ASBIS KYPROS: Νέα πακέτα Υποστήριξης Εξοπλισμού Πληροφορικής

Η ASBIS Kypros είναι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσει τα νέα πακέτα υποστήριξης, τα οποία είναι διαμορφωμένα για την καλύτερη εξυπηρετηση των ανάγκων του πελάτη βάσει του εξοπλισμού που διαθέτει. 

Η τεχνική ομάδα της ASBIS με χρόνια εμπειρίας στην υποστήριξη εξοπλισμών έχει δημιουργήσει τα νέα πακέτα υποστήριξης με στόχο την γρήγορη εξυπηρέτηση, τις προγραμματισμένες επισκέψεις και την τακτική συντήρηση των εξοπλισμών, διασφαλίζοντας την ομαλή λειτουργία και αποδοτικότητα τους  με αποτέλεσμα να καθίσταται παραγωγική και αποτελεσματική η συνεργασία με τον πελάτη.

Πιο κάτω μπορείτε να δείτε συνοπτικά τα εξιειδικευμένα πακέτα που προτείνει:

Πακέτο Platinum

Παρέχεται υπηρεσία εξυπηρέτησης και υποστήριξης απεριορίστου χρόνου.  Για τυχόν προβλήματα της λειτουργίας του εξοπλισμού προσφέρεται τηλεφωνική υποστήριξη με χρόνο ανταπόκρισης εντός μιας ώρας, εξεύρεση λύσης αντίστοιχα και άμεση διευθέτηση ραντεβού με τον πελάτη.  Επίσης παρέχεται εξ’ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη, τηλεφωνικώς όπως και επί τόπου.  Δίνεται δωρεάν εκπαίδευση και τουλάχιστον δύο φορες τον χρόνο διενεργούνται επισκέψεις για προληπτικό έλεγχο και επιθεώρηση του υφιστάμενου εξοπλισμού.

Πακέτο Gold

Παρέχεται υπηρεσία εξυπηρέτησης και υποστήριξης διάρκειας από 11 μέχρι 25 ωρών.  Για τυχόν προβλήματα της λειτουργίας του εξοπλισμού προσφέρεται τηλεφωνική υποστήριξη με χρόνο ανταπόκρισης εντός δύο ωρών, εξεύρεση λύσης αντίστοιχα και διευθέτηση ραντεβού εντός τεσσάων ωρών με τον πελάτη.  Επίσης παρέχεται εξ’ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη, τηλεφωνικώς όπως και επί τόπου.  Διενεργούνται τουλάχιστον δύο φορες τον χρόνο επισκέψεις για προληπτικό έλεγχο και επιθεώρηση του υφιστάμενου εξοπλισμού.

Πακέτο Silver

Παρέχεται υπηρεσία εξυπηρέτησης και υποστήριξης διάρκειας μέχρι 10 ώρες.  Για τυχόν προβλήματα της λειτουργίας του εξοπλισμού προσφέρεται τηλεφωνική υποστήριξη με χρόνο ανταπόκρισης εντός τεσσάρων ωρών, εξεύρεση λύσης αντίστοιχα και διευθέτηση ραντεβού εντός οχτώ ωρών με τον πελάτη.  Επίσης παρέχεται εξ’ αποστάσεως τεχνική και τηλεφωνική υποστήριξη.  

Για περισσότερες πληροφορίες για τα προγράμματα υποστήριξης της ASBIS Kypros μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς στο 25257350 ή στο e-mail: info@asbis.com.cy

Δειτε Επισης

Γιατί έρχονται στην Κύπρο οι Google, Amazon, SalesForce & Binance;
NEDECO: Σχεδιάστε σήμερα τη μελλοντική σας ανάπτυξη και βιωσιμότητα
Αλλαγής σκυτάλης στα ηνία της Cablenet-Νέος CEO ο Ιωάννης Μαυρίδης
Η AWS ανακοινώνει νέες καινοτόμες λειτουργίες για το Amazon Bedrock
ConsulTech: Ενώνει δυνάμεις με την αμερικανική TKI με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων
Είκοσι νέες ψηφιακές υπηρεσίες εντός του 2024-Τα πλάνα του Υφ. Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής
Με μεγάλη επιτυχία το «2ο Cyprus: The New Global Tech & Innovation Hub Summit» (pics)
Η Quadcode ενώνει δυνάμεις με την Capacitor Partners για το μεγαλύτερο Hackathon στην Κύπρο
Η Κύπρος ως ιδανικός προορισμός για να ζει, να εργάζεται και να δραστηριοποιεί κανείς τις επιχειρήσεις του
Παγκράτιος Βανέζης: Η σημασία ενός ισχυρού καθεστώτος διανοητικής ιδιοκτησίας