LOUIS HOTELS

Μεγάλη είναι η ευχαρίστηση που παίρνει ο καθένας μας, όταν επισκεπτόμαστε ένα χώρο με εύθυμη ατμόσφαιρα. Πόσω μάλλον σε ένα γεύμα σε εστιατόριο ή στις διακοπές μας σε ένα ωραίο ξενοδοχείο. Η πρώτη εντύπωση κάθε επισκέπτη αποκτάται από του ανθρώπους που εργάζονται εκεί. Γι’ αυτό είναι σημαντικό η διάθεση των υπαλλήλων και του προσωπικού από το κάθε εστιατόριο, ξενοδοχείο ή οποιοδήποτε άλλο χώρο που φιλοξενεί ανθρώπους να είναι ευχάριστη, έτσι ώστε να μεταδίδεται και στον επισκέπτη. Η ευγένεια, η υπευθυνότητα, η προθυμία είναι αυτά που θα κάνουν τον κάθε πελάτη να νιώσει ασφάλεια, ευχαρίστηση, ικανοποίηση, ζεστασιά.
Παρόλο που κατά κάποιον τρόπο «επιβάλλεται» οι υπάλληλοι να υιοθετούν μια συμπεριφορά που να ταυτίζεται με το πρόσωπο του οργανισμού που εκπροσωπούν, δεν είναι εύκολο στην επίτευξή του, καθώς χρειάζονται τη σωστή καθοδήγηση και την εμπειρία για να λειτουργήσουν σωστά.

Happy Faces in Happy Places
Οι αξίες των υπαλλήλων αποκτούνται όταν βρίσκονται στον πυρήνα της επιχείρησης, από τη διοίκηση μέχρι τον καταναλωτή. Η διοίκηση της Louis Hotels, ένας οργανισμός που στον πυρήνα του ασχολείται με την εξυπηρέτηση και την ικανοποίηση χιλιάδων ανθρώπων καθημερινά, σε 25 ξενοδοχειακές μονάδες και εστιατόρια εφαρμόζει το πρωτοποριακό πρόγραμμα Happy Faces in Happy Places. Με οδηγό το δεδομένο πως ο κάθε άνθρωπος περνάει τουλάχιστο το 1/3 της μέρας του στο χώρο εργασίας του, το πρόγραμμα εσωτερικής επικοινωνίας της Louis Hotels στοχεύει στη δημιουργία και διατήρηση «χαρούμενων προσώπων σε ένα ευχάριστο περιβάλλον». Η καλλιέργεια αξιών με εχέγγυο το well-being του προσωπικού, καθώς η διάθεση αντανακλάται στους πελάτες, στην Louis Hotels είναι προτεραιότητα. Mόνο έτσι δημιουργούνται κατάλληλες προϋποθέσεις για να προσφέρονται υψηλού επιπέδου υπηρεσίες αναψυχής.

Το πρόγραμμα 
Το πρόγραμμα στηρίζεται σε έξι βασικές αξίες, τις οποίες όλη η ομάδα της Louis Hotels κατάφερε να εντάξει στην καθημερινότητά της, δημιουργώντας ιδανικές συνθήκες εργασίας και προσφέροντας πιο γεμάτη ζωή ακόμα και εκτός εργασίας. Οι έξι πυλώνες και η προσπάθεια για μετατροπή του εργασιακού περιβάλλοντος σε «έναν ευχάριστο χώρο με χαρούμενα πρόσωπα» περιλαμβάνουν: εργασία με πάθος, ταπεινοφροσύνη, τήρηση των υποσχέσεων, ευγένεια, σεβασμό, φιλικότητα και χαμόγελο. Οι έξι βασικές αξίες της Louis Hotels προσφέρουν στο προσωπικό αισιοδοξία και έμπνευση. Ταυτόχρονα δημιουργούν εύθυμη εικόνα στα μάτια του επισκέπτη και μετατρέπουν τη Louis Hotels στο πιο «happy place» για κάθε εργαζόμενο. Με βαθιά ριζωμένες τις έξι αξίες, η Louis Hotels καταφέρνει να πετυχαίνει ψηλά ποσοστά στον βαθμό ικανοποίησης των πελατών της, διασφαλίζοντας πάντα την άψογη εμπειρία φιλοξενίας στους επισκέπτες της.
Οι αξίες της Louis Hotels που αντανακλώνται στο πρόγραμμα  Happy Faces in Happy Places 

