Γ. Ζερβίδης: Δεν θα βιώνουμε το virtual reality αλλά θα είμαστε μέρος του

Από το 2002 που ξεκίνησε η διοργάνωση του πρώτου Digital Conference από την ΙΜΗ γεγονός που σηματοδοτήθηκε και από την εισαγωγή του facebook, εισερχόμασταν όλοι σε αχαρτογράφητα νερά και κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει την εξέλιξη της ψηφιακής τεχνολογίας και των κοινωνικών μέσων δικτύωσης. Αυτό ανέφερε ο chairman του 17ου Digital Marketing Conference Γιώργος Ζερβίδης, Marketing & Brand Strategist, Trainer, υπογραμμίζοντας πως μέσα σε έξι χρόνια από το 2002, έκαναν την εμφάνισή τους Instagram και twitter, ενώ σήμερα γίνεται λόγος για το metaverse που, όπως είπε, αποτελεί τη συνέχεια του ίντερνετ χωρίς τη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή ή κινητής συσκευής, αλλά ίσως σε φακούς επαφής.

Ο κ. Ζερβίδης τόνισε πως πλέον δεν θα βιώνουμε το virtual reality, αλλά θα είμαστε μέρος αυτού. Σίγουρα, είπε, δεν μπορούμε να το αποφύγουμε αλλά σίγουρα θα πρέπει να προσαρμοστούμε αναλόγως.

 

Δειτε Επισης

Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης
Heritage Private School: Χρυσός προστάτης του περιβάλλοντος 2023
Πώς επιτυγχάνεται ένα αποτελεσματικό Διοικητικό Συμβούλιο-Πρώτη ανοικτή συζήτηση από EIMF
Nέος γενικός διευθυντής της MSPS Κύπρου ο Γιάννης Διονυσιάδης
Η τεχνητή νοημοσύνη και το μέλλον των Μ.Μ.Ε
Η Bioland Energy Group καθάρισε την παραλία Βορόκληνης
Consulco: Υψηλές αποδόσεις του London Credit Fund και το πρώτο τρίμηνο του 2024
Συζήτηση για ενιαία Εθνική Χρηματοπιστωτική Αρχή Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών
Η Λευκωσία υποδέχεται το 16ο Συνέδριο για την Εταιρική Βιωσιμότητα & Υπευθυνότητα