Powered by

Blue Air: Έτσι αλλάζει η αεροπορική βιομηχανία

Μετά από μια παρουσία περισσότερων από δέκα ετών στην Κύπρο, η Blue Air είναι μία από τις πιο δημοφιλείς αεροπορικές εταιρείες στο νησί. Με τοπικό πλήρωμα και προορισμούς εξατομικευμένους, ο αερομεταφορέας έκανε τη Λάρνακα περιφερειακό του κόμβο και βοήθησε στη διαμόρφωση του τουριστικού κλάδου. Ο διευθύνων σύμβουλος της Blue Air, Carsten Schaeffer, μιλά για τον τομέα των αερομεταφορών και πώς μπορούν οι αεροπορικές εταιρείες να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των Κυπρίων επιβατών.
 
Ο Carsten Schaeffer εντάχθηκε στην Blue Air τον Δεκέμβριο του 2018, μετά από 30 χρόνια σταδιοδρομίας στον ταξιδιωτικό κλάδο. Από την 1η Απριλίου 2019 εκτελεί καθήκοντα εμπορικού διευθυντή της Blue Air.
 
Πώς άλλαξε η αεροπορική βιομηχανία στην Κύπρο την τελευταία δεκαετία;
Ο κλάδος των αερομεταφορών παρουσιάζει ραγδαία ανάπτυξη σε παγκόσμιο επίπεδο και η βιομηχανία ακολουθεί την ίδια τάση στην Κύπρο. Και αυτό είναι καλό! Πετάμε πιο συχνά, έχουμε μια μεγαλύτερη επιλογή προορισμών, οι ναύλοι είναι πιο προσιτοί. Ο τομέας των αερομεταφορών στην Κύπρο γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστικός. Πέρσι, τα αεροδρόμια - Λάρνακα και Πάφος - υποδέχτηκαν σχεδόν 11 εκατομμύρια επιβάτες, κάτι το οποίο αντικατοπτρίζει την 6,7% αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Για το 2019 περιμένουμε ακόμη περισσότερους επιβάτες να ταξιδέψουν εντός και εκτός Κύπρου και το σίγουρο είναι ότι θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες τους.
 
Διαβάστε ακόμα: Γ. Μουντής: Το πλάνο διαδοχής στις οικογενειακές επιχειρήσεις
 
Πώς βλέπετε το μέλλον της αεροπορικής βιομηχανίας στην Κύπρο;
Κατά την τελευταία δεκαετία η αεροπορική βιομηχανία του νησιού έχει σημειώσει τεράστια εξέλιξη. Οι ευκαιρίες απασχόλησης στον τομέα αυξάνονται, η εθνική στρατηγική για την τουριστική βιομηχανία είναι επίσης ενθαρρυντική, η ζήτηση από τους επιβάτες μας είναι υψηλότερη από ποτέ. Η αεροπορική βιομηχανία θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και να μεταμορφώνει την Κύπρο. Και δεδομένου ότι η Κύπρος είναι ένα νησί, αυτό υποστηρίζει την αεροπορική βιομηχανία. Δυστυχώς, υπάρχουν και κάποια σκοτεινά σύννεφα στον ορίζοντα, που δημιουργούνται από την πολιτική κατάσταση στους βασικούς προορισμούς. Η έλλειψη συναίνεσης για το Brexit αποτελεί πρόκληση για την αεροπορική βιομηχανία και παρακολουθούμε προσεκτικά τα αναπτυσσόμενα γεγονότα. Όπως και σε κάθε άλλη επιχείρηση, στο τέλος της ημέρας πρέπει να εξασφαλίσουμε την αποδοτικότητά μας. Και, ας μην ξεχνάμε, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν ήδη ένα μικρό περιθώριο κέρδους. Αξιολογούμε συνεχώς τα τμήματα της αγοράς μας και προσπαθούμε να διατηρήσουμε την κερδοφορία των εργασιών μας. Ωστόσο, με όλη αυτή την αβεβαιότητα, πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι να πάρουμε τις σωστές αποφάσεις για το μέλλον της εταιρείας μας.
 

Διαβάστε ακόμα: Ρένος Ιωαννίδης: Η KPMG ενώνει την «ατμομηχανή» της οικονομίας

 
Τι οδηγεί τους Κύπριους να κλείσουν πτήσεις με την Blue Air έναντι άλλων αεροπορικών εταιρειών;
Οι Κύπριοι ταξιδιώτες μας είναι αρκετά απαιτητικοί και οι προσδοκίες τους είναι υψηλότερες από ποτέ. Κατανοούμε τη σημασία της παροχής δυνατότητας στους επιβάτες να προσαρμόσουν το ταξίδι τους όσο το δυνατόν περισσότερο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο προσπαθούμε πάντα να προσφέρουμε όχι μόνο τους καλύτερους ναύλους και τις πιο βολικές πτήσεις, αλλά και τις υπηρεσίες που μπορούν να επιλέξουν από αυτές, για να καλύψουν τις ανάγκες και τον προϋπολογισμό τους. Είμαστε πολύ περήφανοι που η αεροπορική εταιρεία μας έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των Κυπρίων επιβατών.
 
