Ευαγόρας Χαραλάμπους: Η υψηλή ωρολογοποιία αλλάζει

Ο τομέας της υψηλής ωρολογοποιίας θα αλλάξει πολύ τα επόμενα χρόνια, καθώς όλα τα brands θα μειώσουν αισθητά την παραγωγή τους, κάτι που θα επηρεάσει το investment value μίας αγοράς του είδους, σημειώνει ο Ευαγόρας Χαραλάμπους, γενικός διευθυντής της Vassos Eliades Accessories & Vassos Eliades Very Exclusive Accessories.

Ταυτόχρονα, εξηγεί ότι παρόλο που το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα τελευταία χρόνια, λειτουργούσε ως αρνητικός παράγοντας για τον τομέα, εντούτοις, πλέον ο τροχός αυτός έχει γυρίσει, καθώς λόγω της χαμηλής διαθεσιμότητας, ο πελάτης είναι πιο αποφασισμένος να πληρώσει τη σωστή τιμή για να πάρει αυτό που θέλει.

Καταρχάς, ποια είναι η διαφορά των Vassos Eliades Accessories (VEΑ) και Vassos Eliades Very Exclusive Accessories (VEX);
H VEΑ ασχολείται με τα brands, τα οποία βρίσκονται εντός των καταστημάτων Very Exclusive. Σε αρκετές περιπτώσεις, μέσω αυτών των brands λειτουργούμε ως αποκλειστικοί αντιπρόσωποι. Η VEX ασχολείται αποκλειστικά με τις boutiques Swarovski και Montblanc.

 

Διαβάστε ακόμα: Ακίνητα πέραν των €3 εκατ. πουλά η Altamira

Διαβάστε ακόμα: O πλουσιότερος Τουρκοκύπριος στον κόσμο


Ποια καταστήματα βρίσκονται σήμερα υπό την ευθύνη σας;
Σήμερα υπάρχουν τέσσερις boutiques Very Exclusive, δύο Montblanc, όπως, επίσης, επτά Swarovski και μία Very Precious, που βρίσκεται εντός του ξενοδοχείου Radisson Blu στη Λάρνακα.

Μιλήστε μας λίγο για τον όμιλο και τη στρατηγική σας στον τομέα του high end watches, jewellery & accessories retail. 
Πάντοτε προσπάθεια και στρατηγική μας τα τελευταία χρόνια είναι να αποδώσουμε την έννοια που αποκαλούμε,  the Cartier experience. Αυτό δεν αποτελεί στόχο μόνο των καταστημάτων Very Exclusive, τα οποία ασχολούνται με την υψηλή ωρολογοποιία, αλλά κι εκείνων της Montblanc και της Swarovski.

Πόσο έχουν αλλάξει οι συνήθειες και οι προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού τα τελευταία χρόνια;
Τα γούστα του κοινού έχουν διαμορφωθεί αισθητά. Απόλυτα, πλέον, μπορεί κάποιος να πει ότι ζούμε σήμερα στον κόσμο των brands. Το κοινό, μέσω βεβαίως και των social media, είναι ενημερωμένο για τα προϊόντα, τις τιμές, καθώς και τις καινούργιες τάσεις της μόδας. Τα τελευταία χρόνια δε, παρατηρείται και από τα brands μια έξαρση από πληροφορίες, που δίνονται στο κοινό με προσανατολισμούς σε συγκεκριμένα προϊόντα.   

Πώς βλέπετε να διαμορφώνεται ο τομέας του high end watches, jewellery & accessories retail στην Κύπρο την επόμενη πενταετία; 
Ο τομέας της υψηλής ωρολογοποιίας θεωρώ ότι θα αλλάξει πολύ τα επόμενα χρόνια, καθώς όλα τα brands θα μειώσουν κατά πολύ την παραγωγή τους. Τα προηγούμενα χρόνια ήταν ανεξέλεγκτη από όλες τις μάρκες, κάτι που επηρέασε το investment value μίας αγοράς του είδους.                                                                                

Τα επόμενα χρόνια, τα ρολόγια που θα είναι διαθέσιμα, σίγουρα δεν θα εξυπηρετούν τη ζήτηση και ως επακόλουθο το investment value θα ανέβει κατακόρυφα.

Πώς το ηλεκτρονικό εμπόριο επηρεάζει τον τομέα σας;
Το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα τελευταία χρόνια, λειτουργούσε ως αρνητικός παράγοντας για εμάς, καθώς η υπερβολική παραγωγή από τη βιομηχανία μπορούσε να εξυπηρετήσει χαμηλότερες τιμές, εάν αγόραζε κανείς από το διαδίκτυο. Πλέον, όμως, ο τροχός αυτός έχει γυρίσει, καθώς λόγω της χαμηλής διαθεσιμότητας, ο πελάτης είναι πιο αποφασισμένος να πληρώσει τη σωστή τιμή για να πάρει αυτό που θέλει κι εμείς λειτουργούμε ως exclusive retailer.

Who is who
Ο Ευαγόρας Χαραλάμπους είναι στέλεχος του Ομίλου Vassos Eliades από το 2001, όπου άρχισε ως brand manager για το τμήμα υψηλής ωρολογοποιίας. Το 2015 ανέλαβε γενικός διευθυντής των Vassos Eliades Accessories και Vassos Eliades Very Exclusive Accessories. 

Η συνέντευξη δημοσιεύθηκε στο τεύχος Αυγούστου του περιοδικού IN Business.

Δειτε Επισης

Μαρία Παναγιώτου: Υπάρχει ενδιαφέρον για το e-κοφίνι, ξεπέρασαν τους 1200 οι συμμετέχοντες
Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές