Leroy Merlin: Όλα ανοικτά για δεύτερο κατάστημα στην Κύπρο

Ανοικτό το ενδεχόμενο ανοίγματος δεύτερου καταστήματος στην Κύπρο, αφήνει η Leroy Merlin, με πιθανή πόλη επιλογής τη Λεμεσό. Σε συνέντευξη του στο InBusinessNews, ο νέος Store Manager της Leroy Merlin Κύπρου, Δημήτρης Κατωπόδης, αποκαλύπτει ότι η εταιρεία εξετάζει όλα τα ενδεχόμενα και εφόσον προκύψει μια καλή ευκαιρία για άνοιγμα δεύτερου καταστήματος στην Κύπρο, είτε στη Λεμεσό  είτε σε άλλη πόλη, τότε πιθανότατα θα προχωρήσει σε αυτή την κίνηση. Παράλληλα, τόνισε, η εταιρεία εστιάζει στην εδραίωση του καταστήματος της στην κυπριακή αγορά. Αναφέρεται παράλληλα στη σημασία του τμήματος οικοδομικών υλικών για το Leroy, όπως και στη διεύρυνση της αγοράς ειδών DIY, με την κάθοδο και άλλων «παικτών» στην Κύπρο.

Διαβάστε ακόμα: LABS Tower: Ανάπτυξη 90 μέτρων στη Λευκωσία
 
Πως αποτιμάτε την μέχρι τώρα παρουσία του καταστήματος Leroy Merlin στην Κύπρο; Είστε ικανοποιημένοι;
Η μέχρι τώρα παρουσία του καταστήματος μας στην Κύπρο είναι πολύ καλή. Από το άνοιγμα μας μέχρι και σήμερα, έχουμε καταφέρει να πετύχουμε τους στόχους μας και είμαστε ικανοποιημένοι από την πορεία μας στην τοπική αγορά. Δουλεύουμε πάντα με γνώμονα το καλύτερο και χαιρόμαστε για την επιλογή που κάναμε να ανοίξουμε στην Κύπρο.
 
Υπάρχουν σχέδια για δημιουργία επιπλέον καταστήματος στην Κύπρο; Αν ναι, σε ποια επαρχία και ποια τα χρονοδιαγράμματα;
Όταν ανοίγουμε ένα κατάστημα, πρωταρχικός στόχος μας είναι να εδραιώσουμε την παρουσία μας  στην τοπική αγορά καθώς και τη σχέση με τους πελάτες μας. Ωστόσο, εφόσον προκύψουν ευκαιρίες ανάπτυξης είμαστε ανοιχτοί και τις εξετάζουμε. Συνεπώς, ναι, είναι στα πλάνα μας να γνωρίσουμε και άλλες πόλεις της Κύπρου και να ερευνήσουμε το ενδεχόμενο ανοίγματος και δεύτερου καταστήματος.
 
Σε ποια πόλη θα μπορούσε να λειτουργήσει ένα δεύτερο κατάστημα της Leroy Merlin;
Η Λεμεσός είναι μια επιλογή, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει στο χάρτη μας και κάποια άλλη πόλη. Αυτό που κάνουμε γενικότερα, είναι μια ανάλυση της αγοράς και σχεδιάζουμε τα επόμενα βήματα μας. Μέριμνα μας είναι πάντα να διασφαλίσουμε την επιτυχημένη πορεία του υπάρχοντος καταστήματος και είμαστε καθ’όλα  ανοιχτοί σε οποιαδήποτε πρόταση ή ευκαιρία για δημιουργία δεύτερου καταστήματος, σε κάποια πόλη, η οποία να πληροί τις προϋποθέσεις μας.
 
Μελετώνται αλλαγές στο υφιστάμενο κατάστημά σας;
Κάθε χρόνο κάνουμε συγκεκριμένες αλλαγές που έχουν να κάνουν με την ανανέωση των τμημάτων μας. Αυτό που σίγουρα δεν υπάρχει ως προοπτική είναι να διαφοροποιήσουμε την γκάμα μας και να φέρουμε προϊόντα που δεν έχουν σχέση με τη βελτίωση του σπιτιού, την ανακαίνιση και διακόσμηση του. Πρακτικά, δεν έχουμε στα πλάνα μας την πώληση οικιακών συσκευών ή άλλων ειδών, τα οποία δεν εμπίπτουν στην κατηγορία της ανακαίνισης σπιτιού.
 
Ποιες αλλαγές έχουν γίνει μέχρι στιγμής στο κατάστημα και τι προγραμματίζετε;  
Έχουμε ανανεώσει το τμήμα των ειδών υγιεινής, των οικοδομικών υλικών, το τμήμα κήπου και των φωτιστικών. Το κάθε τμήμα, κάθε χρόνο, κάνει μια ανακαίνιση, η οποία προσαρμόζεται στις καινούριες ανάγκες ή στην καλύτερη παρουσίαση των υφιστάμενων προϊόντων.
 
