powered by

24/7 Από EVRESIS CALL CENTER

Λαμβάνοντας υπόψη τις έκτακτες συνθήκες που επικρατούν αυτή την περίοδο στη χώρα μας, τους περιορισμούς που έχουν ανακοινωθεί και οι οποίοι έχουν ως αποτέλεσμα την δημιουργία λειτουργικών προβλημάτων σε υπηρεσίες, οργανισμούς, ιδρύματα και εταιρείες, το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας EVRESIS ανακοινώνει την προσφορά υπηρεσιών συνεχούς ωραρίου εργασίας 24/7, μέχρι την ομαλοποίηση των συνθηκών.

Οι υπηρεσίες αυτές απευθύνονται σε οργανισμούς, ιδρύματα και εταιρείες που θέλουν να συνεχίσουν απρόσκοπτα να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και την εξυπηρέτηση του κοινού και των πελατών τους και περιλαμβάνουν:

 

  • 24/7 ενημέρωση/εξυπηρέτηση και υποστήριξη του κοινού/πελατών
  • Διαχείριση τηλεφωνικών μηνυμάτων (τηλεγραμματεία)
  • Διαχείριση παραπόνων και εισηγήσεων κοινού/πελατών
  • Αποστολή μηνυμάτων (SMS,Viber,Email)

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο Evresis Call Center tel://+35722747000/ ή αποστέλλοντας email στο info@evresis.com.cy


 

Δειτε Επισης

Σε συνάντηση εργασίας της ηγεσίας της BusinessEurope με την Ursula von der Leyen ο πρόεδρος της ΟΕΒ Γιώργος Παντελίδης
Ανδρέας Νεοφύτου: Έτσι θα ενισχύσει την θέση της ως παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος η Κύπρος-To όραμά μου για το ΚΝΕ
Στην Τόχνη βρέθηκαν ερευνητές/τριες για διεθνές συνέδριο με θέμα το franchising
Υπουργείο Ενέργειας: Διαγωνισμός για τα Ευρωπαϊκά Βραβεία Προώθησης της Επιχειρηματικότητας 2025
Η διάκριση της Advanced Automation Systems στα Βραβεία Καινοτομίας της ΟΕΒ (vid)
Athlos Capital: Σύμβουλος και επικεφαλής συντονιστής της έκδοσης ομολόγου Tier 2 της HD Insurance PLC ύψους €20 εκατ.
Κάτι...ψήνεται στο Ολυμπιακό Μέγαρο από την ΚΟΕ-Ένα gala dinner με ένα ξεχωριστό επισκέπτη στο τραπέζι
Ο νοσηλευτής του Ογκολογικού Τράπεζας Κύπρου Γεώργιος Φαντούσης κολυμπά για την ελπίδα
Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας Τροφίμων-Η επιστήμη σε δράση
Παρουσίαση βιβλίου «Κύπρος 1974-Φωνές Αιχμαλωσίας» στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος