Όταν οι επιχειρήσεις κλειδώνουν… «χρυσές» συνεργασίες στο YouTube

Σημαντική αύξηση της δημοτικότητας των καναλιών που επικεντρώνονται στην τεχνολογία, το gaming και τις επιχειρήσεις καταγράφεται στο ψηφιακό κόσμο της YouTube. Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι στρέφονται στις διαδικτυακές πλατφόρμες οι δημιουργοί digital περιεχομένου αποκομίζουν τεράστια οικονομικά οφέλη με την παρουσία τους στην πλατφόρμα.

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, οι πιο πάνω τομείς της έχουν σημειώσει συνδυαστικά έναν ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης, από το 2017 και μετά, ύψους περίπου 15%, με ακαθάριστα ετήσια κέρδη άνω των 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τους δημιουργούς τους. Ο αριθμός αυτός καταδεικνύει τις μεγάλες δυνατότητες που προσφέρονται και την τεράστια κερδοφορία μέσω της δημιουργίας περιεχομένου.

Η ανοδική πορεία και τα τεράστια ποσά δεν περιορίζονται μόνο στους υφιστάμενους δημιουργούς της YouTube. Αντιθέτως, μια ανοδική πορεία νέων ταλέντων που κατακτούν τους χρήστες σημειώνεται από την εταιρεία-κολοσσό και που οι Οργανισμοί αξιοποιούν στο πλαίσιο συνεργασιών, με επιτυχία.

Εξερευνήστε στρατηγικές για ισχυρές σχέσεις με εμπορικές επωνυμίες και συνεργασίες με δημιουργούς περιεχομένου, στην πολυαναμενόμενη παρουσίαση του Charles Kerr,Strategic Partner Manager, YouTube UKI, YouTube, UK στο φετινό Advertising, Marketing and Communication Conference και δείτε πώς μπορείτε να ανεβάσετε τα κέρδη μιας επιχείρησης…κατακόρυφα.

Ο Charles Kerr ως Strategic Partner Manager στο YouTube, φροντίζει τους δημιουργούς, προωθεί τις συνεργασίες και αναπτύσσει επιχειρηματικές στρατηγικές. Διαχειρίζεται τους 100 κορυφαίους δημιουργούς και MediaCos στο UKI, βελτιστοποιώντας τις μετρήσεις για την ανάπτυξη και τα έσοδα των δημιουργών και του οικοσυστήματος.

Ηγείται πρωτοβουλιών, συμπεριλαμβανομένης μιας σειράς Creator Bootcamp, και σημαντικών εκδηλώσεων, ενώ συχνά μοιράζεται τις γνώσεις του σε διεθνείς εκδηλώσεις, όπως το VidSummit και το NAS Summit. Αφοσιωμένος στην αλλαγή προς το καλύτερο, αξιοποιεί την εμπειρία του κλάδου για να συμβάλει σημαντικά στη διαμόρφωση του μέλλοντος της κοινότητας δημιουργών και στην προώθηση της υπεύθυνης ανάπτυξης.

Οι κορυφαίοι στο είδος τους

Ηχηρά ονόματα και κορυφαίοι ομιλητές φιγουράρουν στο φετινό Advertising, Marketing, Media and Communication Conference που πραγματοποιείται στις 7 Ιουνίου στο Hilton Nicosia Hotel. Save the Date, λοιπόν, για ένα συνέδριο που καταφέρνει κάθε χρόνο να κεντρίζει το ενδιαφέρον των πρωταγωνιστών της βιομηχανίας και να αφήνει το μοναδικό στίγμα του.

Με θεματική «The Art of Perceptions», η μεγαλύτερη συγκέντρωση επαγγελματιών στον τομέα της διαφήμισης, του μάρκετινγκ, των μέσων ενημέρωσης και της επικοινωνίας στην Κύπρο διανύει ήδη το 21ο της έτος και υπόσχεται ακόμη ένα διαδραστικό και συναρπαστικό γεγονός.

Σκοπός της και κατά τη φετινή χρονιά αποτελεί το να μοιραστεί με το κοινό, γνώσεις και καινοτόμες ιδέες και να παράσχει τη δυνατότητα για ανταλλαγή εμπειριών μέσα από παρουσιάσεις και συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης που θα πραγματοποιήσουν εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες από όλο το φάσμα της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και των ΜΜΕ.

Φέτος, το Συνέδριο θα αποτελείται από τις εξής πέντε διαδραστικές σκηνές:

  • Building Brilliant Brands
  • Global Trends in Media Stage
  • AI and the Future of Communication Stage
  • Smart Influencer Marketing Stage
  • It’s a digital world: Digital Platforms & Social Media Stage

Οι πιο πάνω σκηνές θα φέρουν σε επαφή ειδικούς από το εξωτερικό για να συζητήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με μερικές από τις βασικές έννοιες και εξελίξεις που αναδιαμορφώνουν και φέρνουν επανάσταση στον κόσμο της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και των μέσων ενημέρωσης.

Μην χάσετε την ευκαιρία να δείτε από κοντά ομιλίες της Google,, της IFMS Media, της Ogilvy καθώς και της Captivate Influence. Επί σκηνής αναμένονται εξάλλου και δημοφιλείς επιχειρήσεις καθώς και μεγάλοι Οργανισμοί της Κύπρου.

Ποιους ενδιαφέρει

Το συνέδριο απευθύνεται σε Διευθυντές και Στελέχη Μάρκετινγκ, Brand Managers, Digital Managers, Διευθυντές Πωλήσεων, Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς Διευθυντές, Επικεφαλής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και σε ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών από κάθε τομέα οικονομικής δραστηριότητας.

Αφορά επίσης σε Στελέχη Διαφημιστικών Γραφείων, Συμβούλους Επικοινωνίας καθώς και Επαγγελματίες και Συμβούλους Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, προσφέροντάς τους μια μοναδική ευκαιρία να παρουσιάσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους.

Για το πρόγραμμα του Συνεδρίου κάντε κλικ εδώ.

Για εγγραφές κάντε κλικ εδώ.

Πληροφορίες

Οργανωτής: IMH

Χορηγός: ECOMMBX

Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), Σύνδεσμος Διαφήμισης – Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, Cyprus Business News, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER, SuperFM

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τ: 22505555 │ Φ: 22679820 │ email: events@imhbusiness.com

Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης
Heritage Private School: Χρυσός προστάτης του περιβάλλοντος 2023
Πώς επιτυγχάνεται ένα αποτελεσματικό Διοικητικό Συμβούλιο-Πρώτη ανοικτή συζήτηση από EIMF
Nέος γενικός διευθυντής της MSPS Κύπρου ο Γιάννης Διονυσιάδης
Η τεχνητή νοημοσύνη και το μέλλον των Μ.Μ.Ε
Η Bioland Energy Group καθάρισε την παραλία Βορόκληνης
Consulco: Υψηλές αποδόσεις του London Credit Fund και το πρώτο τρίμηνο του 2024
Συζήτηση για ενιαία Εθνική Χρηματοπιστωτική Αρχή Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών
Η Λευκωσία υποδέχεται το 16ο Συνέδριο για την Εταιρική Βιωσιμότητα & Υπευθυνότητα