Έλενα Γαλανού: Τα αλκοολούχα δεν θα χαθούν, θα προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις

Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια την εξέλιξη της πανδημίας ούτε και των μέτρων που θα χρειαστεί να εφαρμοστούν είτε σε διεθνές είτε σε τοπικό επίπεδο, επεσήμανε η Έλενα Γαλανού, Managing Director της Othon Ghalanos Group.

«Ως εταιρεία διανομής βλέπουμε ότι η δυναμική των πωλήσεών μας ξεκινά από τη ψυχολογία του καταναλωτή υπό το πρίσμα του Covid-19», τόνισε, μιλώντας στο 4ο Business Leaders Summit.

Οι καταναλωτές εξοικονομούν και αποπληρώνουν
Επικαλούμενη πρόσφατες μελέτες που πραγματοποιήθηκαν εντός Αυγούστου και Σεπτεμβρίου, ανέφερε ότι διαπιστώνεται το γεγονός ότι οι καταναλωτές αναμένουν να ζήσουν με τον κορωνοϊό για αρκετούς μήνες ακόμα και ότι, λόγω της αβεβαιότητας για το μέλλον, οι αγορές σε όλο το φάσμα των καταναλωτικών προϊόντων θα περιοριστούν περαιτέρω στο άμεσο μέλλον, καθώς οι καταναλωτές επιλέγουν να εξοικονομήσουν και να αποπληρώσουν τα χρέη τους αντί να δαπανήσουν.

Διαβάστε ακόμα: Παράπονα για online αγορές εν μέσω κορωνοϊού
 

Διαβάστε ακόμα: Γ. Μούσκας: Η ναυτιλία θα ανακάμψει σύντομα

 

Θα διαμορφωθεί στις νέες απαιτήσεις ο τομέας των αλκοολούχων
Ωστόσο, όπως είπε, παλαιότερη έρευνα ανέδειξε ότι ιστορικά, σε περιόδους κρίσης, οι καταναλωτές πίνουν περισσότερο. «Συνεπώς ο τομέας των αλκοολούχων ποτών στην Κύπρο, παρά τις απώλειες εξαιτίας της συνεχιζόμενης έλλειψης τουρισμού, δεν αναμένεται να χαθεί, αλλά θα διαμορφωθεί έτσι ώστε να αντικατοπτρίζει τις καινούργιες απαιτήσεις των Κυπρίων καταναλωτών», ανέφερε σχετικά.

Επανεξέταση κόστους και εξασφάλιση ρευστότητας 
Εξηγώντας ότι ο τομέας των οινοπνευματωδών και των κρασιών στην Κύπρο όπως και παγκοσμίως έχει επηρεαστεί σημαντικά λόγω της πανδημίας, πρόσθεσε ότι το lockdown, τα μετέπειτα μέτρα προφύλαξης από τον Covid-19 που υιοθετήθηκαν στους χώρους εστίασης, φιλοξενίας και διασκέδασης, καθώς και η συνεχιζόμενη απουσία του τουρισμού είχαν ως αποτέλεσμα την απώλεια πωλήσεων για τις εταιρείες του κλάδου.

Στο πλαίσιο αυτό, μέσω της έγκαιρης και προσεκτικής αξιολόγησης των οικονομικών συνθηκών για φέτος και για τα επόμενα οικονομικά έτη, λαμβάνοντας υπόψη και την αναμενόμενη επανεκκίνηση του τουρισμού, ο όμιλος εταιρειών Othon Ghalanos είχε προγραμματίσει από την αρχή της κρίσης τα επόμενα βήματά του για να καταφέρει να ανταποκριθεί επιτυχώς και σε αυτή την πρόκληση.

«Ανάμεσά τους η αυστηρή τήρηση πρωτοκόλλων για διασφάλιση της υγείας του προσωπικού και των πελατών, η επανεξέταση του κόστους και της αξίας της κάθε εμπορικής και μη δραστηριότητας και την εξασφάλιση της ρευστότητας μέσω σωστής διαχείρισης, αλλά και η συνεχιζόμενη βελτίωση του επαγγελματικού μοντέλου υιοθετώντας κατάλληλες εταιρικές συνεργασίες για ανταπόκριση στη νέα πραγματικότητα», σημείωσε η κ. Γαλανού.

Ταυτόχρονα η εταιρεία επένδυσε στην αξιοποίηση των ανταγωνιστικών συγκριτικών πλεονεκτημάτων που είναι η μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία στην ανάπτυξη οινοπνευματωδών και κρασιών στην κυπριακή αγορά ως ο παλαιότερος διανομέας τέτοιων προϊόντων στο νησί, η διατήρηση αποθεμάτων σε άριστη κατάσταση σε αποθήκες ελεγχόμενης θερμοκρασίας και η διατήρηση πολλών δεκαετιών σχέσης με τη μεγάλη πλειοψηφία των συνεργατών της.

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls