Η τεχνητή νοημοσύνη και το μέλλον των Μ.Μ.Ε

Σπουδαίες ευκαιρίες για τις εταιρείες ΜΜΕ προσφέρουν οι τεχνολογίες GenAI και LLM. Ένα εργαλείο που σταδιακά γίνεται μέρος της καθημερινότητας των δημιουργών περιεχομένου, συντακτών και άλλων επαγγελματιών του χώρου, αφήνει μεγαλύτερο περιθώριο στο να είναι πιο επικεντρωμένοι στο έργο ρους και να ανταποκρίνονται ακόμη καλύτερα στις απαιτήσεις και τις ανάγκες του κοινού τους.

Η τεχνητή νοημοσύνη και τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα ανοίγουν νέους ορίζοντες για τους Οργανισμούς ΜΜΕ, επιτρέποντάς τους να επικοινωνούν με τον έξω κόσμο, με νέους και πιο αποτελεσματικούς τρόπους. Μέσω του GenAI και του LLM, οι ΜΜΕ μπορούν να προσαρμόσουν τις επικοινωνιακές τους στρατηγικές και να δημιουργήσουν προϊόντα που απευθύνονται με εξατομίκευση. Αυτή η εξέλιξη δεν αφορά μόνο την αύξηση των πωλήσεων, αλλά και τη δημιουργία βαθύτερων συνδέσεων με το κοινό και την κατανόηση των πραγματικών τους αναγκών.

Με την εκμετάλλευση των νέων αυτών τεχνολογιών, οι επιχειρήσεις ΜΜΕ έχουν την ευκαιρία να αναδειχθούν σε παγκόσμιο επίπεδο και να καταστούν πρωτοπόροι στον τομέα της επικοινωνίας και της καινοτομίας. Αυτή η εξέλιξη όχι μόνο ενισχύει την ανταγωνιστικότητά τους, αλλά και δημιουργεί ένα περιβάλλον που ευνοεί τη δημιουργικότητα.

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται παρουσίαση της πιο νέα αυτής κατάστασης, στο πλαίσιο του προσεχούς Advertising, Marketing, Media and Communication Conference, όπου ο Dr. Dietmar Schantin, Principal, IFMS Media, UK θα συζητήσει τις στρατηγικές και τις πιθανές παγίδες για τις αίθουσες σύνταξης και τη δημοσιογραφία γενικότερα.

Ο Dietmar Schantin είναι μια εξέχουσα προσωπικότητα στον κλάδο των ειδησεογραφικών μέσων ενημέρωσης. Είναι διευθυντής της IFMS Media, με έδρα το Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο, και το Γκρατς, Αυστρία. Είναι επίσης συνιδρυτής της AI-collective, μιας συνεργασίας ηγετών των MME με αποστολή την αξιοποίηση των ευκαιριών της ΤΝ και του LLM σε οργανισμούς μέσων ενημέρωσης.

Ο Dr. Schantin έχει πλούσιο ιστορικό στον μετασχηματισμό των εκδοτικών και εμπορικών λειτουργιών των εταιρειών μέσων ενημέρωσης παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των Telegraph Media Group, Handelsblatt Γερμανίας, Ringier Ελβετίας, Hindustan Times, New Zealand Herald, Wall Street Journal και Dow Jones. Θεωρείται διεθνώς ένας εξαιρετικός ομιλητής σε θέματα επιχειρηματικής στρατηγικής, γνώσης του κοινού και της αγοράς, τεχνολογίας και οργανωτικών στρατηγικών.

Ηχηρά ονόματα

Kορυφαίοι ομιλητές φιγουράρουν στο φετινό Advertising, Marketing, Media and Communication Conference που πραγματοποιείται στις 7 Ιουνίου στο Hilton Nicosia Hotel. Save the Date, λοιπόν, για ένα συνέδριο που καταφέρνει κάθε χρόνο να κεντρίζει το ενδιαφέρον των πρωταγωνιστών της βιομηχανίας και να αφήνει το μοναδικό στίγμα του.