Be passionate –  να έχουμε πάθος
Δεν περνάμε απλώς την ώρα μας στο χώρο εργασίας μας. Παράγουμε έργο με πάθος. Κάνουμε το κάτι παραπάνω για τους πελάτες μας και για τους εαυτούς μας. Επιδεικνύουμε ατελείωτο ζήλο για βελτίωση και λειτουργούμε ως παράδειγμα προς μίμηση. Δίνουμε τον εαυτό μας και είμαστε περήφανοι για την εταιρεία μας, η οποία για πάνω από 80 χρόνια φημίζεται επειδή βάζει τον πήχη ψηλά και πάντα τον προσπερνά. Το πάθος μας είναι μεταδοτικό και όσοι μας περιβάλλουν το αισθάνονται έντονα.

Be humble – να είμαστε ταπεινοί
Είμαστε πρώτοι στη δουλειά μας αλλά συμπεριφερόμαστε σαν να είμαστε δεύτεροι. Δεν νομίζουμε ότι τα ξέρουμε όλα και δεν υποβαθμίζουμε τους άλλους. Έχουμε μεν εξαιρετικά αποτελέσματα, αλλά την ίδια ώρα αφήνουμε τους άλλους να μιλούν για εμάς.

Keep your promises – κρατάμε τις υποσχέσεις μας
Έχουμε τεράστια ευθύνη προς τους άλλους. Είτε για το προσωπικό και τους προμηθευτές, οι οποίοι αναμένουν τις πληρωμές τους τέλος του μήνα, είτε για τους πελάτες που αναμένουν να λάβουν τις υπηρεσίες που πλήρωσαν, είτε για τους ιδίους τους συνάδελφους μας. Ό,τι υποσχόμαστε γίνεται, αλλιώς ο λόγος μας δεν θα είχε αξία.

Be friendly & kind – να είμαστε φιλικοί και ευγενικοί
Δεν είναι αναγκαίο να γίνουμε όλοι φίλοι μεταξύ μας. Όταν όμως έχουμε κάτι έντονο να πούμε σε κάποιον, το κάνουμε εκπέμποντας τουλάχιστον φιλικότητα. Μιλάμε με αληθοφάνεια, με τρόπο που δεν θίγουμε την προσωπικότητα και την αξιοπρέπεια του άλλου. Η φιλική συμπαράσταση προς τους συναδέλφους μας θεωρείται δεδομένη, ειδικά όταν βλέπουμε πως την έχουν ανάγκη.

Respect one another – να σεβόμαστε τον άλλο
Δεν διακόπτουμε τον άλλο όταν εργάζεται ή όταν μιλά, δεν εξασκούμε πίεση άσκοπα. Η συμπεριφορά μας μετρά. Σεβασμός σημαίνει απόλυτη αποφυγή διακρίσεων και σωματικών/συναισθηματικών παρενοχλήσεων προς τους συναδέλφους μας.

Laugh often – να γελάμε συχνά
Δεν νοείται εργασιακός χώρος όπου να μην υπάρχουν χαμόγελα. Είτε χαμογελάμε είτε είμαστε σκυθρωποί η δουλειά μας πρέπει να γίνει, άρα ας γίνει με χαμόγελο. Είναι ωραία να χαμογελάμε εν ώρα δουλειάς, να γελάμε κάθε τόσο και να αστειευόμαστε. Ένας χώρος χωρίς χαμόγελο καταντά βαρετός.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Διεύθυνση: Αχαιών 1, 2413, Έγκωμη, Λευκωσία
Τηλέφωνο: 22 588211
Ιστοσελίδα: www.louishotels.com

Δειτε Επισης

PARIMATCH
TSYS
UCLan Cyprus
Starbucks Coffee Company
PAFILIA
LOUIS HOTELS
Hellenic Tzilalis (Cyprus) Ltd
Όμιλος PHC
Best companies to work for: Περιζήτητοι εργοδότες