Το κατάστημα του μέλλοντος ανοίγει την πόρτα του στο Cyprus Grocery Retail Conference

Κάποτε, το φυσικό κατάστημα αποτελούσε τον μοναδικό τρόπο αγορών. Σήμερα, όμως, οι μέθοδοι απόκτησης προϊόντων και υπηρεσιών ποικίλλουν, με το διαδίκτυο να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο. Αν και ακόμη διατηρούν την ισχύ τους, για να ευδοκιμήσουν στο συνεχώς εξελισσόμενο και ανταγωνιστικό περιβάλλον λιανικής πώλησης, τα καταστήματα πρέπει να υιοθετήσουν ένα νέο μοντέλο λειτουργίας.

Οι έμποροι λιανικής καλούνται εδώ και μερικά χρόνια να επανεξετάσουν τον τρόπο που το φυσικό κατάστημα μπορεί να επιφέρει κέρδη, και το πώς μπορούν να μεγιστοποιήσουν την απόδοση των επενδύσεων και τη λειτουργική αποδοτικότητα, παρέχοντας ταυτόχρονα μια βελτιωμένη εμπειρία για τους πελάτες.

Μια ευχάριστη και επαγγελματική εμπειρία μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της εμπιστοσύνης και της πιστότητας των πελατών. Αντίθετα, μια δυσάρεστη εμπειρία μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την αντίληψη των πελατών και να οδηγήσει σε απώλεια πελατών και επιβράδυνση της ανάπτυξης του καταστήματος.

Πώς, λοιπόν, επαναπροσεγγίζουν την αξία του φυσικού καταστήματος οι επιχειρήσεις για διατήρηση ή και άνοδο των εσόδων; Απάντηση θα δώσει ο Bryan Roberts, Senior Partner: Retail Futures, IGD (Institute of Grocery Distribution) κατά τη διάρκεια του 21ου Cyprus Grocery Retail Conference που παρουσιάζουν οι υπεραγορές Αλφαμέγα και που θα διεξαχθεί την 3η Απριλίου στο Hilton Nicosia.

Ο Bryan Roberts θα μιλήσει ενώπιον του κοινού που θα παραβρεθεί στον θεσμό σε μια παρουσίαση με τίτλο “Store of the Future”.

Tρεις δεκαετίες στο λιανεμπόριο

Ο Bryan είναι αναλυτής λιανικού εμπορίου εδώ και σχεδόν 30 χρόνια. Συνεργάζεται με μερικούς από τους μεγαλύτερους λιανοπωλητές και προμηθευτές σε όλο τον κόσμο για τη δημιουργία καλύτερων εμπορικών αποτελεσμάτων. Με μια καριέρα που περιελάμβανε θητείες στις Retail Intelligence, Mintel, Planet Retail, Kantar, TCC Global και Tesco, ο Bryan είναι τώρα Senior Partner στο Retail Futures στο IGD, όπου συνεχίζει να βοηθά τους λιανοπωλητές και τα εμπορικά σήματα να συνεργάζονται μέσω πληροφοριών και δεδομένων.

Το Συνέδριο

Το Cyprus Grocery Retail Conference διοργανώνεται με στόχο να παρουσιάσει τις τάσεις οι οποίες συμβάλλουν στην επιτυχή μετάβαση του τομέα στη νέα εποχή υπεύθυνης, βιώσιμης, πράσινης και ψηφιακής ανάπτυξης. Με παγκοσμίου φήμης προσωπικότητες και ομιλητές από την Κύπρο και το εξωτερικό, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν εις βάθος για όλες τις πτυχές και τα απαραίτητα συστατικά για επιτυχή λειτουργία των δραστηριοτήτων τους.

Δηλώστε συμμετοχή στην μεγαλύτερη σύναξη στελεχών που δραστηριοποιούνται μπροστά και πίσω από τα ράφια του λιανικού εμπορίου των FMCGs στην Κύπρο για να λάβετε ενεργά μέρος στη συναρπαστική αυτή συζήτηση για τις προκλήσεις και ευκαιρίες για το λιανικό εμπόριο στην Κύπρο .