Ποια είναι τα πιο δημοφιλή δρομολόγια της εταιρείας σας;
Οι επιβάτες μας ταξιδεύουν από τη Λάρνακα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λονδίνο, Μπέρμιγχαμ και Βουκουρέστι. Κάναμε το καλύτερο δυνατό για να κάνουμε το πρόγραμμα πτήσεων όσο το δυνατόν πιο προσπελάσιμο.  Με την αύξηση των επαγγελματιών ταξιδιών και εκείνων που ταξιδεύουν για να δουν φίλους και συγγενείς, υπάρχει μια πραγματική σημασία για δρομολόγια με σύνδεση.  Σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά, στόχος μας είναι να πείσουμε τον κόσμο ότι δεν είμαστε μόνο η καλύτερη επιλογή όσον αφορά την ασφάλεια, την άνεση και το κόστος, αλλά και όσον αφορά την ικανοποίηση των υψηλών προσδοκιών τους.
 
Τι μπορείτε να μας πείτε για τη συνεργασία σας με τη Cyprus Airways;
To φιλικό προσωπικό μας καλωσορίζει τους επιβάτες, καθώς μια άλλη ομάδα της Blue Air επικεντρώνεται στην ανάπτυξη των καλύτερων συνεργασιών. Αυτή η συμφωνία κοινού κωδικού μεταξύ της Blue Air και της Cyprus Airways είναι ένα από τα τελευταία έργα που προσφέρουν προστιθέμενη αξία στους πελάτες μας. Αρχικά εγκαινιάσαμε τη συμφωνία τον Δεκέμβριο και πριν από λίγες εβδομάδες αποφασίσαμε να την επεκτείνουμε και να ενισχύσουμε τη συνδεσιμότητα από τη Λάρνακα στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και το Ηράκλειο. Είναι συναρπαστικές ειδήσεις για τους επιβάτες μας, καθώς κερδίζουν περισσότερες ταξιδιωτικές επιλογές, διατηρώντας παράλληλα χαμηλές τιμές. Αυτή η συνεργασία ήταν επιτυχής από την αρχή και περισσότεροι από 11.000 επιβάτες έχουν ήδη κάνει κράτηση εισιτηρίου. Την άνοιξη αυτή έχουμε επεκτείνει επίσης την εταιρική σχέση με την Alitalia για ακόμα πιο προσιτούς προορισμούς.
 
Ποια είναι η στρατηγική της αεροπορικής σας εταιρείας στην Κύπρο φέτος;
Είμαστε εδώ για να συνδέσουμε τους επιβάτες μας με τις οικογένειες, τους φίλους, τις επιχειρηματικές ευκαιρίες και τους προορισμούς που τους ενδιαφέρουν περισσότερο. Ο βραχυπρόθεσμος στόχος μας είναι να προωθήσουμε την Κύπρο ως προορισμό όλο το χρόνο και ήδη παρατηρήσαμε ότι όλο και περισσότεροι επιβάτες ταξιδεύουν στο νησί όχι μόνο για τις ηλιόλουστες παραλίες του, αλλά και για τους εντυπωσιακούς αρχαιολογικούς χώρους, τα γήπεδα γκολφ, τα θαλάσσια αξιοθέατα και τα καζίνο. Επιπλέον, εργαζόμαστε για να προσφέρουμε στους πελάτες μια ακόμη πιο προσαρμοσμένη εμπειρία με νέες υπηρεσίες. Ένα από τα μεγάλα έργα γύρω από την ενίσχυση της γκάμας προϊόντων μας είναι η σελίδα μας - www.blueairweb.com. Θέλουμε να επιτρέψουμε καλύτερες επιλογές εξυπηρέτησης και αυτοεξυπηρέτηση μέσω της ιστοσελίδας μας. Επιπλέον, εργαζόμαστε για την εισαγωγή μιας εφαρμογής Blue Air για τις τηλεφωνικές συσκευές.
 
Ποιο είναι το μήνυμά σας για τους μελλοντικούς σας επιβάτες;
Για τους περισσότερους ανθρώπους ο ουρανός είναι το όριο και για όσους αγαπούν την αεροπορία ο ουρανός είναι το σπίτι τους. Θα ήθελα να καλέσω τους μελλοντικούς επιβάτες μας, να γίνουν μέλη της οικογένειας Blue Air και να απολαύσουν το επόμενο ταξίδι τους στο αεροσκάφος μας.
 
 
 
* H συνέντευξη δημοσιεύθηκε στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού In Business
 

Δειτε Επισης

Minthis Resort: Πασχαλινή πολυτέλεια σε έναν παράδεισο εκλεπτυσμένης απόλαυσης
Κώστας Κουμής: Επιβεβαιώνεται η μεγάλη συνεισφορά του αθλητικού τουρισμού στην τουριστική οικονομία
Στο 50% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία το Πάσχα-Ετοιμάζονται για δύσκολη χρονιά οι ξενοδόχοι
WIZZ Experiences: Νέα πρόσθετη υπηρεσία για τους επιβάτες της Wizz Air
Στα €1,4 δισ. οι δαπάνες για ταξίδια Κυπρίων στο εξωτερικό το 2022
Ψηφίζουν εξωτερικό για τις πασχαλινές διακοπές τους οι Κύπριοι-Για 48ωρα οι κρατήσεις στο εσωτερικό
Ρεκόρ στις αφίξεις τουριστών κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο η Πορτογαλία
ΕΤΑΠ Λευκωσίας: Διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στο GreenHost Project
Απογειώθηκαν τα ταξίδια των Κυπρίων-Πού αποδίδεται η αύξηση και οι δημοφιλέστεροι προορισμοί
Λαμπερό reopening για το The Retail Village στο Nammos Limassol του Parklane Resort & Spa (pics)