Το ταξίδι τριών IT ξένων εταιρειών για την εγκατάστασή τους στην Κύπρο

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το «Cyprus: The new Global Technology and Innovation Hub». Πέραν της καταγραφής των τάσεων και της παρούσας εικόνας της κυπριακής οικονομίας και της αξιοσημείωτης παρουσίας εκατοντάδων ξένων εταιρειών που επέλεξαν την χώρα μας, το Συνέδριο παρουσίασε και case study που κατάφεραν να πετύχουν με την μετεγκατάστασή τους στην Κύπρο.

Οι συμμετέχοντες, μοιράστηκαν με το κοινό τους λόγους που αποφάσισαν να δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης στην Κύπρο, τα προβλήματα που αντιμετώπισαν στην πορεία, τα θετικά μας στοιχεία και τη στήριξη που λαμβάνουν από την Πολιτεία.

Στην παρουσίασή της, η Ugne Buraciene, Group CEO της payabl., η οποία βρίσκεται στην Κύπρο για περισσότερο από μια δεκαετία και δραστηριοποιείται στη βιομηχανία fintech, συζήτησε το πώς οι ιδρυτές από τη Γερμανία επέλεξαν την Κύπρο το 2011 λόγω της ευνοϊκής φορολογίας, το φιλικό προς τις επιχειρήσεις περιβάλλον και την υψηλή εξειδίκευση στην αγγλική γλώσσα.

Μόλις λήφθηκε η απόφαση, είπε, η εταιρεία έλαβε την άδεια από την Κεντρική Τράπεζα σε χρόνο ρεκόρ, κάτι που σήμερα δεν θα ήταν εφικτό. Η κ. Buraciene εισήλθε στην εταιρεία το 2020 με αποστολή να διευκολύνει το ταξίδι της επιχείρησης σε μια νέα εποχή και κατάφερε σε σύντομο χρονικό διάστημα να μεγαλώσει την εταιρεία και να την μετατρέψει σε έναν από τους ηγέτες του κλάδου.

Σήμερα, συνέχισε, η εταιρεία έχει το 50% της ομάδας της με έδρα την Κύπρο, προσλαμβάνοντας κυρίως τοπικά ταλέντα. Ανέφερε ότι από τότε που έφθασε στη χώρα, έγιναν αρκετές βελτιώσεις στο μέτωπο της δημόσιας πολιτικής, αλλά υπάρχουν ακόμα περισσότερα που πρέπει να γίνουν για να μπορέσουν οι εταιρείες τεχνολογίας να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. «Συνολικά, θα έλεγα ότι η Κύπρος είναι ένα καλό μέρος για να ξεκινήσετε μια επιχείρηση», είπε καταληκτικά.

Ο Hiko Rajczyk, Founder της Yomora4Media ανέφερε ότι ενώ η εταιρεία τα πήγαινε καλά στη χώρα καταγωγής της, το Ισραήλ, αυξάνοντας τόσο το ανθρώπινο κεφάλαιο όσο και τα έσοδά της, είχε παρατηρήσει ότι αρκετοί από τους πελάτες και διαφημιστές του άρχισαν να φεύγουν από τη χώρα, επιλέγοντας την Κύπρο ως το νέο τους «σπίτι». Γεγονός που του κέντρισε το ενδιαφέρον. Σύντομα ξεκίνησε να διερευνά πιθανούς νέους προορισμούς, συμπεριλαμβανομένης της χώρας μας.

«Η Κύπρος είχε τα περισσότερα πλεονεκτήματα για μένα: O καιρός, η νοοτροπία, η ασφάλεια. Και τα μειονεκτήματα, ήταν πολύ λίγα», είπε, διαπιστώνοντας χαριτολογώντας, ότι χρειάστηκε λίγος χρόνος για να προσαρμοστούν στον πιο αργό ρυθμό στην Κύπρο. «Άξιζε τον κόπο. Είμαστε πολύ, πολύ χαρούμενοι στην Κύπρο», συμπλήρωσε.

Ο Patrik Wilkens, Vice President Operations της TheSoul Publish, ο οποίος ήρθε στην Κύπρο πριν από δύο χρόνια με την οικογένειά του, ανέφερε ότι η εταιρεία είναι υπερήφανο μέλος της κυπριακής τεχνολογικής κοινότητας, με 440 υπαλλήλους στη χώρα, εκ των οποίων 305 ξένοι εμπειρογνώμονες που μετεγκαταστάθηκαν πρόσφατα στο νησί, με 175 άτομα-μέλη της οικογένειάς τους, γεγονός που αντικατοπτρίζει την ευκολία με την οποία οι εταιρείες τεχνολογίας μπορούν να μετακομίσουν οικογενειακά από τη μια χώρα στην άλλη.

«Λαμβάνουμε μεγάλη στήριξη από την κυβέρνηση», τόνισε, εκφράζοντας έτσι την ευγνωμοσύνη του και προσθέτοντας ότι ανυπομονούν να στηρίξουν την Κύπρο ώστε να γίνει ένας από τους καλύτερους τόπους διαμονής και εργασίας και να υλοποιηθεί το Κυπριακό σχέδιο «Όραμα 2035».

Η Yanna Raevskaya, Head of Legal Department της Prospectacy, συντόνισε το πάνελ.

Δειτε Επισης

Δημήτρης Σκουρίδης: Προς αξιοποίηση στην υγειονομική περίθαλψη η τεχνητή νοημοσύνη
Πώς το ΑΙ κάνει πιο αποτελεσματικό το ERP
«GROW with SAP»: Υιοθετήστε το cloud ERP με τη Supernova
Google: Αλλάζει τις αναζητήσεις στο ίντερνετ με χρήση AI
Smart Solutions και οι νέες δυνατότητες για τους Οργανισμούς στο «Cisco Experience»
Πόλος έλξης για νεοφυείς εταιρείες η Πάφος-Θα εγκατασταθούν άλλες τρεις
Η άνοδος του cloud CRM
Αδειοδότηση για δίκτυα ψηφιακής τηλεόρασης-Σε δημόσια διαβούλευση μέχρι 10 Ιουνίου
Microsoft: Eπένδυση €4 δις στη Γαλλία για κατασκευή υποδομών cloud και τεχνητής νοημοσύνης
Πώς η ελληνική Kaizen Gaming κατάφερε να βρίσκεται στην κορυφή των εταιρειών GameTech παγκοσμίως