Οι παραγγελίες που δεν έγιναν ποτέ και τι ξεκαθαρίζει το Foody

Την απολογία του εξέφρασε το Foody, μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, για την ταλαιπωρία που προκάλεσε στους πελάτες του με τα λάθος email παραγγελιών.

Η πλατφόρμα, ξεκαθαρίζει ότι δεν έγινε καμία χρέωση στους λογαριασμούς. Πρόκειται για λάθος κατά τη διαδικασία ελέγχου και δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας της εταιρείας.

Ως εκ τούτου, το Foody απενεργοποίησε την αποστολή μηνυμάτων με email και έθεσε τους απαραίτητους μηχανισμούς για να μην επαναληφθεί το γεγονός.

 

Δειτε Επισης

CNP Ασφαλιστική και Πυροσβεστική ενημέρωσαν το κοινό για πρόληψη και κατάσβεση πυρκαγιάς
Philip Morris Cyprus: Στους κορυφαίους εργοδότες στην Κύπρο για δεύτερη συνεχή χρονιά
Συναντήσεις Χατζημανώλη στην Κίνα με στελέχη ναυτιλιακών, ναυλομεσιτικών γραφείων και τραπεζών
Αφροδίτη Ψαρά και Γιώργος Ψαράς: Είναι μεγάλη μας τιμή που έχουμε ξεχωρίσει σε αυτόν τον τομέα (vid)
Επίσημη παρουσίαση του Δείκτη Χρηματοοικονομικής Ευημερίας
Professional Services: Η νέα γενιά καταθέτει οράματα, φιλοδοξίες και προβληματισμούς
Σοφία Βορκά: Αποτέλεσμα καθημερινής εργασίας για μια βιώσιμη ζωή στο σπίτι η βράβευση της IKEA (vid)
Προς πώληση έργα του Sovereign Art Foundation Student Prize Cyprus 2024
Διάκριση Δήμου Αγλαντζιάς για το πρόγραμμα της Coca-Cola στην Κύπρο «Zero Drop-Aποστολή Νερό»
Ρένος Φωκάς: Τα καινοτόμα έργα είναι αυτά που έχουμε στόχο να διεκπεραιώσουμε (vid)