EUROLIFE
09:39 - 11 Απριλίου 2018
Η EuroLife κατέχει μερίδιο αγοράς 26% και εξυπηρετεί περισσότερους από 100.000 πελάτες, όπως επισημαίνει η Άρτεμις Παντελίδου, γενική διευθύντρια.
Προοπτικές ανάπτυξης του τομέα
Οι οικονομικές και ασφαλιστικές προοπτικές είναι άρρηκτα συνδεδεμένες. Η βελτίωση της οικονομικής κατάστασης των πολιτών σημαίνει ότι μπορούν να σχεδιάσουν και να θωρακίσουν το μέλλον των ιδίων και της οικογένειάς τους. Έτσι, όσο αναμένεται ότι το ΑΕΠ (Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν) συνεχίζει να αυξάνεται, τόσο καλύτερα θα είναι τα μεγέθη του κλάδου μας. Ειδικότερα, η ασφαλιστική βιομηχανία του Κλάδου Ζωής θα συνεχίσει με σταθερούς ρυθμούς ανάπτυξης όπως το ΑΕΠ, ενώ του Κλάδου Υγείας αναμένεται να συνεχίσει με μεγαλύτερους ρυθμούς ανάπτυξης από το ΑΕΠ, καθώς οι πολίτες αναζητούν ποιοτικές υπηρεσίες υγείας. Νέες υπηρεσίες και προϊόντα δημιουργούνται, τα οποία ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες. Παράλληλα εντείνονται οι προσπάθειες τεχνολογικής αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού, που βελτιώνουν την εξυπηρέτηση και την εμπειρία του πελάτη, με την EuroLife να έχει κάνει σχετικά άλματα.
Δημοφιλέστερες υπηρεσίες
Καταρχάς τα Σχέδια Υγείας, λόγω της «χειροπιαστής» ανάγκης από τον καταναλωτή για κάλυψη και ποιοτικές υπηρεσίες, ειδικά σε μια περίοδο αβεβαιότητας για την αποτελεσματικότητα του δημόσιου τομέα, όπως η σημερινή. Ζήτηση έχουν επίσης τα Ομαδικά Συνταξιοδοτικά, λόγω της κατάστασης πολλών ταμείων προνοίας που καθιστούν επιβεβλημένη μια δεύτερη σύνταξη, ώστε να ζήσουν οι άνθρωποι με αξιοπρέπεια. Τέλος, τα Ατομικά Συνταξιοδοτικά Προγράμματα με τα χαμηλά αρχικά ασφάλιστρα, που επιτρέπουν σε περισσότερο κόσμο να διεκδικήσει ένα συμπληρωματικό εισόδημα.
Φερεγγυότητα ΙΙ
Η Φερεγγυότητα ΙΙ αποτελεί για τους ασφαλιστικούς οργανισμούς μια μεγάλη ευκαιρία να ακολουθήσουν βέλτιστες πρακτικές σε διάφορους τομείς των εργασιών τους με απώτερο σκοπό την προστασία των πελατών τους. Η EuroLife, ακολουθώντας πιστά τον Οδικό Χάρτη που είχε δημιουργήσει, έχει συμμορφωθεί πλήρως με όλες τις απαιτήσεις της νέας ασφαλιστικής νομοθεσίας. Συνεπώς σήμερα αποτελεί μέρος των εργασιών μας.
Πλάνα για το 2018
Στόχος μας φέτος είναι να εξελίξουμε και να βελτιώσουμε την πελατειακή μας εμπειρία και τις αξίες μας προς τον πελάτη, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες όχι μόνο των σημερινών, αλλά κυρίως των αυριανών πελατών μας. Αυτό το πετυχαίνουμε με μια σειρά από ενέργειες, που θα υλοποιούνται σταδιακά στο έτος.
Καταρχάς τα νέα μας, πρωτοποριακά πελατειακά γραφεία, σύντομα θα είναι έτοιμα να φιλοξενούν τους ασφαλιστικούς συμβούλους και τους πελάτες μας, μετατρέποντας τις επισκέψεις τους σε εντυπωσιακές εμπειρίες. Το επίπεδο εξυπηρέτησης αναβαθμίζεται με μια σειρά από υποδομές και υπηρεσίες, από σαλόνια και αίθουσες teleconference έως καφετέριες και χώρους απασχόλησης για τα παιδιά.
Δεύτερον, προωθούμε την ψηφιακή μεταμόρφωση σε όλα τα επίπεδα. Γνωρίζουμε ότι όλο και περισσότερο οι ασφαλισμένοι μας είναι μόνιμα συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο, απαιτούν περισσότερη διαφάνεια, προσωποποιημένα προγράμματα και ενεργό συμμετοχή στην κατάρτιση του πλάνου. Έτσι αλλάξαμε τις υποδομές και το λογισμικό μας, ώστε να προσφέρουμε αναβαθμισμένες υπηρεσίες στο δίκτυο και τους πελάτες μας, επεξεργασία δεδομένων online 24/7.
