Άνω των 60 brands δηλώνουν «Μπλε» με την Ελληνική Τράπεζα
07:30 - 01 Μαΐου 2021
Άνω των 60 brands, 30 και πλέον εταιρείες και περισσότερα από 300 σημεία πώλησης, συμμετέχουν στο πρόγραμμα επιβράβευσης καρτών Μπλε με επιστροφή χρημάτων (cashback) της Ελληνικής Τράπεζας, με οφέλη τόσο στους πελάτες αλλά και στις επιχειρήσεις.
«Με το νέο Πρόγραμμα Επιβράβευσης Καρτών Μπλε, η Ελληνική Τράπεζα πρωτοπορεί και πάλι. Πρόκειται για ένα διαφορετικό πρόγραμμα επιβράβευσης, που προσφέρει στους καταναλωτές κάτι το οποίο πραγματικά έλειπε από την κυπριακή αγορά», αναφέρει ο Φοίβος Στασόπουλος, Μεταβατικός Ανώτατος Εκτελεστικός Διευθυντής της Ελληνικής Τράπεζας. Και προσθέτει: «Το Μπλε αποτελεί για τους εμπόρους που συμμετέχουν ένα πρόγραμμα πιστότητας διαφορετικό από άλλα. Η φιλοσοφία του βασίζεται στο όφελος του ίδιου του επιχειρηματία, δίνοντάς του εργαλεία για να αυξήσει τις πωλήσεις του, πρόσβαση στο μεγάλο και ευρύ πελατολόγιο της Ελληνικής Τράπεζας, έμπρακτη προβολή αλλά και τη δυνατότητα για εξειδικευμένες προσφορές προς τους πελάτες».
Το Μπλε κατάφερε να προσελκύσει δυνατά ονόματα της κυπριακής αγοράς και brands που εκπροσωπούν, μεταξύ άλλων, τις υπεραγορές Σκλαβενίτη, την Πετρολίνα, το Superhome Center, το δίκτυο καταστημάτων Stephanis, το Leroy Merlin, το Βeauty Line, το Τop Kinisis Travel και την Lanitis Entertainment.
Όπως δηλώνει από την πλευρά του ο Πέρσης Χριστοδούλου, Επικεφαλής της Υπηρεσίας Καρτών & Επιβράβευσης της Ελληνικής Τράπεζας, σημαντικό χαρακτηριστικό της συμμαχίας αυτής Tράπεζας-εμπόρων, ήταν η προσέγγιση της πρώτης. «Από την πρώτη μέρα που ξεκινήσαμε το έργο είπαμε ότι για να δουλέψει πρέπει να δούμε και να εστιάσουμε στην ιδιωτική επιχείρηση. Στον εμπορικό μας συνεργάτη. Αφιερώνουμε απεριόριστες ώρες καθημερινά για να κατανοήσουμε τα αριθμητικά δεδομένα αλλά και τα δεδομένα της αγοράς, την επιχειρηματική οργάνωση, την ουσιαστική δουλειά και τις ιδιαιτερότητες του κάθε έμπορου. Αφιερώνουμε χρόνο για να περπατήσουμε στο μαγαζί ή στην αποθήκη του, να δούμε το e-commerce του, να μάθουμε πώς λειτουργεί το δικό του λογισμικό αλλά και ποιο είναι το end-to-end customer journey του, τις προκλήσεις και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει τώρα με την πανδημία, το επιχειρηματικό του μοντέλο, το πλάνο ενεργειών του και πώς μπορεί το Μπλε να έρθει και να δέσει και να το ενδυναμώσει. Η συμμετοχή του εμπόρου στο Μπλε του διασφαλίζει έμπρακτη και ξεχωριστή διαφημιστική προβολή στην αγορά, αλλά και στο μεγάλο πελατολόγιο της Ελληνικής Τράπεζας, το οποίο αγγίζει σχεδόν την πλειοψηφία των νοικοκυριών. Ταυτόχρονα, του δίνει τη δυνατότητα να τρέξει ειδικές προσφορές βάσει των δικών του προδιαγραφών, οι οποίες αυξάνουν τον τζίρο του και έχουν κόστος μόνο όταν αυτές συνοδεύονται με αυξημένες πωλήσεις. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, αυτό δεν προσφέρεται από κανένα άλλο πρόγραμμα πιστότητας».
Αυτή τη στιγμή στο Μπλε συμμετέχουν υπεραγορές, πρατήρια βενζίνης, εμπορικά καταστήματα, DIY, καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών και εστιατόρια. Όπως αναφέρει η Ελληνική Τράπεζα, παρόλο που είναι ακόμη νωρίς, υπάρχει μεγάλη εξέλιξη και πολλές καινοτομίες που ακολουθούν σύντομα προς όφελος τόσο του πελάτη όσο και των επιχειρηματικών συνεργατών, ενώ άλλα σημαντικά εμπορικά ονόματα της αγοράς έχουν δείξει ενδιαφέρον για να ενταχθούν στην οικογένεια του Μπλε και της Ελληνικής Τράπεζας.
Διαβάστε περισσότερα για το Μπλε και για τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν σε αυτό, στο νέο τεύχος του περιοδικού IN Business που κυκλοφορεί εκτάκτως το Σάββατο 1η Μαῒου σε όλα τα περίπτερα.
Δείτε το IN Business Μαῒου ηλεκτρονικά εδώ.