Σε ό,τι αφορά το τμήμα των οικοδομικών υλικών η εταιρεία επενδύει πολύ τα τελευταία χρόνια θέλοντας έτσι να υπογραμμίσω την ανακαίνιση που ολοκληρώθηκε πριν μερικούς μήνες στο κατάστημα μας. Θεωρούμε ότι η αγορά της Κύπρου έχει πολλά να δώσει στο συγκεκριμένο τομέα, με δεδομένο τους γρήγορους ρυθμούς που δείχνει να έχει η συγκεκριμένη αγορά. Πιστεύω πως αν κερδίσουμε περισσότερους πελάτες στο κομμάτι αυτό, θα ενισχύσει τη δυναμική και στα υπόλοιπα τμήματα του καταστήματος μας.

Διαβάστε ακόμα: Στοίχημα: Το προφίλ του Κύπριου παίχτη
 
Η κάθοδος της μαλτέζικης Homemate στην Κύπρο δημιουργεί νέα δεδομένα και εντονότερο ανταγωνισμό στον τομέα του DIY. Σας ανησυχεί αυτό;
Δεν είναι κάτι που μας ανησυχεί, αντίθετα μας ενθαρρύνει. Κατ’ αρχήν, να διευκρινίσω ότι ανταγωνιστές μας δεν είναι μόνο τα μεγάλα DIY φιλοσοφίας καταστήματα. Είναι όλα εκείνα τα μικρά μαγαζιά – ειδικά στο είδος τους που προσφέρουν αντίστοιχα προϊόντα μ’ εμάς. Εμείς θέλουμε να γίνουμε ακόμα πιο ειδικοί στο κάθε προϊόν που προσφέρουμε. Δηλαδή, θέλουμε να έχουμε ένα πολυκατάστημα με 14 διαφορετικά τμήματα, κάθε ένα από τα οποία να προσφέρει την καλύτερη λύση για κάθε σπίτι! Τώρα, η κάθοδος της μαλτέζικης αυτής εταιρείας, μόνο θετικά μηνύματα μπορεί να δώσει σ’ εμάς, αντιπροσωπεύουμε ένα μικρό μερίδιο αγοράς ακόμη και με την ανάπτυξη που παρατηρείται στον συγκεκριμένο τομέα, βλέπουμε ότι έχουμε πάρα πολλές δυνατότητες. Το γεγονός ότι μπαίνουν καινούριοι παίκτες στην εν λόγω αγορά, δείχνει ότι και αυτοί έχουν την ίδια αίσθηση μ’ εμάς, ότι δηλαδή η αγορά ανοίγει και υπάρχουν πολλές ευκαιρίες, για αυτό και είμαστε έτοιμοι να προσαρμοστούμε ώστε να ανταποκριθούμε καλύτερα στις ανάγκες των πελατών μας.
 
Ποια είδη βλέπετε ότι έχουν την προτίμηση των καταναλωτών;
Στο κατάστημα μας παρατηρούμε ότι υπάρχει ιδιαίτερη προτίμηση στα είδη κήπου, τον «κόσμο του πατώματος» (laminate και πλακάκια), καθώς και στα είδη υγιεινής, τις κουζίνες και το τμήμα κλιματισμού.
 
Σας επηρεάσει με κάποιο τρόπο η μεταβίβαση της ιδιοκτησίας των εγκαταστάσεων του καταστήματος σας στην Τράπεζα Κύπρου;
Καθόλου γιατί δεν είναι κάτι που έχει να κάνει μ’ εμάς, εμείς συνεχίζουμε να πληρώνουμε κανονικά το αντίτιμο που απαιτείται για την ενοικίαση του χώρου. Απλά ο ιδιοκτήτης πλέον είναι η Τράπεζα Κύπρου.
 

Δειτε Επισης

Τα πλάνα Honda και Nissan για συγχώνευση έως το 2026-Τι σημαίνει για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση... Δημιουργικό έτος στον τομέα των πωλήσεων το 2024 παγκοσμίως
Ανδρέας Χατζηαδάμου: Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές, αναζητούν προσφορές οι καταναλωτές
Εμπλουτίζεται το Metropolis Mall με τέσσερις νέες αφίξεις
Ο δρόμος του χαλλουμιού προς την κορυφή, οι επενδύσεις εκατομμυρίων και η ανάγκη διαφύλαξης των εξαγωγών
Γιορτινό mood στις μπουτίκ KULT
ΕΚΟ Κύπρου: Παρέδωσε την επόμενη Mercedes-Benz GLA 180 στον τρίτο νικητή του διαγωνισμού EKO Smile App
Αύξηση αξίας εργασιών του χονδρικού εμπορίου το τρίτο τρίμηνο του 2024
Διαθέσιμο το «e-kofini» για κινητές συσκευές-Η άμεση πρόσβαση και η ενημέρωση που προσφέρει
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Ανταμείβουν τους πελάτες τους με αθλητικά είδη Kappa