Πρόσφατα λανσάραμε, επίσης, τη διαδικτυακή πλατφόρμα Lifeneeds, ένα ψηφιακό εργαλείο πωλήσεων με αμέτρητες επιλογές, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους συμβούλους μας να κάνουν πωλήσεις με βάση τις μοναδικές, εξειδικευμένες ανάγκες των πελατών.
Τρίτον, εργαζόμαστε σταθερά προς τη διαρκή εξέλιξη των ασφαλιστικών μας συμβούλων. Προσβλέπουμε στο να διατηρήσουμε το υψηλό επίπεδο κατάρτισης, προσφέροντάς τους όλα τα εφόδια, τις υποδομές, τις υπηρεσίες και την επικοινωνιακή υποστήριξη, ώστε να βρίσκονται διαρκώς στην κορυφή. Να εργάζονται σε αναβαθμισμένο περιβάλλον, με ασφάλεια και ποιότητα, να κάνουν μια εργασία που αποφέρει προσωπική και επαγγελματική ολοκλήρωση. Να είναι περισσότερο αυτόνομοι, πληροφορημένοι και ελεύθεροι να προσφέρουν προσωποποιημένα προγράμματα, σχεδιασμένα στις μοναδικές ανάγκες του καθενός.
Τέταρτον, δημιουργούμε τις προϋποθέσεις ώστε να διατηρήσουμε την υπεροχή μας στην αγορά. Για εμάς, που είμαστε στην κορυφή του κλάδου, η ευθύνη να οδηγήσουμε την αγορά μας είναι μεγάλη. Υπάρχουν βήματα μπροστά που μπορούν να γίνουν όσον αφορά την ανάπτυξη προϊόντων, την εκτίμηση κινδύνου, τη διαχείριση απαιτήσεων, την απόδοση και την εμπειρία επενδύσεων.
Τέλος, επενδύουμε στην ανανέωση της εικόνας της εταιρείας και της προσέγγισης στην ασφάλεια ζωής με μια φρέσκια εκστρατεία. Το νέο μας μήνυμα, «Δες τη ζωή ξανά» ενθαρρύνει τον καθένα ξεχωριστά να εξετάσει τις ανάγκες της ζωής του με τη βεβαιότητα ότι η EuroLife έχει την ευελιξία, τη δύναμη και την ικανότητα να τον υποστηρίξει σε κάθε βήμα του.
Πώς θα επηρεάσει τον κλάδο η προώθηση ενός μονοασφαλιστικού ΓεΣΥ;
Ο στόχος όλων μας είναι κοινός: ποιοτικές υπηρεσίες υγείας για κάθε πολίτη. Τα μέχρι σήμερα στοιχεία στην EuroLife και γενικότερα δείχνουν ότι οι πολίτες αναζητούν όλο και περισσότερο ιδιωτικά ασφαλιστικά προγράμματα υγείας, παρά τις διακηρύξεις. Αυτό είναι ενδεικτικό της ρευστής κατάστασης που επικρατεί. Ο Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Εταιρειών Κύπρου έχει επανειλημμένως τονίσει ότι, σε κάθε περίπτωση, είναι στη διάθεση της πολιτείας για ένα πρακτικά εφαρμόσιμο και ουσιαστικά ωφέλιμο σχέδιο υγείας, ώστε να αξιοποιηθεί η μακρά πείρα του ιδιωτικού τομέα στη διαχείριση των πόρων, αλλά και για να ελαχιστοποιηθούν προβλήματα που θα αντιμετωπίσουν ασθενείς, ασφαλισμένοι και εταιρείες από μια ενδεχόμενη απότομη μετάβαση στο νέο καθεστώς.
FACTS &FIGURES
Έτος ίδρυσης: 1989
Προσωπικό:105 άτομα
Ασφαλισμένοι πελάτες: 100.000
Ασφαλιστικοί αντιπρόσωποι: 235
Μερίδιο αγοράς: 26%
Γραφεία που απαριθμεί ανά την Κύπρο: 15
Ίδια κεφάλαια υπό το Solvency II:221%
Ασφαλιστικά αποθέματα: €512 εκατ.
