Powered by

Καμπάνια του ΠΑΣΥΞΕ Πάφου για τουριστική προώθηση στη Γερμανία

O Σύνδεσμος Ξενοδόχων Πάφου, αποφάσισε να προχωρήσει σε καμπάνια, κόστους πέραν των 120 χιλ. ευρώ, με στόχο την προώθηση της Επαρχίας Πάφου στην Γερμανική αγορά αλλά και την στήριξη του τουριστικού ρεύματος  στην Επαρχία , σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συνδέσμου Ξενοδόχων Πάφου Θάνο Μιχαηλίδη. 

Σε δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ ο κ. Μιχαηλίδης ανέφερε πως αυτή η πρωτοβουλία για πρώτη φορά γίνεται στην Κύπρο,  ενώ στο πλαίσιο της ανατέθηκε, όπως είπε , σε διεθνή οίκο να προχωρήσει σε ψηφιακή καμπάνια για να αυξήσει την αναγνωσιμότητα της Επαρχίας Πάφου στη Γερμανία,  ενώ αυτή θα συγκεντρωθεί και στα αεροδρόμια που έχουν πτήσεις από τη Γερμανία προς Πάφο, όπως είπε.

Έχουμε, είπε ο κ. Μιχαηλίδης,” αναθέσει μια μελέτη για να μας αναδείξει τι γνωρίζει και τι εντύπωση έχει η γερμανική αγορά για την Πάφο”, σημειώνοντας πως,” η ψηφιακή καμπάνια έχει αρχίσει να τρέχει στην Γερμανία “.

Eρωτηθείς τι περιλαμβάνει η συγκεκριμένη καμπάνια, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Πάφου ανέφερε πως πρόκειται για βίντεο- κλιπ ,αλλά και η προβολή της Επαρχίας Πάφου  σε ιστοσελίδες.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Minthis Resort: Πασχαλινή πολυτέλεια σε έναν παράδεισο εκλεπτυσμένης απόλαυσης
Κώστας Κουμής: Επιβεβαιώνεται η μεγάλη συνεισφορά του αθλητικού τουρισμού στην τουριστική οικονομία
Στο 50% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία το Πάσχα-Ετοιμάζονται για δύσκολη χρονιά οι ξενοδόχοι
WIZZ Experiences: Νέα πρόσθετη υπηρεσία για τους επιβάτες της Wizz Air
Στα €1,4 δισ. οι δαπάνες για ταξίδια Κυπρίων στο εξωτερικό το 2022
Ψηφίζουν εξωτερικό για τις πασχαλινές διακοπές τους οι Κύπριοι-Για 48ωρα οι κρατήσεις στο εσωτερικό
Ρεκόρ στις αφίξεις τουριστών κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο η Πορτογαλία
ΕΤΑΠ Λευκωσίας: Διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στο GreenHost Project
Απογειώθηκαν τα ταξίδια των Κυπρίων-Πού αποδίδεται η αύξηση και οι δημοφιλέστεροι προορισμοί
Λαμπερό reopening για το The Retail Village στο Nammos Limassol του Parklane Resort & Spa (pics)