24/7 Από EVRESIS CALL CENTER
11:45 - 17 Μαρτίου 2020

Λαμβάνοντας υπόψη τις έκτακτες συνθήκες που επικρατούν αυτή την περίοδο στη χώρα μας, τους περιορισμούς που έχουν ανακοινωθεί και οι οποίοι έχουν ως αποτέλεσμα την δημιουργία λειτουργικών προβλημάτων σε υπηρεσίες, οργανισμούς, ιδρύματα και εταιρείες, το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας EVRESIS ανακοινώνει την προσφορά υπηρεσιών συνεχούς ωραρίου εργασίας 24/7, μέχρι την ομαλοποίηση των συνθηκών.
Οι υπηρεσίες αυτές απευθύνονται σε οργανισμούς, ιδρύματα και εταιρείες που θέλουν να συνεχίσουν απρόσκοπτα να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και την εξυπηρέτηση του κοινού και των πελατών τους και περιλαμβάνουν:
- 24/7 ενημέρωση/εξυπηρέτηση και υποστήριξη του κοινού/πελατών
- Διαχείριση τηλεφωνικών μηνυμάτων (τηλεγραμματεία)
- Διαχείριση παραπόνων και εισηγήσεων κοινού/πελατών
- Αποστολή μηνυμάτων (SMS,Viber,Email)
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο Evresis Call Center tel://+35722747000/ ή αποστέλλοντας email στο info@evresis.com.cy