Καλύψεις: Πάνω από €8.5 δισ. στον Κλάδο Ζωής
Στοιχεία Δεκεμβρίου 2017
Πιστοποίηση: Investors in People, Bronze
Στοιχεία επικοινωνίας
Διεύθυνση: EuroLife House, Έβρου 4, 2003, Στρόβολος
Ταχυδρομικό κιβώτιο: 21655, Λευκωσία
Τηλέφωνα: 22124000 και 80008880
Φαξ: 22341090
Προοπτικές ανάπτυξης του τομέα
Οι οικονομικές και ασφαλιστικές προοπτικές είναι άρρηκτα συνδεδεμένες. Η βελτίωση της οικονομικής κατάστασης των πολιτών σημαίνει ότι μπορούν να σχεδιάσουν και να θωρακίσουν το μέλλον των ιδίων και της οικογένειάς τους. Έτσι, όσο αναμένεται ότι το ΑΕΠ (Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν) συνεχίζει να αυξάνεται, τόσο καλύτερα θα είναι τα μεγέθη του κλάδου μας. Ειδικότερα, η ασφαλιστική βιομηχανία του Κλάδου Ζωής θα συνεχίσει με σταθερούς ρυθμούς ανάπτυξης όπως το ΑΕΠ, ενώ του Κλάδου Υγείας αναμένεται να συνεχίσει με μεγαλύτερους ρυθμούς ανάπτυξης από το ΑΕΠ, καθώς οι πολίτες αναζητούν ποιοτικές υπηρεσίες υγείας. Νέες υπηρεσίες και προϊόντα δημιουργούνται, τα οποία ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες. Παράλληλα εντείνονται οι προσπάθειες τεχνολογικής αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού, που βελτιώνουν την εξυπηρέτηση και την εμπειρία του πελάτη, με την EuroLife να έχει κάνει σχετικά άλματα.
Δημοφιλέστερες υπηρεσίες
Καταρχάς τα Σχέδια Υγείας, λόγω της «χειροπιαστής» ανάγκης από τον καταναλωτή για κάλυψη και ποιοτικές υπηρεσίες, ειδικά σε μια περίοδο αβεβαιότητας για την αποτελεσματικότητα του δημόσιου τομέα, όπως η σημερινή. Ζήτηση έχουν επίσης τα Ομαδικά Συνταξιοδοτικά, λόγω της κατάστασης πολλών ταμείων προνοίας που καθιστούν επιβεβλημένη μια δεύτερη σύνταξη, ώστε να ζήσουν οι άνθρωποι με αξιοπρέπεια. Τέλος, τα Ατομικά Συνταξιοδοτικά Προγράμματα με τα χαμηλά αρχικά ασφάλιστρα, που επιτρέπουν σε περισσότερο κόσμο να διεκδικήσει ένα συμπληρωματικό εισόδημα.
Φερεγγυότητα ΙΙ
Η Φερεγγυότητα ΙΙ αποτελεί για τους ασφαλιστικούς οργανισμούς μια μεγάλη ευκαιρία να ακολουθήσουν βέλτιστες πρακτικές σε διάφορους τομείς των εργασιών τους με απώτερο σκοπό την προστασία των πελατών τους. Η EuroLife, ακολουθώντας πιστά τον Οδικό Χάρτη που είχε δημιουργήσει, έχει συμμορφωθεί πλήρως με όλες τις απαιτήσεις της νέας ασφαλιστικής νομοθεσίας. Συνεπώς σήμερα αποτελεί μέρος των εργασιών μας.
Πλάνα για το 2018
Στόχος μας φέτος είναι να εξελίξουμε και να βελτιώσουμε την πελατειακή μας εμπειρία και τις αξίες μας προς τον πελάτη, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες όχι μόνο των σημερινών, αλλά κυρίως των αυριανών πελατών μας. Αυτό το πετυχαίνουμε με μια σειρά από ενέργειες, που θα υλοποιούνται σταδιακά στο έτος.
Καταρχάς τα νέα μας, πρωτοποριακά πελατειακά γραφεία, σύντομα θα είναι έτοιμα να φιλοξενούν τους ασφαλιστικούς συμβούλους και τους πελάτες μας, μετατρέποντας τις επισκέψεις τους σε εντυπωσιακές εμπειρίες. Το επίπεδο εξυπηρέτησης αναβαθμίζεται με μια σειρά από υποδομές και υπηρεσίες, από σαλόνια και αίθουσες teleconference έως καφετέριες και χώρους απασχόλησης για τα παιδιά.
Δεύτερον, προωθούμε την ψηφιακή μεταμόρφωση σε όλα τα επίπεδα. Γνωρίζουμε ότι όλο και περισσότερο οι ασφαλισμένοι μας είναι μόνιμα συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο, απαιτούν περισσότερη διαφάνεια, προσωποποιημένα προγράμματα και ενεργό συμμετοχή στην κατάρτιση του πλάνου. Έτσι αλλάξαμε τις υποδομές και το λογισμικό μας, ώστε να προσφέρουμε αναβαθμισμένες υπηρεσίες στο δίκτυο και τους πελάτες μας, επεξεργασία δεδομένων online 24/7.
