Πού πάει το 46% του My Mall Limassol και ποια τα πλάνα επέκτασης

Σε δύο ισραηλινές εταιρείες πρόκειται να πωληθεί το 46% του My Mall Limassol.

Ο Ανδρέας Χατζημιτσής, CEO και συνιδιοκτήτης του MY MALL Limassol, μιλώντας στο InBusinesNews, επιβεβαίωσε τη συμφωνία, αναφέροντας ότι η διαδικασία βρίσκεται σε στάδιο due diligence και έχει περάσει τις διαδικασίες KYC της τράπεζας. Οι τελικές υπογραφές αναμένονται σε διάστημα μικρότερο του ενός μηνός. 

Διαβάστε ακόμα: My Mall: Πιο κοντά από ποτέ η πώληση του 46%

Επέκταση €10+ εκατ.

Όσον αφορά την επέκταση, η οποία εκκρεμεί περίπου 4,5 χρόνια, ο κ. Χατζημιτσής ανέφερε ότι το εμπορικό κέντρο είναι έτοιμο και πλέον όλα εξαρτούνται από τον Δήμο Λεμεσού.

Διαβάστε ακόμα: 

Καθυστερεί το άνοιγμα του H&M στη Λεμεσό

Σχηματίζεται η εικόνα για τις ανάγκες σε ανθρώπινο δυναμικό

Συγκεκριμένα, εκκρεμεί η έκδοση συμπληρωματικής πολεοδομικής άδειας, για την οποία θα πρέπει να προηγηθεί η επίλυση της διαφοράς που έχει προκύψει όσον αφορά τους συντελεστές δόμησης.

«Εύχομαι ο Δήμος Λεμεσού να είναι θετικός ως προς την επέκταση και να καταστεί αρωγός-πάντα στα νόμιμα πλαίσια-καθώς βλέπουμε τη δυτική Λεμεσό να αναπτύσσεται καθημερινά», πρόσθεσε ο κ. Χατζημιτσής.

Παράλληλα με την επέκταση, θα γίνει και ανακαίνιση του My Mall, ύψους €10+ εκατ., και θα περιλαμβάνει την προσθήκη 6000-7000 τ.μ., όπως δήλωσε ο κ. Χατζημιτσής.

Πρόσθεσε περαιτέρω ότι για σκοπούς γρήγορης επέκτασης, η κατασκευή, η οποία χωροθετείται στα βορειοδυτικά του κτηρίου, θα είναι μεταλλική και σε ένα μέρος του ισογείου του νέου κτηρίου θα υπάρχει καλυμμένος χώρος στάθμευσης.

Όσον αφορά τις εσωτερικές αλλαγές του εμπορικού κέντρου, ο κ. Χατζημιτσής υπέδειξε ότι θα αφορούν κυρίως τους χώρους εστίασης.

Το My Mall Limassol

Το My Mall Limassol είναι ένα σύγχρονο εμπορικό κέντρο, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ. (40.000 τ.μ. εσωτερικοί χώροι). Από το άνοιγμά του στο κοινό, στα μέσα του 2009, προσελκύει μερικές από τις κορυφαίες μάρκες λιανικού εμπορίου στον κόσμο.

Αποτελεί σήμερα ένα σημαντικό κομμάτι του κοινωνικού και οικονομικού ιστού του τόπου και έχει καθιερωθεί ως ένας από τους κορυφαίους προορισμούς στην Κύπρο για φαγητό, υψηλή μόδα, ψυχαγωγία και διασκέδαση.

Δειτε Επισης

Νίκος Χριστοδουλίδης: Διαχρονικά υψηλό το αίσθημα ευθύνης των κοινωνικών εταίρων
Όμιλος Λεπτός: Η ιστορία από το 1960, τα έργα ορόσημα και οι δραστηριότητες σήμερα
Στο 50% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία το Πάσχα-Ετοιμάζονται για δύσκολη χρονιά οι ξενοδόχοι
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Προειδοποιούν οι επόπτες... Παραμένουν αυξημένοι οι κίνδυνοι για το χρηματοπιστωτικό σύστημα της Ε.Ε.
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Βγάζει ξανά στην...αναφορά την Kition ο Χριστοδουλίδης-«Το κράτος δεν μπορεί να εκβιάζεται από οποιονδήποτε»
Νέο αίμα στην αγορά εργασίας με διεύρυνση της πρόσβασης φοιτητών από τρίτες χώρες
Τράπεζα Κύπρου: Στο Δ.Σ. Christian Philipp Hansmeyer και William Stuart
Ψηφίζουν εξωτερικό για τις πασχαλινές διακοπές τους οι Κύπριοι-Για 48ωρα οι κρατήσεις στο εσωτερικό