Σάρωσε η Black Friday στα καταστήματα Stephanis

Εξαιρετικά επιτυχημένη αποδείχθηκε η φετινή Black Friday στα καταστήματα Stephanis, με τους καταναλωτές να συρρέουν από την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου μέχρι και την Κυριακή 25 Νοεμβρίου, το τριήμερο δηλαδή που διήρκησαν οι προσφορές.

Η αύξηση τόσο στις πωλήσεις όσο και στην επισκεψιμότητα ήταν διπλάσια σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, όπως ανέφερε στο InBusinessNews ο γενικός διευθυντής της A. Stephanis & Co, Χριστόδουλος Στεφανής.

Διαβάστε ακόμα: Τρ. Κύπρου: Συμφωνίες για πώληση ακινήτων €410 εκατ.

Προτίμησαν τηλεοράσεις, κινητά και κονσόλες
Με διαφορά πρώτα στις προτιμήσεις των καταναλωτών ήταν οι τηλεοράσεις και τα κινητά τηλέφωνα, ενώ ιδιαίτερα ανοδικά κινήθηκαν οι φορητοί υπολογιστές (laptops), τα tablets, όπως επίσης και οι κονσόλες παιχνιδιού.

Όσον αφορά τις προτιμήσεις σε τηλεοράσεις, διαπιστώθηκε η ξεκάθαρη τάση για smart TVs, αλλά και τηλεοράσεις που συνδυάζουν ποιότητα και λογικό κόστος.

«Ο κόσμος περισσότερο προτιμούσε και κυνηγούσε τηλεοράσεις μεγάλων ιντσών, value for money, ενώ θεωρείται πλέον δεδομένο και έχει εντυπωθεί στη συνείδηση των καταναλωτών ότι οι smart TVs αποτελούν μέρος της ζωής τους», εξηγεί ο κ. Στεφανής. 

Διαβάστε ακόμα: Πρώτη ανάγκη για τους Κύπριους το αυτοκίνητο

Οι πρωταγωνίστριες Smart TVs
Οι πρωταγωνίστριες μάρκες τηλεοράσεων κατά τη διάρκεια της περιόδου της Black Friday ήταν η Sony και η LG, στις οποίες παρατηρήθηκαν και οι μεγάλες προσφορές.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η πιο μεγάλη έκπτωση σε τηλεόραση στα καταστήματα Stephanis έφτασε τα €1,000.

Διαβάστε ακόμα: Ocean Basket: Πάει και στο The Mall of Cyprus

Best seller το Huawei
Από την άλλη, στην κατηγορία των smart phones, τρεις μάρκες μοιράζονται το 90% των πωλήσεων. Τη μερίδα του λέοντος κατέλαβαν Samsung, Apple και Huawei, με τους καταναλωτές να προτιμούν κινητά τηλέφωνα υψηλών προδιαγραφών σε λογικές τιμές.

Για παράδειγμα, το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις ήταν το HUAWEI Mate 10 Lite (64GB με 4GB RAM), το οποίο διατέθηκε στην τιμή των €199 αντί €249. 

Όπως σημειώνει ο γενικός διευθυντής της A. Stephanis & Co, οι τιμές υποχώρησαν και στις παιχνιδοκονσόλες, όπως στην XBOX One, η οποία διατέθηκε €100 πιο φτηνά, ενώ κατά €50 λιγότερα πουλήθηκαν κονσόλες της PlayStation.

Η γνωστή αλυσίδα καταστημάτων τεχνολογίας ετοιμάζει τον χριστουγεννιάτικο κατάλογο, ο οποίος θα κυκλοφορήσει στις 7 Δεκεμβρίου, με νέες προσφορές και ποικιλία επιλογών για τους καταναλωτές για τα δώρα των Χριστουγέννων και τις Πρωτοχρονιάς.

Δειτε Επισης

Μαρία Παναγιώτου: Υπάρχει ενδιαφέρον για το e-κοφίνι, ξεπέρασαν τους 1200 οι συμμετέχοντες
Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές