Χυμοί ΕΝΑ: Ανανεωμένη εικόνα στη νέα εποχή του brand

Ανανεωμένοι, βελτιωμένοι και απολύτως έτοιμοι να προσφέρουν γευστικές προτάσεις υψηλής ποιότητας στον Κύπριο καταναλωτή είναι οι Χυμοί ΕΝΑ, οι οποίοι απέκτησαν νέα, μοντέρνα και δυναμική εμφάνιση.

Μιλώντας στο InBusinessNews, ο Γιάννης Καλαϊτζάκης, Διευθυντής Μάρκετινγκ, Gruppo Campari & Non Alcoholic Beverages, Φώτος Φωτιάδης Διανομείς ΛΤΔ επεσήμανε ότι η ανανεωμένη εμφάνιση των χυμών ΕΝΑ δίνει έμφαση στην φρεσκάδα και τα πολλαπλά οφέλη των φρούτων, με την προσθήκη Υψηλής Βιταμίνης C σε όλη την προϊοντική σειρά.

Ερωτηθείς για την εν λόγω επένδυση εν μέσω πανδημίας, ο κ. Καλαϊτζάκης τόνισε ότι οι χυμοί ΕΝΑ συνθέτουν μια σαφή απάντηση στην ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή για σωστή και υγιεινή διατροφή, στη σταδιακή μετάβαση στη μετά covid κανονικότητα.

Διαβάστε ακόμα:

Πολυτελής ανάπτυξη στην ιστορική Γλάδστωνος στη Λευκωσία

Οξυγόνο για τα ορεινά οι επιχορηγημένες διακοπές των Κυπρίων

Ποια η σημασία και ποιος ο στόχος της νέας δυναμικής εικόνας των Χυμών ΕΝΑ;
Βασικός στόχος για το επαναλανσάρισμα των χυμών υπήρξε εξ αρχής η επιτυχής επανατοποθέτηση της μάρκας, στη συνείδηση του κύπριου καταναλωτή ως εκ των κορυφαίων, ποιοτικά, διατροφικά και ταυτόχρονα γευστικά, επιλογών για κάθε ηλικία. Την ίδια στιγμή, η εξασφάλιση υψηλής βιταμίνης C σε όλη την προϊοντική σειρά, θέτει τις βάσεις για τα επόμενα βήματα της μάρκας. Κινούμαστε προς ένα μέλλον, που αφουγκράζεται απόλυτα τις σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις, όπου ζητούμενο είναι προϊόντα υψηλής ποιότητας, και διατροφικής αξίας χωρίς να θυσιάζεται η γεύση.

Τι περιλαμβάνει η ανανεωμένη εμφάνιση και ποια η πηγή έμπνευσης;
Αναμφίβολα η ίδια η φύση αποτέλεσε τη μεγαλύτερη πηγή έμπνευσης για την ανανέωση της εικόνας αλλά και της «ουσίας» για τη σειρά χυμών ΕΝΑ. Η ανανεωμένη εμφάνιση των χυμών ΕΝΑ δίνει έμφαση στην φρεσκάδα και τα πολλαπλά οφέλη των φρούτων, με την προσθήκη Υψηλής Βιταμίνης C, απολαμβάνοντας έτσι… «ένα ποτήρι φύσης».

Στις υπάρχουσες, αγαπημένες γεύσεις της σειράς των Χυμών ΕΝΑ, προστέθηκαν δύο νέοι, συνδυασμοί φρούτων: Καρότο-Μήλο-Ροδάκινο 100% φυσικός χυμός και Μπανάνα-Φράουλα φρουτοποτό.

Επιπλέον, τεράστια βαρύτητα αποδόθηκε και στην ποιοτική και υγιεινή διατροφή των παιδιών. Προς αυτή την κατεύθυνση, οι Χυμοί ΕΝΑ Smiley για παιδιά, ανανεώθηκαν πλήρως, με βελτιωμένες γεύσεις, με πολύτιμες για τον οργανισμό Βιταμίνες C και B6  και με 30% λιγότερη πρόσθετη ζάχαρη για τους υφιστάμενους αγαπημένους χυμούς Smiley Red και Smiley Blue. Παράλληλα, η σειρά παιδικών χυμών ΕΝΑ Smiley, παρουσιάζει μια νέα πρόταση, το ENA Smiley Orange φρουτοποτό, με γεύση πορτοκάλι.

Τέλος, με σεβασμό προς το περιβάλλον και με στόχο τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα, όλες οι νέες συσκευασίες και τα καπάκια της σειράς χυμών ΕΝΑ, προέρχονται από plant – based ανακυκλώσιμα υλικά, καθώς επίσης όλες οι συσκευασίες 250ml διαθέτουν πλέον χάρτινα καλαμάκια.

Πώς προχωρήσατε σε αυτή την επένδυση εν μέσω πανδημίας;
Ομολογουμένως, η πανδημία έθεσε σημαντικούς προβληματισμούς αλλά και αντικειμενικά εμπόδια για ένα τέτοιο εγχείρημα. Ωστόσο, αξιολογώντας όλες τις παραμέτρους, λάβαμε την απόφαση να προχωρήσουμε βάσει προγραμματισμού, με στόχο η επόμενη μέρα μετά τη λήξη ή τον ουσιαστικό περιορισμό της πανδημίας, να βρει τους Χυμούς ΕΝΑ, ανεωμένους, βελτιωμένους και απολύτως έτοιμους να προσφέρουν γευστικές προτάσεις υψηλής ποιότητας στον κύπριο καταναλωτή. 

Επιπροσθέτως, η πανδημία, αν μη τι άλλο, ανέδειξε και το καίριο ζήτημα της σωστής και υγιεινής διατροφής, με προϊόντα που θωρακίζουν τον οργανισμό και την υγεία. Οι χυμοί ΕΝΑ, με υψηλή βιταμίνη C σε όλα τα προϊόντα της γκάμας, συνθέτουν μια σαφή απάντηση στην ανάγκη αυτή του σύγχρονου καταναλωτή στη σταδιακή μετάβαση στη μετά covid κανονικότητα.

Δειτε Επισης

Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων