Γ. Μούσκας: Η ναυτιλία θα ανακάμψει σύντομα

Οι πλοιοκτήτες, ιδιαίτερα τα τελευταία δύο χρόνια, δεν είναι σε θέση να προχωρήσουν σε παραγγελίες νέων πλοίων τα τελευταία χρόνια, καθώς οι ναυτιλιακές αγορές δεν το επιτρέπουν, υπογράμμισε ο Γιώργος Μούσκας, Director της Olympia Ocean Carriers Ltd.

Ωστόσο, εξέφρασε την εκτίμηση ότι εντός των αμέσως επόμενων ετών, δηλαδή από τα μέσα του 2021 ή στις αρχές του 2020 θα παρατηρηθεί βελτίωση και ανάκαμψη στον τομέα της ναυτιλίας.

Το πρόβλημα άρχισε πριν την πανδημία
Μιλώντας στο πλαίσιο του 4ου Business Leaders Summit, τόνισε ότι τα εμφανή προβλήματα στις εμπορικές σχέσεις Κίνας και ΗΠΑ ή μεταξύ ΕΕ και Κίνας δεν βοηθούν καθόλου τη ναυτιλία και τις μεταφορές, εκφράζοντας την παράλληλα την ελπίδα ότι με την αλλαγή στην ηγεσία αυτών των χωρών θα βελτιωθούν τα δεδομένα.

 

Διαβάστε ακόμα: Παράπονα για online αγορές εν μέσω κορωνοϊού


Διαβάστε ακόμα: Έλενα Γαλανού: Τα αλκοολούχα δεν θα χαθούν, θα προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις
 

Αναφερόμενος στην πανδημία, έκανε λόγο για προκλήσεις, οι οποίες επέφεραν δραματικές επιπτώσεις στο παγκόσμιο εμπόριο και τις μεταφορές. «Το χειρότερο σημείο για μας ήταν οι πρώτοι πέντε μήνες της φετινής χρονιάς, με την υποχώρηση στον κλάδο να αρχίζει από την Κίνα, πριν καν η πανδημία χτυπήσει την Ευρώπη», είπε σχετικά.

«Με στόχο να κάνουμε τον κάθε εργαζόμενο να νιώσει ασφαλή, δώσαμε την επιλογή εργασίας είτε από το σπίτι είτε από το γραφείο, με αποτέλεσμα το 60-70% των υπαλλήλων να εργάζονται από το σπίτι και οι υπόλοιποι από το γραφείο», ανέφερε σχετικά με τις αλλαγές στο μοντέλο εργασίας,

Δύσκολη περίοδος για τα πληρώματα
Εντούτοις, για τα πληρώματα, τα μέλη των οποίων υποβάλλονταν σε διαρκείς ελέγχους και αναγκαστικά παρέμειναν στα πλοία λόγω των περιοριστικών μέτρων, φαίνεται να ήταν μία αρκετά δύσκολη περίοδος. 

Όπως αναγνώρισε ο κ. Μούσκας, το σημαντικότερο σχετικό πρόβλημα είναι η αλλαγή πληρωμάτων μετά τη λήξη των συμβάσεών τους, κάτι που δεν είναι εφικτό στα περισσότερα λιμάνια, καθώς οι εκάστοτε χώρες δεν επιθυμούν τα πληρώματα να εισέρχονται και να διακινούνται μέσω των λιμανιών ή των αεροδρομίων τους.

«Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το πλήρωμα να παραμένει στα πλοία για περίοδο εφτά έως εννέα μηνών. Τα πληρώματα είναι απαραίτητα και θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να επιστρέφουν στη χώρα τους και να αντικαθίστανται από νέα μέλη», επεσήμανε ο Director της Olympia Ocean Carriers Ltd.

Δειτε Επισης

Η εικόνα του Τύπου στην Κύπρο-Οι εκδοτικές επιχειρήσεις, οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επαγγελματίες στον χώρο
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας