Έτσι "τρέχει" το brand του το Runtastic

Το Runtastic ξεκίνησε ως ένα app - gps που καταγράφει στατιστικά στοιχείων δρομέων. Στην συνέχεια πρόσθεσε στην γκάμα του το runtastic results που υποστηρίζει τους αθλητές με προπονητικά προγράμματα εκγύμνασης. Το app έχει συνολικά 268 εκατ. λήψεις, ενώ κάθε μέρα γίνονται 150.000 λήψεις. Από το 2015 είναι μέρος του digital@adidas.

Για το πως το δημοφιλές app κτίζει το brand του μίλησε στο 6th Brand Congress, ο Johannes Knoll, Regional Manager Western Europe, Runtastic Gmbh, Austria της Runtastic.

Το Runstastic σύμφωνα με τον Knoll προωθεί το brand του με διάφορους τρόπους. Πρώτα μέσω του app με μηνύματα και με ειδοποιήσεις στο τηλέφωνο του χρήστη, ενώ άμεση επικοινωνία γίνεται και με αποστολή ενημερώσεων μέσω newsletter.

Σημαντική είναι και η παρουσία του brand στα social media με 5.5 εκατ. ακόλουθούς. Το brand προωθεί το περιεχόμενο του από 4 διαφορετικά Social Media, του Facebook, του Instagram, του Twitter, και του Youtube.

Σημαντικός πυλώνας επικοινωνίας της Runtastic είναι και το blog της. Με αναρτημένα πέραν των 4.400 άρθρων στο blog της , σε 7 διαφορετικές γλώσσες η Runtastic επικοινωνεί με 5 εκατ. διαφορετικούς χρήστες.

Η προώθηση του brand γίνεται ακόμη καλύτερα με συνεργασίες όπως αυτή του Μαραθωνίου του Βερολίνου, αλλά και η σύνδεση του με το παγκόσμιο δρομικό κίνημα των adidas runners.  

To Runstastic κάνει ακόμα πιο δυνατή την σχέση του με τους ακόλουθους του πραγματοποιώντας αθλητικά γεγονότα σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις.

Δειτε Επισης

Ενώνοντας Δυνάμεις για Προώθηση της Πολιτιστικής Κληρονομιάς μέσω της Επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης
Heritage Private School: Χρυσός προστάτης του περιβάλλοντος 2023
Πώς επιτυγχάνεται ένα αποτελεσματικό Διοικητικό Συμβούλιο-Πρώτη ανοικτή συζήτηση από EIMF
Nέος γενικός διευθυντής της MSPS Κύπρου ο Γιάννης Διονυσιάδης
Η τεχνητή νοημοσύνη και το μέλλον των Μ.Μ.Ε
Η Bioland Energy Group καθάρισε την παραλία Βορόκληνης
Consulco: Υψηλές αποδόσεις του London Credit Fund και το πρώτο τρίμηνο του 2024
Συζήτηση για ενιαία Εθνική Χρηματοπιστωτική Αρχή Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών
Η Λευκωσία υποδέχεται το 16ο Συνέδριο για την Εταιρική Βιωσιμότητα & Υπευθυνότητα