Με θεματική «The Art of Perceptions», η μεγαλύτερη συγκέντρωση επαγγελματιών στον τομέα της διαφήμισης, του μάρκετινγκ, των μέσων ενημέρωσης και της επικοινωνίας στην Κύπρο διανύει ήδη το 21ο της έτος και υπόσχεται ακόμη ένα διαδραστικό και συναρπαστικό γεγονός.

Σκοπός της και κατά τη φετινή χρονιά αποτελεί το να μοιραστεί με το κοινό, γνώσεις και καινοτόμες ιδέες και να παράσχει τη δυνατότητα για ανταλλαγή εμπειριών μέσα από παρουσιάσεις και συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης που θα πραγματοποιήσουν εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες από όλο το φάσμα της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και των ΜΜΕ.

Φέτος, το Συνέδριο θα αποτελείται από τις εξής πέντε διαδραστικές σκηνές:

  • Building Brilliant Brands
  • Global Trends in Media Stage
  • AI and the Future of Communication Stage
  • Smart Influencer Marketing Stage
  • It’s a digital world: Digital Platforms & Social Media Stage

Οι πιο πάνω σκηνές θα φέρουν σε επαφή ειδικούς από το εξωτερικό για να συζητήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με μερικές από τις βασικές έννοιες και εξελίξεις που αναδιαμορφώνουν και φέρνουν επανάσταση στον κόσμο της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και των μέσων ενημέρωσης.

Μην χάσετε την ευκαιρία να δείτε από κοντά ομιλίες της Google, της YouTube, της IFMS Media, της Ogilvy καθώς και της Captivate Influence. Επί σκηνής αναμένονται εξάλλου και δημοφιλείς επιχειρήσεις καθώς και μεγάλοι Οργανισμοί της Κύπρου.

Ποιους ενδιαφέρει

Το συνέδριο απευθύνεται σε Διευθυντές και Στελέχη Μάρκετινγκ, Brand Managers, Digital Managers, Διευθυντές Πωλήσεων, Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς Διευθυντές, Επικεφαλής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και σε ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών από κάθε τομέα οικονομικής δραστηριότητας.

Αφορά επίσης σε Στελέχη Διαφημιστικών Γραφείων, Συμβούλους Επικοινωνίας καθώς και Επαγγελματίες και Συμβούλους Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, προσφέροντάς τους μια μοναδική ευκαιρία να παρουσιάσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους.

Για το πρόγραμμα του Συνεδρίου κάντε κλικ εδώ.

Για εγγραφές κάντε κλικ εδώ.

Πληροφορίες

Οργανωτής: IMH

Χορηγός: ECOMMBX, IMR/University of Nicosia

Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), Σύνδεσμος Διαφήμισης – Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, Cyprus Business News, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER, SuperFM

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τ: 22505555 │ Φ: 22679820 │ email: events@imhbusiness.com

Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Πάνος Πέτρου: Αυτοί είναι οι στρατηγικοί στόχοι για διασφάλιση της ποιότητας στο ΓεΣΥ
Peter Moll: Οι υπηρεσίες cloud αλλάζουν τον τομέα της υγείας
Ξεκινά ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Ο αντιπρόεδρος του ΠΔΣ Νικόλας Τσαρδελλής μέλος της επιτροπής οικονομικών θεμάτων του CCBE
Εννέα καταξιωμένες σχεδιάστριες μόδας παρουσιάζουν μια σύγχρονη απόδοση της παραδοσιακής κυπριακής ενδυμασίας
Ρεκόρ παραγγελιών λουλουδιών μέσω Wolt για την Ημέρα της Μητέρας
Το Hope For Children τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Γραμμών Βοηθείας για Παιδιά
ΙδΕΚ: Κουπόνια καινοτομίας-€10.000 ανά επιχείρηση με σκοπό την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς τους
Σε εξέλιξη το live link στην Αθηένου… Cyta και Super FM γιορτάζουν την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών (pics)
Τo Andrey & Julia Dashin’s Foundation παρουσιάζει το έργο «Reclaimed Waters: A Reflection on Sea Pollution»