«Sunrise» σε νέα μέρα προσδοκούν στην Τράπεζα Κύπρου
06:48 - 05 Σεπτεμβρίου 2021
Η αλλαγή ξεκινά εκ των έσω κι αυτό εφαρμόζει κατά γράμμα η Τράπεζα Κύπρου μέσω του Project Sunrise, του προγράμματος μετασχηματισμού του Συγκροτήματος, το οποίο στόχο έχει ένα πιο λειτουργικό και αποδοτικό μοντέλο λειτουργίας, το οποίο να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες του προσωπικού και κυρίως των πελατών.
Το Project Sunrise είναι ένα μεγαλεπίβολο έργο, με αφετηρία την αναγνώριση πως, τόσο η τραπεζική βιομηχανία, όσο και οι ανάγκες των πελατών, αλλάζουν ριζικά αλλά και ραγδαία. Στέλεχος που εμπλέκεται στο project, σχολιάζει: «Μπροστά στα μάτια μας, δεν αλλάζει μόνο η τεχνολογία αλλά και η κοινωνία, και μαζί της οι ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών, οι τρόποι εξυπηρέτησης και ο τρόπος λειτουργίας μας. Με το Sunrise διασφαλίζουμε τα κεκτημένα σαν ηγέτης στον χώρο μας, σε βάθος χρόνου».
Διαβάστε ακόμη:
Αποφασισμένος να δώσει λύσεις στα προβλήματα του επιχειρείν
Πώς πάνε τα ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας Κύπρου
Στο IN Business Σεπτεμβρίου: ΟΕΒ, 60 χρόνια η δύναμη του επιχειρείν
Επιχειρηματικά φόρουμ και εμβάθυνση ενεργειακής συνεργασίας
Σημαντικό μέρος της όλης προσπάθειας, αφορά στη δημιουργία πιο καινοτόμων προϊόντων και ευέλικτων υπηρεσιών, στη διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της Τράπεζας απέναντι σε παραδοσιακούς και μη ανταγωνιστές, στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και στη μείωση της γραφειοκρατίας, ώστε οι υπηρεσίες που παρέχονται να είναι ακόμα καλύτερες. Είναι ξεκάθαρο πως η συγκεκριμένη διαδικασία δεν είναι ούτε απλή, ούτε εύκολη και θα χρειαστούν αλλαγές σε αρκετά επίπεδα αλλά και χρόνος. Άλλωστε, η συνολική διάρκεια του έργου Sunrise αναμένεται να είναι 2-3 χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο CEO της Τράπεζας, Πανίκος Νικολάου, η διαδικασία αλλαγής και προσαρμογής στα σύγχρονα δεδομένα «αποτελεί ένα μαραθώνιο» με πολλά στάδια και πολλά απαιτούμενα βήματα.
To Project θεωρείται ως μία μεγάλη πρόκληση αφού, από τη μία, θα φέρει σημαντικές αλλαγές και, από την άλλη, θα δημιουργήσει νέες ευκαιρίες οι οποίες θα διασφαλιστεί η ηγετική θέση του Συγκροτήματος για το μέλλον. Το Sunrise βρίσκεται ήδη σε προχωρημένο στάδιο και ετοιμάζεται να εισέλθει στο στάδιο της υλοποίησης. Προηγήθηκε η αξιολόγηση διαφόρων παραμέτρων, όπως του τρόπου λειτουργίας και των διαδικασιών, η τραπεζική εμπειρία που προσφέρεται στους πελάτες, οι τομείς που προσφέρουν ευκαιρίες για αύξηση της κερδοφορίας και μείωση του κόστους, η εργασιακή κουλτούρα του Συγκροτήματος.
Είναι ενδεικτικό πως καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας καταγράφηκαν και αξιολογήθηκαν περισσότερες από 400 ιδέες και εισηγήσεις συνολικά από περισσότερους από 200 εργαζόμενους. Μέσα από τα στάδια διαβούλευσης που προηγήθηκαν, εντοπίστηκαν και προγραμματίζονται φιλόδοξες ενέργειες για επαναπροσδιορισμό του τρόπου λειτουργίας της Τράπεζας σε όλα τα επίπεδα.
Ο Πανίκος Νικολάου είναι ξεκάθαρος σε σχέση με τον τελικό στόχο του Sunrise: Μία ανανεωμένη πρότυπη τράπεζα, η οποία θα ηγείται και θα εκπληρώνει τον οικονομικό και κοινωνικό της ρόλο για τα επόμενα 10-15 χρόνια. «Ένας οργανισμός ο οποίος θα προσφέρει μία άρτια τραπεζική εμπειρία, τόσο στους πελάτες του όσο και στους υπαλλήλους του».