11α IN Business Grocery Retail Awards

Πέραν των παρουσιάσεων και συζητήσεων από διακεκριμένους επαγγελματίες του χώρου, το Συνέδριο θα φιλοξενήσει η τελετή απονομής των 11ων IN Business Grocery Retail Awards, κατά την οποία θα βραβευθούν τα FMCGs brands που διέπρεψαν στην Κύπρο την χρονιά που μας πέρασε βάσει κριτηρίων.

Ανάμεσα στα κριτήρια περιλαμβάνεται η αύξηση των πωλήσεων, αύξηση του μεριδίου αγοράς, νέες κατηγορίες προϊόντων, αυξημένη κερδοφορία για τους λιανοπωλητές και τους προμηθευτές και καινοτομία στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.

Ποιους ενδιαφέρει

Το Συνέδριο απευθύνεται σε διευθύνοντες σύμβουλους, εμπορικούς διευθυντές, διευθυντές προμηθειών, brand managers και στελέχη από επιχειρήσεις που ασχολούνται με το χονδρικό και λιανικό εμπόριο προϊόντων ευρείας κατανάλωσης. Συγκεκριμένα, το περιεχόμενο καλύπτει τους τομείς ενδιαφέροντος στελεχών από:

  • Εμπορικές Εταιρείες: Παραγωγοί, Εισαγωγείς, Προμηθευτές Προϊόντων Ευρείας Κατανάλωσης (FMCGs)
  • Υπεραγορές
  • Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης-Περίπτερα
  • Εταιρείες Logistics
  • Πολυκαταστήματα
  • Σύμβουλους Επιχειρήσεων
  • Εμπορικές Τράπεζες
  • Λογιστικά-Ελεγκτικά Γραφεία
  • Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς
  • Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης

Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Οργανωτής: IMH
Κύριος Χορηγός: Υπεραγορές αλφαμέγα

Χορηγοί: Alambra Fresh Milk Ltd, Flexfin

Υποστηρικτές: Christoudias Logistics, JCC Payment Systems

Με τη στήριξη: Παγκύπριος Σύνδεσμος Λιανικού Εμπορίου, Παγκύπριος Σύνδεσμος Υπεραγορών, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, ECR Cyprus

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό IN Βusiness, πόρταλ REPORTER, Cyprus Business News (CBN), Super FM

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλέφωνο: 22505555 | Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού GOLD: The Shipping Forecast
Αντώνης Ρέμος-Ελένη Φουρέιρα: H συναυλία της χρονιάς στις 15 Ιουνίου στο Nammos Limassol
Αυτή είναι η πρόταση του ΑΚΕΛ για επιβολή τέλους 5% επί των απροσδόκητων κερδών των τραπεζών
Το... τερματίζουν οι Κινέζοι για την πλωτή μονάδα-Οι ισχυρισμοί CMC για το FSRU και ποια η πραγματικότητα
Όλες οι αποφάσεις της γενικής συνέλευσης της Τρ. Κύπρου-Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας ανά ψήφισμα
Επανεκλογή Τάκη Αράπογλου στην προεδρία-Η σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου της Τράπεζας Κύπρου
Έκπληκτη η ΕΤΥΦΑ, απορρίπτει ισχυρισμούς της κινεζικής CMC: «Δεν θα την ακολουθήσουμε στην παραπλάνηση»
Ολοκληρώθηκε ο 15ος Κυπριακός Διαγωνισμός Οίνου-Διαγωνίστηκαν 27 οινοποιεία
Κώστας Κουμής: Εντός στόχων παρά τις αντιξοότητες-Ικανοποίηση για τα αποτελέσματα του πρώτου τετραμήνου
Τράπεζα Κύπρου: Πράσινο από τους μετόχους για το μέρισμα-Οι εκλεγέντες και επανεκλεγέντες στο Δ.Σ.(pics)