Πρόσφατα λανσάραμε, επίσης, τη διαδικτυακή πλατφόρμα Lifeneeds, ένα ψηφιακό εργαλείο πωλήσεων με αμέτρητες επιλογές, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους συμβούλους μας να κάνουν πωλήσεις με βάση τις μοναδικές, εξειδικευμένες ανάγκες των πελατών.
Τρίτον, εργαζόμαστε σταθερά προς τη διαρκή εξέλιξη των ασφαλιστικών μας συμβούλων. Προσβλέπουμε στο να διατηρήσουμε το υψηλό επίπεδο κατάρτισης, προσφέροντάς τους όλα τα εφόδια, τις υποδομές, τις υπηρεσίες και την επικοινωνιακή υποστήριξη, ώστε να βρίσκονται διαρκώς στην κορυφή. Να εργάζονται σε αναβαθμισμένο περιβάλλον, με ασφάλεια και ποιότητα, να κάνουν μια εργασία που αποφέρει προσωπική και επαγγελματική ολοκλήρωση. Να είναι περισσότερο αυτόνομοι, πληροφορημένοι και ελεύθεροι να προσφέρουν προσωποποιημένα προγράμματα, σχεδιασμένα στις μοναδικές ανάγκες του καθενός.
Τέταρτον, δημιουργούμε τις προϋποθέσεις ώστε να διατηρήσουμε την υπεροχή μας στην αγορά. Για εμάς, που είμαστε στην κορυφή του κλάδου, η ευθύνη να οδηγήσουμε την αγορά μας είναι μεγάλη. Υπάρχουν βήματα μπροστά που μπορούν να γίνουν όσον αφορά την ανάπτυξη προϊόντων, την εκτίμηση κινδύνου, τη διαχείριση απαιτήσεων, την απόδοση και την εμπειρία επενδύσεων.
Τέλος, επενδύουμε στην ανανέωση της εικόνας της εταιρείας και της προσέγγισης στην ασφάλεια ζωής με μια φρέσκια εκστρατεία. Το νέο μας μήνυμα, «Δες τη ζωή ξανά» ενθαρρύνει τον καθένα ξεχωριστά να εξετάσει τις ανάγκες της ζωής του με τη βεβαιότητα ότι η EuroLife έχει την ευελιξία, τη δύναμη και την ικανότητα να τον υποστηρίξει σε κάθε βήμα του.
Πώς θα επηρεάσει τον κλάδο η προώθηση ενός μονοασφαλιστικού ΓεΣΥ;
Ο στόχος όλων μας είναι κοινός: ποιοτικές υπηρεσίες υγείας για κάθε πολίτη. Τα μέχρι σήμερα στοιχεία στην EuroLife και γενικότερα δείχνουν ότι οι πολίτες αναζητούν όλο και περισσότερο ιδιωτικά ασφαλιστικά προγράμματα υγείας, παρά τις διακηρύξεις. Αυτό είναι ενδεικτικό της ρευστής κατάστασης που επικρατεί. Ο Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Εταιρειών Κύπρου έχει επανειλημμένως τονίσει ότι, σε κάθε περίπτωση, είναι στη διάθεση της πολιτείας για ένα πρακτικά εφαρμόσιμο και ουσιαστικά ωφέλιμο σχέδιο υγείας, ώστε να αξιοποιηθεί η μακρά πείρα του ιδιωτικού τομέα στη διαχείριση των πόρων, αλλά και για να ελαχιστοποιηθούν προβλήματα που θα αντιμετωπίσουν ασθενείς, ασφαλισμένοι και εταιρείες από μια ενδεχόμενη απότομη μετάβαση στο νέο καθεστώς.
FACTS &FIGURES
Έτος ίδρυσης: 1989
Προσωπικό:105 άτομα
Ασφαλισμένοι πελάτες: 100.000
Ασφαλιστικοί αντιπρόσωποι: 235
Μερίδιο αγοράς: 26%
Γραφεία που απαριθμεί ανά την Κύπρο: 15
Ίδια κεφάλαια υπό το Solvency II:221%
Ασφαλιστικά αποθέματα: €512 εκατ.
Καλύψεις: Πάνω από €8.5 δισ. στον Κλάδο Ζωής
Στοιχεία Δεκεμβρίου 2017
Πιστοποίηση: Investors in People, Bronze
Στοιχεία επικοινωνίας
Διεύθυνση: EuroLife House, Έβρου 4, 2003, Στρόβολος
Ταχυδρομικό κιβώτιο: 21655, Λευκωσία
Τηλέφωνα: 22124000 και 80008880
Φαξ: 22341090
Ιστοσελίδα: www.eurolife.com.cy