powered by

24/7 Από EVRESIS CALL CENTER

Λαμβάνοντας υπόψη τις έκτακτες συνθήκες που επικρατούν αυτή την περίοδο στη χώρα μας, τους περιορισμούς που έχουν ανακοινωθεί και οι οποίοι έχουν ως αποτέλεσμα την δημιουργία λειτουργικών προβλημάτων σε υπηρεσίες, οργανισμούς, ιδρύματα και εταιρείες, το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας EVRESIS ανακοινώνει την προσφορά υπηρεσιών συνεχούς ωραρίου εργασίας 24/7, μέχρι την ομαλοποίηση των συνθηκών.

Οι υπηρεσίες αυτές απευθύνονται σε οργανισμούς, ιδρύματα και εταιρείες που θέλουν να συνεχίσουν απρόσκοπτα να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και την εξυπηρέτηση του κοινού και των πελατών τους και περιλαμβάνουν:

 

  • 24/7 ενημέρωση/εξυπηρέτηση και υποστήριξη του κοινού/πελατών
  • Διαχείριση τηλεφωνικών μηνυμάτων (τηλεγραμματεία)
  • Διαχείριση παραπόνων και εισηγήσεων κοινού/πελατών
  • Αποστολή μηνυμάτων (SMS,Viber,Email)

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο Evresis Call Center tel://+35722747000/ ή αποστέλλοντας email στο info@evresis.com.cy


 

Δειτε Επισης

Ανησυχεί και διαμαρτύρεται το ΕΒΕ Πάφου...Τουριστική περίοδος με την ξενοδοχειακή βιομηχανία σε απόγνωση
Τρία κυπριακά case studies φωτίζουν το μέλλον του BIM στο Cyprus Autodesk Forum 2025
Η τέχνη των μαθητών στο προσκήνιο: Άλλοι δέκα φιναλίστ του The Sovereign Art Foundation
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού GOLD: Η δυναμική και οι προκλήσεις του real estate στην Κύπρο
Η αυξημένη ζήτηση επιτάσσει επέκταση των εκπαιδευτικών υποδομών-Οι στοχευμένες λύσεις στο TechIsland Summit
Το IGC και ο πρωταγωνιστικός ρόλος της Eurobank για ενίσχυση εξωστρέφειας κυπριακών, ελληνικών και ινδικών επιχειρήσεων
Αναδεικνύοντας τη μαθητική δημιουργία: Δέκα φιναλίστ του διαγωνισμού από τον The Sovereign Art Foundation
Οι δηλώσεις των χορηγών των 17ων IN Business Awards(video)
Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ινδίας-Ελλάδας-Κύπρου: Νέα εποχή στους εμπορικούς, επενδυτικούς και οικονομικούς δεσμούς
Ειρήνη Πική: Ορόσημο η σύσταση του IGC-Πλατφόρμα για την προώθηση επενδύσεων και την οικονομική διασύνδεση