Π. Καλαμπόκας: Η καθημερινή έμπνευση ενός store manager

Πολλά πράγματα ταυτόχρονα έχει να διεκπεραιώσει ταυτόχρονα ένας store manager, στο πλαίσιο μιας ρουτίνας καθημερινών δραστηριοτήτων η οποία τηρείται στο κατάστημα και πάνω της χτίζεται η ομαλή λειτουργία του.  Στις κύριες αρμοδιότητές του store manager του Famous Sports Πάφου, Παναγιώτη Καλαμπόκα περιλαμβάνονται η σωστή παρουσίαση των εμπορευμάτων, η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών και η μεγιστοποίηση των πωλήσεων. Ακόμα, ο έλεγχος για τυχόν βλάβες, δυσλειτουργίες, θέματα καθαριότητας και γενικής εικόνας του καταστήματος είναι από τα πρώτα που κοιτάζει καθημερινώς. 

Σφαιρική ενημέρωση
Σημαντικό κομμάτι της δουλειάς του αποτελεί η αλληλογραφία, μέσω της οποίας επικοινωνεί με την υπόλοιπη εταιρεία. Αυτή περιλαμβάνει ενημέρωση και οδηγίες από τη διεύθυνση, αιτήματα άλλων καταστημάτων για διακινήσεις προϊόντων, πληροφόρηση της ομάδας για τον στόχο των πωλήσεων της ημέρας, προωθητικές κινήσεις, τυχόν εκκρεμότητες από την προηγούμενη και το πρόγραμμα των εργασιών που πρέπει να διεκπεραιώσει η ομάδα.


Διαβάστε ακόμα: Κωνσταντίνος Ηροδότου: Γεννημένος για Διοικητής της Κεντρικής Τράπεζας


Διαβάστε ακόμα: Πρακτική άσκηση για φοιτητές ναυτιλιακών στην DP World Limassol

 

Καθημερινή έμπνευση 
Ο μάνατζερ ενός καταστήματος, σύμφωνα με τον ίδιο, πρέπει πρώτα από όλα να εμπνέει την ομάδα. Να είναι δραστήριος, διαδραστικός και να παίρνει γρήγορα σωστές αποφάσεις, να κάνει σωστή διαχείριση του χρόνου με ορθές προτεραιότητες. Επίσης, να είναι προσαρμοστικός, ευέλικτος, έντιμος, ειλικρινής και δίκαιος.

Διαχείριση υπό πίεση 
Η διαχείριση του καταστήματος όταν υπάρχει πίεση είτε αυτή προέρχεται από εσωτερικό όγκο εργασιών - περίοδοι παραλαβής εμπορευμάτων και προετοιμασίας τους για έκθεση στο κατάστημα -, είτε από αυξημένη προσέλευση πελατών, αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση για τον ίδιο. «Είναι το σημείο που θα αξιολογήσεις αν κάνεις καλά τη δουλειά σου, βλέπεις τις δυνατότητες όλης της ομάδας σου, φανερώνονται όλα τα δυνατά σημεία αλλά και οι τυχόν αδυναμίες», τονίζει. 

Τι αγαπά και τι όχι 
Κάτι που απολαμβάνει στη δουλειά του είναι η συνεχής επαφή και η γνωριμία με νέους πελάτες. Ακόμα, το να δίνει την ιδανική λύση στις ανάγκες των ανθρώπων που μπαίνουν στο κατάστημά του είναι για τον ίδιο αξία ανεκτίμητη. Την ίδια ώρα, στα καλύτερά του δεν περιλαμβάνει τη διαχείριση προβλημάτων, ειδικά όταν η λύση τους εξαρτάται από τρίτους ή αποδεικνύεται χρονοβόρα. 

Η δυνατή ομάδα
Το γεγονός ότι δημιούργησε μια πολύ δεμένη και δυνατή ομάδα με ομοιογένεια κι άριστα εκπαιδευμένη σε όλα τα επίπεδα, θεωρεί πως είναι το δυνατό του σημείο.

ΑΜ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ
Η εταιρεία αντιπροσωπεύει τη Reebok στην Κύπρο ως Reebok Cyprus από το 1986, ενώ από το 1992 φέρει την ονομασία ΑΜ Παπακυριακού. Στην πορεία ήρθε η προσθήκη νέων αναγνωρισμένων αντιπροσωπειών στον αθλητικό και casual χώρο, όπως, Champion, Speedo, BodyTalk, Asics, FitFlop, Quicksilver και Roxy. Ταυτόχρονα επεκτείνεται και στη λιανική αγορά, με αθλητικά καταστήματα κάτω από την επωνυμία Famous Sports. 

Το ρεπορτάζ δημοσιεύθηκε στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού IN Business

Δειτε Επισης

Μαρία Παναγιώτου: Υπάρχει ενδιαφέρον για το e-κοφίνι, ξεπέρασαν τους 1200 οι συμμετέχοντες
Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές