powered by

Salamis Tours: Αναβαθμίζει τον στόλο της με νέα επένδυση πέραν των $5 εκατ.

Την αγορά νέου πλοίου ανακοίνωσε η Salamis Tours (Holdings) Public Ltd, και συγκεκριμένα ενός εμπορικού πλοίου τύπου container.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το κόστος αγοράς ανέρχεται σε $5,700,000 και η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί με την παράδοση του πλοίου, η οποία θα γίνει μέχρι τις 20 Ιουνίου 2023.

Το πλοίο έχει κατασκευαστεί το 2000, είναι 8,737 τόνων ολικής χωρητικότητας και είναι νηολογημένο στην Antiqua & Barbuda. Η εταιρεία προτίθεται να εγγράψει το πλοίο στο κυπριακό νηολόγιο.

Η αγορά του πλοίου γίνεται στο πλαίσιο των ναυτιλιακών δραστηριοτήτων του Συγκροτήματος.

Στην ανακοίνωση σημειώνονται τα εξής:

- Η συναλλαγή έγινε καθαρά σε εμπορική βάση.

- Η εν λόγω συναλλαγή δεν σχετίζεται ή επηρεάζει τα συμφέροντα του Γραμματέα της εταιρείας ή καθορισμένου προσώπου.

- Το αντισυμβαλλόμενο μέρος είναι η εταιρεία MS "HOLLANDIA" Schiffahrtsgesellschaft mbH & Co. KG με έδρα τη Γερμανία.

- Η αγορά του πλοίου γίνεται από την εξαρτημένη εταιρεία Ionian Blue Maritime Ltd, στο μετοχικό κεφάλαιο της οποίας θα συμμετέχει η Golden Anchor Enterprises S.A. με ποσοστό συμμετοχής 20%.

- Δεν γίνεται εξαγορά εταιρείας, αλλά περιουσιακού στοιχείου.

- Αναφορικά με τον τρόπο καταβολής του αντιτίμου, έχει πληρωθεί προκαταβολή 10%. Το υπόλοιπο ποσό θα πληρωθεί με την ολοκλήρωση της συμφωνίας με την παραλαβή του πλοίου.

- Δεν προκύπτει οποιανδήποτε υπεραξία ή κέρδος ή ζημιά από την αγορά του εν λόγω πλοίου. Το πλοίο θα καταχωρηθεί στα λογιστικά βιβλία στο κόστος απόκτησης του και θα αποσβένεται σύμφωνα με την σταθερή μέθοδο ώστε να διαγραφεί το κόστος, μείον ή υπολειμματική αξία του, στο διάστημα της αναμενόμενης ωφέλιμης ζωής του.

Δειτε Επισης

ΑΧΕΠΑ Πάφου: Δωρεά εξοπλισμού άνω των €20.000 στην Παιδιατρική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Πάφου
Οι εθνικές ομάδες στο επίκεντρο: Μια χρονιά ανάπτυξης και υπερηφάνειας για το κυπριακό μπάσκετ
Μείωση βλάβης στη ψηφιακή ιδιωτικότητα
Παν. Νεάπολις Πάφος: Βιωματικό εργαστήριο για την ψυχική ανθεκτικότητα με το μοντέλο BASIC Ph
Γιατί η υπαίθρια διαφήμιση (OOH) είναι η έξυπνη επένδυση-Η πρόταση της AdVantage Media
Βασικός πυλώνας της παγκόσμιας ανάπτυξης οι οικογενειακές επιχειρήσεις-Η τεράστια συμβολή σε έσοδα και απασχόληση
Human Resources Mini Executive Programme: Επιχορηγημένο πρόγραμμα από τη SocialSpace Academy
IN Business Awards: Στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση της ψηφοφορίας-Μέχρι πότε μπορείτε να ψηφίζετε
Τάσια Γιανναρά Γιαλλουρίδου: Το επόμενο μεγάλο βήμα στην ηγεσία ξεκινά με συμμετοχή
Κατασκήνωση FEM στην Κύπρο: Εκεί που τα κορίτσια βρήκαν τη φωνή τους, την αυτοπεποίθηση και τη δύναμη να ηγηθούν