Loyalty and Rewards Conference, 3 Οκτωβρίου 2018

Ευρηματικότητα, πρωτοτυπία, διάθεση για ξάφνιασμα, επιβράβευση, έκπληξη και μια φρέσκια ματιά στη σχέση καταναλωτή-επιχείρησης. Αυτό ζητά ο σύγχρονος πελάτης και προς αυτή την κατεύθυνση προσανατολίζονται οι μοντέρνες εταιρείες που ακούνε κι ανταμείβουν το κοινό τους, μέσω των προγραμμάτων Πιστότητας (loyalty). Σε μια έντονη και φευγαλέα πραγματικότητα, όπου όλα βιάζονται, όλα μοιάζουν προσωρινής διάρκειας και ο ανταγωνισμός έχει μεταφερθεί σε άλλα επίπεδα, η διατήρηση κι ενίσχυση των εμπορικών κι εταιρικών σχέσεων με τους πελάτες είναι ίσως ο ακρογωνιαίος λίθος για την ευημερία των οργανισμών. Ιδίως στους κλάδους του Λιανικού Εμπορίου, των Χρηματοοικονομικών και του Τουρισμού, η σχέση καταναλωτικού κοινού κι επιχείρησης είναι όχι μόνο αμοιβαία αλλά και διαδραστική πλέον.
 
Όλα τα παραπάνω με απτά παραδείγματα, τεχνικές και μεθόδους, θα αναλυθούν στο «Συνέδριο Loyalty & Rewards» που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία.
 
Ευχάριστες, ιδιαίτερες και θετικές εταιρικές πρακτικές, που σχεδιάστηκαν και υλοποιούνται με στόχο τη σύσφιξη κι ανανέωση σχέσεων με τους πελάτες μέσω των Προγραμμάτων Πιστότητας κι Ανταμοιβής, έρχονται στο προσκήνιο για να εντυπωσιάσουν. Το Συνέδριο θα εστιάσει όχι μόνο στα μοντέλα επιβράβευσης, μα και στις ευκαιρίες που δημιουργούν τα ίδια τα brands για μια διαφορετική και πολύ πιο προχωρημένη επικοινωνία με τους πελάτες. Η αλληλεπίδραση και το αίσθημα ανοιχτού διαλόγου με το κοινό, το οποίο λαμβάνει πίσω κίνητρο κι επιβράβευση, είναι στρατηγικές που αποσκοπούν στη διατήρηση του πελατολογίου, μιλώντας όμως στη γλώσσα του Σήμερα και με διάθεση εξωστρέφειας.
 
Θεματολογία Συνεδρίου
  • Loyalty Trends
  • Loyalty System Overview
  • The key factors of the next phase of loyalty programmes
  • Big Data Analysis and Personalization
  • Brand VS Retailer – Engagement with brand
  • Customer Experience – The Customer Revolution is here
  • Customer Data and privacy including GDPR
  • Case Studies: Retail, Financial, Travel Industry
 
Ακροατήριο Συνεδρίου
Το Συνέδριο απευθύνεται προς διευθύνοντες συμβούλους, Οικονομικούς διευθυντές, Εμπορικούς διευθυντές, διευθυντές Προμηθειών, brand managers και στελέχη από επιχειρήσεις που ασχολούνται με το Λιανικό Εμπόριο. Πιο συγκεκριμένα, απευθύνεται προς:
  • Εμπορικές Εταιρείες
  • Εταιρείες Λιανεμπορίου - Υπεραγορές
  • Πολυκαταστήματα - Καταστήματα
  • Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης
  • Εμπορικές Τράπεζες
  • Εταιρείες Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής
  • Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς
  • Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης
  • Σύμβουλους Επιχειρήσεων
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Θεματολογία του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ

Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ
 
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ
Κύριος Χορηγός: PWC
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό Gold, περιοδικό IN Business και REPORTER
 
Για περισσότερες πληροφορίες κι Εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com 
 

Δειτε Επισης

Προειδοποιούν οι επόπτες... Παραμένουν αυξημένοι οι κίνδυνοι για το χρηματοπιστωτικό σύστημα της Ε.Ε.
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης
Heritage Private School: Χρυσός προστάτης του περιβάλλοντος 2023
Βγάζει ξανά στην...αναφορά την Kition ο Χριστοδουλίδης-«Το κράτος δεν μπορεί να εκβιάζεται από οποιονδήποτε»
Νέο αίμα στην αγορά εργασίας με διεύρυνση της πρόσβασης φοιτητών από τρίτες χώρες
Τράπεζα Κύπρου: Στο Δ.Σ. Christian Philipp Hansmeyer και William Stuart
Ψηφίζουν εξωτερικό για τις πασχαλινές διακοπές τους οι Κύπριοι-Για 48ωρα οι κρατήσεις στο εσωτερικό
Πώς επιτυγχάνεται ένα αποτελεσματικό Διοικητικό Συμβούλιο-Πρώτη ανοικτή συζήτηση από EIMF
Πέρασε από το Υπουργικό ο Εθνικός Οργανισμός Ανάπτυξης-Κλείνει κενά στη χρηματοδότηση των επιχειρήσεων