Νέα κανάλια επικοινωνίας για την εξυπηρέτηση πελατών Primetel

Απαντώντας στις σύγχρονες προκλήσεις, η Primetel ενισχύει τους τρόπους επικοινωνίας αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία με στόχο τη γρήγορη, ασφαλή και αποτελεσματική εξυπηρέτηση τόσο των ιδιωτών, όσο και των επιχειρήσεων.

Έτσι, εκτός από τη φυσική παρουσία στα καταστήματα που παραμένουν ανοικτά σε όλη τη χώρα, οι πελάτες έχουν επιπλέον στη διάθεσή τους μια γκάμα επιλογών ώστε να επικοινωνούν στον χρόνο και με τον τρόπο που επιθυμούν.

 

Ψηφιακή εξυπηρέτηση

-    Virtual κατάστημα, κλείνοντας ραντεβού για συνάντηση στο zoom με εκπρόσωπο της Primetel την ημέρα και ώρα που επιθυμείτε από το σχετικό link στη σελίδα της Primetel

-    VIP 8585 από την άνεση του σπιτιού σας, στέλνοντας «κενό» μήνυμα στο 8585 ώστε να επικοινωνήσει μαζί σας μέλος της ομάδας VIP εξυπηρέτησης Primetel

-    Messenger, με γραπτό μήνυμα στη επίσημη σελίδα της Primetel στο Facebook

-    Με γραπτό μήνυμα WhatsApp στον αριθμό 95133133.

-    Μέσω Viber από το κινητό ακολουθώντας το link στη σελίδα της Primetel

Επιπλέον, κατεβάζοντας την εφαρμογή MyPrimetel στο κινητό σας, μπορείτε να διαχειρίζεστε εύκολα και να έχετε τον απόλυτο έλεγχο των συνδέσεών σας!

 

Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών στο 133

Ανεξάρτητα από το αίτημα π.χ. νέο συμβόλαιο, θέματα λογαριασμών, νέες υπηρεσίες, τεχνικά ζητήματα, ερωτήσεις κ.λπ., η ομάδα της Primetel είναι έτοιμη να προσφέρει καθημερινά τις υπηρεσίες της.

Οι άνθρωποι της Primetel τηρώντας όλα τα μέτρα ασφάλειας για τους ίδιους και τους πελάτες τους, δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό ώστε να παρέχουν τις υπηρεσίες τους στα καταστήματα που παραμένουν ανοικτά παγκύπρια ή την τηλεφωνική και ψηφιακή εξυπηρέτηση που χρειάζονται περισσότερο από ποτέ οι συνδρομητές. Το ίδιο ισχύει και για τους τεχνικούς που βρίσκονται διαρκώς στο πεδίο, έτοιμοι να ανταποκριθούν ανά πάσα στιγμή σε θέματα των πελατών στο σπίτι ή την επιχείρηση.

 

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα κανάλια επικοινωνίας της Primetel εδώ: https://primetel.com.cy/epikoinonia

Δειτε Επισης

Cyta: Σε εξέλιξη περιστατικό απάτης μέσω γραπτών μηνυμάτων sms-Συστήνει προσοχή
Το ταξίδι της μετεγκατάστασης και γιατί οι ξένες tech εταιρείες... ψηφίζουν Κύπρο-Η Palta και η Wargaming
Γιατί έρχονται στην Κύπρο οι Google, Amazon, SalesForce & Binance;
NEDECO: Σχεδιάστε σήμερα τη μελλοντική σας ανάπτυξη και βιωσιμότητα
Αλλαγής σκυτάλης στα ηνία της Cablenet-Νέος CEO ο Ιωάννης Μαυρίδης
Η AWS ανακοινώνει νέες καινοτόμες λειτουργίες για το Amazon Bedrock
ConsulTech: Ενώνει δυνάμεις με την αμερικανική TKI με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων
Είκοσι νέες ψηφιακές υπηρεσίες εντός του 2024-Τα πλάνα του Υφ. Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής
Με μεγάλη επιτυχία το «2ο Cyprus: The New Global Tech & Innovation Hub Summit» (pics)
Η Quadcode ενώνει δυνάμεις με την Capacitor Partners για το μεγαλύτερο Hackathon στην Κύπρο