν το ραντεβού, ο κ. Λουκά είπε ότι οι Mazda και Toyota χρεώνουν για την αντικατάσταση του αερόσακου, προσθέτοντας για την Honda δεν υπάρχει χρέωση από ό,τι γνωρίζει.

Ωστόσο, ο κ. Λουκά είπε ότι γνωρίζει πως «προχωρούν οι αντιπροσωπείες, με αυξημένους ρυθμούς».

Αναφορικά με τις περιπτώσεις των πολιτών, για τις οποίες δεν έχουν προχωρήσει ακόμα οι αντιπροσωπείες με τη διευθέτηση ραντεβού, είπε ότι αφορούν κυρίως οχήματα για τα οποία δεν έχουν έρθει ακόμη τα εξαρτήματα στην Κύπρο και τα οποία αφορούν συγκεκριμένα μοντέλα.

Ο Διευθυντής του ΤΟΜ είπε στο ΚΥΠΕ ότι οι αντιπροσωπείες προχωρούν και κλείνουν ραντεβού για τα μοντέλα τους για τα οποία έχουν ήδη παραλάβει εξαρτήματα από το εξωτερικό, προσθέτοντας ότι οι εταιρείες «έχουν μεγάλες παραλαβές» και «αναμένουν περισσότερα εξαρτήματα για συγκεκριμένα μοντέλα».

Ερωτηθείς κατά πόσο θα αντικατασταθούν όλοι οι ελαττωματικοί αερόσακοι μέχρι τις 2 Οκτωβρίου 2025 που έχει τεθεί ως χρονικό περιθώριο, ο κ. Λουκά εξέφρασε αισιοδοξία λόγω του ρυθμού με τον οποίο εργάζονται οι μεγάλες εταιρείες.

Είπε ακόμη ότι πέραν από αυτούς που απευθυνθήκαν και έδωσαν τα στοιχεία τους στους διανομείς και περιμένουν να διευθετηθεί το ραντεβού τους, «υπάρχει και ο κόσμος ο οποίος ακόμα δεν έχει απευθυνθεί».

Ο Διευθυντής του ΤΟΜ έκανε έκκληση στους πολίτες που δεν έχουν απευθυνθεί στους διανομείς «να προχωρήσουν, να στείλουν τα στοιχεία τους για να κλείσουν ραντεβού».

Δειτε Επισης

ΤΟΜ: 1.300 κλήσεις πολιτών που αναμένουν ραντεβού για αερόσακο-Προχωρούν με αυξημένο ρυθμό οι αντιπροσωπείες
Frou Frou: Βλέπει σημαντική μείωση στις τιμές κακάο μέχρι τέλος 2025-Η εκτίμηση για τις επιπτώσεις του εμπορικού πολέμου
Αυξήθηκε το έλλειμμα εμπορικού ισοζυγίου το πρώτο τρίμηνο-Οι συνολικές εισαγωγές αγαθών και οι εξαγωγές
Τα λένε για την ηλεκτροκίνηση Βαφεάδης, ΣΕΜΗΟ και ΟΕΒ...Τι ζητούν οι εισαγωγείς και η διαβεβαίωση του Υπουργείου
Hadjikyriakos & Sons: Φέρνει σε αποκλειστική διάθεση τα καινοτόμα συστήματα κουζίνας BORA στην Κύπρο
Τι προτείνουν οκτώ επιχειρηματίες και η στρατηγική Χαράλαμπου Προύντζου για το κέντρο της Λευκωσίας
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA