Σερβίρει... ασιατικά η Laiko Cosmos

Στα ασιατικά φαγώσιμα έχει επεκτείνει την παρουσία της εδώ και δύο μήνες η Laiko Cosmos Trading, η οποία από τις αρχές Απριλίου άρχισε συνεργασία με την ISK για τη διανομή ασιατικών, που βάσει του πρώτου απολογισμού είναι επιτυχημένη.

Η οικογενειακή επιχείρηση(ISK) είναι αντιπρόσωπος ασιατικών brands στην Κύπρο από το 1992 και σε πρώτο στάδιο συνεργάζεται με την Laiko Cosmos Trading για τη διανομή asian foods στον τομέα της μαζικής εστίασης και τον κλάδο των ξενοδοχείων (HORECA).

Το ασιατικό κομμάτι στο οποίο έχει επεκταθεί η Laiko Cosmos Trading καλύπτει την ιαπωνική, την κινέζικη, την ινδική και την ταυλανδέζικη κουζίνα.

Διαβάστε ακόμη:

Κόπηκε το Γιώρκειο, ποια άλλα κτίρια αξιολογεί γι’ αγορά το κράτος

Σερβίρει... ασιατικά η Laiko Cosmos

Super deal στα logistics: Christoudias αναλαμβάνει Unilever

Σήμερα το παγκύπριο συνέδριο μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Θετική αποτίμηση, λόγω delivery και brands

Παρά το τελευταίο lockdown, το οποίο δεν επέτρεψε τη λειτουργία των ξενοδοχείων και της εστίασης, η νέα επένδυση της Laiko Cosmos Trading προχώρησε κανονικά λόγω της ενδυνάμωσης του delivery και, μάλιστα, τα αποτελέσματα ήταν θετικά. 

Όπως ανέφερε στο InBusinessNews o Γιώργος Σταυρινού, Brand Manager των ασιατικών καταναλωτικών προϊόντων της Laiko Cosmos Trading και αντιπρόσωπος των συγκεκριμένων brands στην Κύπρο (ISK), υπάρχει ικανοποίηση για τη σταθερά ανοδική πορεία στη ζήτηση ασιατικών προϊόντων. Η θετική τάση οφείλεται στο γεγονός πως πρόκειται για αναγνωρισμένα brands, τα οποία είναι γνωστά στους καταναλωτές, αλλά και στους επαγγελματίες του HORECA (υπεύθυνους αγορών, σεφ, κτλ).  

Αρχή με τα κινέζικα, στροφή στα ιαπωνικά  

Την δεκαετία του 90' υπήρξε μία τάση από τους Κύπριους καταναλωτές προς την κινέζικη κουζίνα, αρχικά με το άνοιγμα κινέζικων εστιατορίων και αργότερα με την ένταξη των προϊόντων στις υπεραγορές, εξήγησε ο κ. Σταυρινού, παραθέτοντας το ιστορικό των asian foods στην Κύπρο.

Με την πάροδο του χρόνου και φθάνοντας στο σήμερα, η κινέζικη κουζίνα δεν λείπει από κανένα σπίτι, σημείωσε, φέρνοντας ως παράδειγμα το sweet and sour ή το soy sauce, τα οποία, όπως είπε, βρίσκονται στις κουζίνες των περισσότερων νοικοκυριών.

Η κινέζικη κουζίνα ήταν αυτή που έφερε- σε μεγαλύτερο βαθμό- τα ασιατικά τρόφιμα στην Κύπρο, ωστόσο, όπως μας αναφέρθηκε, τα τελευταία δέκα χρόνια τα σούσι και τα ιαπωνικά έχουν αγκαλιαστεί από τους Κύπριους, οι οποίοι τα έχουν ανεβάσει στην κορυφή των προτιμήσεων τους, όσον αφορά τα ασιατικά.

Τα σούσι είναι μόδα

Όπως μας είπε χαρακτηριστικά o Γιώργος Σταυρινού, υπάρχει μία τάση, σύμφωνα με την οποία τα σούσι και κατ’ επέκταση η ιαπωνική κουζίνα, είναι στη μόδα.

«Εάν συγκρίνει κάποιος την ιαπωνική κουζίνα, όπως ήταν πριν από 20 χρόνια με την σημερινή, δεν υπάρχει καμία σχέση, υπάρχουν καινούργιες πρώτες ύλες, καινούργιες ιδέες…», πρόσθεσε ο ίδιος, λέγοντας, παράλληλα, ότι ο τομέας των ασιατικών εξελίσσεται, όπως συμβαίνει και με όλα τα άλλα φαγώσιμα. 

Κληθείς να παραθέσει κάποιο από τα μεγάλα brands που περιλαμβάνεται στη συνεργασία, ο κ. Σταυρινού στάθηκε στο Kikkoman Soy Sauce, το πιο γνωστό σόγια σος στον κόσμο, που, όπως υπέδειξε, συγκεντρώνει ποσοστό πέραν του 70% της κινέζικης παραγωγής σόγια σος. 

Δειτε Επισης

Τα πλάνα Honda και Nissan για συγχώνευση έως το 2026-Τι σημαίνει για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση... Δημιουργικό έτος στον τομέα των πωλήσεων το 2024 παγκοσμίως
Ανδρέας Χατζηαδάμου: Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές, αναζητούν προσφορές οι καταναλωτές
Εμπλουτίζεται το Metropolis Mall με τέσσερις νέες αφίξεις
Ο δρόμος του χαλλουμιού προς την κορυφή, οι επενδύσεις εκατομμυρίων και η ανάγκη διαφύλαξης των εξαγωγών
Γιορτινό mood στις μπουτίκ KULT
ΕΚΟ Κύπρου: Παρέδωσε την επόμενη Mercedes-Benz GLA 180 στον τρίτο νικητή του διαγωνισμού EKO Smile App
Αύξηση αξίας εργασιών του χονδρικού εμπορίου το τρίτο τρίμηνο του 2024
Διαθέσιμο το «e-kofini» για κινητές συσκευές-Η άμεση πρόσβαση και η ενημέρωση που προσφέρει
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Ανταμείβουν τους πελάτες τους με αθλητικά είδη Kappa